تلاش برای فراهم شدن امکان بازدید گردشگران از شهر زیرزمینی سامن

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵
تلاش برای فراهم شدن امکان بازدید گردشگران از شهر زیرزمینی سامن

تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های حوزه گردشگری گردشگران بتوانند از آثار و ابنیه تاریخی شهر سامن از جمله شهر زیرزمینی سامن بازدید کنند.

‌ باب‌الله فتحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر از جاذبه‌های مهم تاریخی این بخش و اشاره به سابقه مدنیت و شهرنشینی و پیشینه در شهر سامن، وجود آثار و ابنیه تاریخی از جمله شهر زیرزمینی سامن را عنوان کرد.

باب‌الله فتحی افزود:

از ظرفیت‌های توسعه حوزه گردشگری در بخش سامن ایجاد امکان بازدید گردشگران از این اثر ارزشمند تاریخی، یکی به‌شمار می‌رود که شایسته توجه و پیگیری است.

ایشان  وضعیت اشتغال بخش سامن را بهتر از دیگر نقاط ارزیابی کرد و گفت شرایط اشتغال در بخش و شهرستان با حمایت از بخش‌های کوچک و واحدهای روستایی بهبود بیشتری می‌یابد.

فتحی در ادامه سخنان خود بیان کرد:

باید دست در دست یکدیگر فارغ از تمامی گرایشات و سلائق سیاسی بگذاریم تا به انسجام و همدلی کامل برسیم و از این مرحله هم به سلامت عبور کنیم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی مردم ملایر و بخش سامن تلاش و کار مضاعف در راستای عمران و آبادانی شهرستان هدف مدیریت ارشد شهرستان در سال‌های آینده بیان کرد.

به گفته ایشان شرایط کار در مقایسه با گذشته در شرایط کنونی و با تنگناهایی که متوجه کشور و دولت شده دشوارتر است، اما امید است با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و مدیریت استاندارد و همت شبانه‌روزی هر دو نماینده، بر تمامی این مسائل فایق آمده و شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی هرچه بیشتر شهرستان و بخش باشیم.

عکاس عکس کاور:  عبدالله حیدری 

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه