تجربه واقعیت مجازی در ورزش های ماجراجویانه

نگین توکلی
نگین توکلی پنجشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
تجربه واقعیت مجازی در ورزش های ماجراجویانه

همه ما ماجراجویی و ورزش‌های هیجان‌انگیز را دوست داریم. تکنولوژی واقعیت مجازی امکان این تجربه را برای همه ما فراهم خواهد کرد.

واقعیت مجازی در ورزش‌های ماجراجویانه توسط جامپین هایتس (Jumpin Heights) برای اولین بار در هند در مشارکت با استودیوهای ناتو وی آر (NatuVR Studios)، یک کمپانی ساخت فیلم در دهلی و متخصص در فیلمسازی واقعیت مجازی آماده خلق یک تجربه هیجان‌انگیز، معرفی شده است.

بینندگان می‌توانند یک دید ۳۶۰ درجه‌ای از پرش و تجربه‌ای کامل که در ویدئوی جامپین هایتس فراهم است، داشته باشند.

واقعیت مجازی برای اولین بار در یک سطح حرفه‌ای به هند آورده شده است و یک تجربه چشمگیر همراه با متون، ویرایش‌ها و موسیقی است که احساسی منحصر به فرد را برای بیننده فراهم می‌کند.

نیهاریکا نیگام، مدیر تجاری توسعه در جامپین هایتس پس از تست ویدئوها و طراحی‌ها اعلام کرد که بینندگان به صورت واقعی جیغ می‌زنند و نفس آن‌ها درست مانند زمانی که به صورت واقعی می‌پرند، بند می‌آید.

امکانات واقعیت مجازی با تکنولوژی مدرن، هیجان واقعی ورزش‌های ماجراجویانه را برای بینندگان به عنوان آینده ویدئوگرافی، فراهم می‌کند.

وی از اینکه میان برندهای جهانی و همچنین اولین در هند است، بسیار مفتخر است. تجربه هیجان‌انگیز ورزش‌های ماجراجویانه از طریق واقعیت مجازی جاذبه‌ای مهم و بینظیر برای هند خواهد بود. این تجربه را می‌توانید در خانه و یا اداره خود به سادگی داشته باشید.

آکشی راهجا، مدیر خلاقیت و رییس استارت آپ استودیوهای ناتو وی آر می‌گوید که محتوای جامپین هایتس در حال توسعه است تا مردم بتوانند به آسانی از طریق ویدئو در تلفن‌هایشان، لبتاپ‌هایشان و البته هدست‌های واقعیتهای مجازی، تجربه هیجان‌انگیزی داشته باشند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه