هواپیمای دنیای اسباب بازی دیزنی به مقصد رویاها

امید جعفری
امید جعفری پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۵
هواپیمای دنیای اسباب بازی دیزنی به مقصد رویاها

در راستای برنامه‌های ادامه‌دار شانگهای برای افزایش محبوبیت پارک دیزنی، هواپیمای مخصوص دنیای اسباب‌بازی هم برای رساندن مسافران از پکن به شهر رؤیایی دیزنی مهیا شد.

بر اساس اخبار اعلام‌شده، اولین هواپیما با تم دنیای اسباب‌بازی، Toy story شرکت هواپیمایی چین، به مناسبت بازگشایی پارک دنیای اسباب‌بازی در شهر دیزنی، علاقه‌مندان شخصیت‌های کارتونی باز و وودی را از شانگهای به پکن خواهد برد. این پروژه بخشی از همکاری‌های دو شرکت بزرگ هواپیمایی چین و پارک دیزنی شانگهای است.

دیزنی شانگهای

بدنه بیرونی هواپیما تصویر بزرگی از باز لایتیر دارد و در داخل هواپیما مسافران به‌صورت کامل در دنیای اسباب‌بازی‌ها غرق می‌شوند. صندلی‌ها، هدفون‌های پرواز، غذا، نوشیدنی حتی پشتی و پتوها به سبک دنیای اسباب‌بازی تدارک دیده شده است تا شما یک‌لحظه نتوانید از این دنیا، خارج شوید.

هواپیما دنیای اسباب‌بازی دیزنی

حتی سقف هواپیما با طرح‌هایی از ابرهای پنبه‌ای و شخصیت‌های کارتونی پوشانده شده است. به هر جا بنگرید، اسباب‌بازی است و تمام. اگر شیفته این هواپیما شدید، می‌توانید در شانگهای به اولین هتل با تم دنیای اسباب‌بازی هم بروید و بقیه سفر خودتان را به این شکل ادامه دهید.

هواپیما دنیای اسباب‌بازی دیزنی

خطوط هواپیمایی چین دو هواپیمای دیگر با همین مضمون در باند پروازی دارد که یکی میکی موس و دیگری مینی موس است. در حال حاضر هواپیمای دنیای اسباب‌بازی فقط بین پکن و شانگهای تردد خواهد کرد، اما به گفته شرکت مربوطه در آینده نزدیک سفر به شهرهای دیگر هم انجام خواهد شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه