هدف زیست محیطی هتل گلوریای دبی

زینب موحدی
زینب موحدی شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۰
هدف زیست محیطی هتل گلوریای دبی

هتل گلوریا، هتل لوکس چهار ستاره‌ی دبی را به‌تنهایی می‌توان یک جاذبه‌ی گردشگری به شمار آورد.

هتل گلوریای دبی، تبدیل به یک مقصد گردشگری در دبی شده است که دارای فضایی مدرن برای برگزاری رویدادها، سوئیت‌های بزرگ، اسپای آرامش بخش و سالن‌های تناسب اندام بسیار پیشرفته و مجموعه‌ای وسیع از سالن‌های ناهارخوری با چشم‌اندازهایی مسحورکننده از شهر و دریا است.

«Green Globe» برای سومین سال متمادی هتل گلوریا را مجددا تأیید کرده است. پس از انجام بازرسی‌های در محل، این هتل موفق به کسب امتیاز ۷۸٪ شد؛ این بازرسی‌ها توسط شرکت «FARNEK» مستقر در امارات متحده عربی انجام شده که شریک محبوب Green Globe در خاورمیانه است.

به گفته‌ی فردی فرید، مدیرکل منطقه‌ای هتل‌ها و استراحتگاه‌های گلوریا:

از زمانی که ما سفر پایدارپذیری خود به هتل‌های گلوریا را آغاز کردیم، دریافتیم که پایدارپذیری را دیگر نمی‌توان صرفا موضوعی در خصوص کاهش آسیب به محیط زیست دانست، بلکه طرح‌های ارزشمندی را در بر می‌گیرد که برای محیط زیست سودمند هستند. بنابراین، این اقدامات تبدیل به بخشی از فرهنگ روزانه‌ی ما شده‌اند؛ اگر چیزی که از اجتماع دریافت می‌کنید بیشتر از چیزی باشد که می‌توانید به آن برگردانید، نمی‌توانید خیلی به روند خود ادامه بدهید. تیم من این موضوع را متوجه شده‌اند و بر اساس آن، اهداف Green Globe را تنظیم کرده‌اند.

هتل گلوریای دبی، تمام تلاش خود را معطوف استفاده از بهترین شیوه‌های محیط زیستی و ارائه‌ی برنامه‌های اجتماعی مختلف جامعه برای پیشبرد استراتژی کسب و کار خود کرده است. قهرمان‌های «Green Globe»، همان نیروهای کار فعالی هستند که در سرگرم فعالیت‌های سازگار با محیط زیستی هستند که همکاران، مهمانان و دیگر ذینفعان را درگیر می‌کند. علاوه بر این، هتل موفق شده است که میزان انتشار گاز کربن خود را در سال ۲۰۱۷ تا ۴٫۲۷٪ کاهش بدهد و همچنین، ۷۲٫۱۵ تن را خنثی بکند که نسبت به سال گذشته، ۱۲٫۳۵ تن افزایش یافته است.

پروژه‌ی تازه تاسیس EMS با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی در سال ۲۰۱۸ انجام خواهد شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه