اقامتگاه لوکس دبی، مرتفع ترین برج ساحل جمیرا

زینب موحدی
زینب موحدی پنجشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۹
اقامتگاه لوکس دبی، مرتفع ترین برج ساحل جمیرا

اقامتگاه جدیدی در دبی در حال ساخته شدن است که به خاطر کیفیت بالا و نوع خدمات لوکسی که در آن ارائه می‌شود، تقاضاهای بین‌المللی زیادی را در اولین مرحله‌ی فروش به خود جلب کرده است. 

اقامتگاه «اسپا + استراحتگاه‌ آدرس جمیرا» (Address Residences Jumeirah Resort + Spa) در دبی، این فرصت را برای مشتریان محترم خود مهیا ساخته است که بعد از افتتاح این اقامتگاه لوکس جدید آن، تبدیل به بخشی از این مکان پرطراوت و چالاک شوند. اقامتگاه «آدرس جمیرا» که همه واحدهای آن در مرحله‌ی اول فروخته شدند، مجموعه محدودی از اقامتگاه‌ها و آپارتمان‌هایی با وسایل کامل است.

خديم عبدالله الدرعی، مدیر عامل شرکت املاک العین، گفت:

ما شاهد تقاضای زیادی از جانب مشتریان اقامتگاه «آدرس جمیرا»، از جمله سرمایه‌گذاران بین‌المللی، بودیم. اینجا، به خاطر رعایت بالاترین استانداردهای طراحی و کیفیت ساخت در این اقامتگاه و همچنین ارائه‌ی خدمات فوق‌العاده توسط اقامتگاه‌ها + هتل‌های «آدرس»، دقیقا همان سرمایه‌گذاری است که ارزش بلند مدت را تضمین می‌کند.

«آدرس جمیرا» بلندترین برج در خط افق ساحل جمیرا خواهد بود و از چشم‌اندازی رویایی از خلیج فارس، پالم جمیرا، مارینا دبی و چشم دبی برخوردار است که به‌زودی تبدیل به بزرگ‌ترین چرخ و فلک جهان خواهد شد.

جمیرا

توسعه‌ی این برج دو قلوی ۷۷ طبقه با کاربری چندگانه، محدوده‌ای در حدود ۲۵۷٬۰۰۰ مترمربع را در بر می‌گیرد و دارای ۲۱۷ اتاق و سوئیت، آپارتمان‌هایی مجهز به سبک La Dolce Vita و نیز، آپارتمان‌هایی غیرمسکونی است که توسط مدیریت اقامتگاه اداره خواهند شد.

این برج‌ها در محیطی طبیعی و محصورشده قرار گرفته‌اند که دسترسی مستقیمی به ساحل دارند. ساکنان آن‌ها اجازه‌ی دسترسی به اسپاهای «آدرس»، فروشگاه‌های مواد غذایی، فروشگاه‌های خرده فروشی و امکانات تفریحی این برج‌ها را دارند. علاوه بر این، این برج‌ها مسیری مستقیم به‌سمت جاده‌ی ساحلی جمیرا و جاده‌ی شیخ زاید دارند و ایستگاه‌های تراموا و مترو نیز در فاصله‌ی کمی از آن‌ها قرار گرفته‌اند.

الدرعی می‌افزاید:

اقامتگاه «اسپا + استراحتگاه آدرس جمیرا» موفق شده است به خاطر قرار گرفتن در موقعیتی دیدنی در نزدیکی خلیج فارس و به خاطر برخورداری از مناظر خط افق ساحل جمیرا، معیارهای زندگی لوکس را افزایش دهد.

شرکت ساختمانی «Multiplex Construction LLC»، شرکت مسئول اجرای قرارداد ساخت این اقامتگاه است و کار توسعه‌ی آن طبق برنامه انجام می‌شود و در سال ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه