مسابقه عکاسی 2018 سونی، عکس های برگزیده بخش سفر را منتشر کرد

بهاره غنچه
بهاره غنچه شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۴
مسابقه عکاسی 2018 سونی، عکس های برگزیده بخش سفر را منتشر کرد

آثار راه یافته به مرحله نهایی مسابقه بین‌المللی عکاسی سونی ۲۰۱۸ در بخش سفر معرفی شدند. اعلام برندگان نهایی در تاریخ ۲۰ مارس خواهد بود.

۱۰ عکاس در فهرست نهایی رقابت بین‌المللی عکاسی سونی ۲۰۱۸ در بخش سفر معرفی شدند. تصاویر غیرمنتظره و جذاب این عکاسان در فهرست نهایی جایزه عکاسی ۲۰۱۸ سونی جا خوش کرده است. این تصاویر زیبایی‌های جهان را به رخ می‌کشد.

تقریبا ۳۲۰ هزار عکس از ۲۰۰ کشور جهان در مسابقات عکاسی سونی شرکت کردند که نشان می‌دهد نسبت به سال گذشته، افزایش ۴۰ درصدی داشته است. بخش سفر در این مسابقات از بخش‌های آزاد است که فرهنگ، حرکت و عکاسی خیابانی را شامل می‌شود که عکاسان غیر حرفه‌ای نیز می‌توانند در آن به رقابت بپردازند.

مسابقه عکاسی سونی

آثار منتخب شامل تصاویر زیبایی از دریاچه‌های یخ زده، بیابان‌ها و جنگل‌های بکر است. همچنین آثار خیره کننده‌ای از پرتره‌ها، فرهنگ و سنت‌ها از سراسر جهان در این بخش حضور دارند و به رقابت می‌پردازند. آثار راه یافته به جایزه عکاسی سونی توسط داورانی بین‌المللی به صورت ناشناس مورد قضاوت قرار می‌گیرد. هیئت داوران ۲۰۱۸ جایزه عکاسی سونی در حضور مایک ترو (ویرایشگر سابق مجله ووگ)، نمایندگانی از موزه‌های بین‌المللی و رسانه‌ها تعیین شد.

مسابقه عکاسی سونی

از جمله آثار راه یافته، عکسی از هنرمند دانمارکی میکل بیتر است که در کنار دریاچه‌ای در نروژ عکاسی شده است. همچنین عکاس آمریکایی ریچارد وینستون با عکس سیاه و سفیدی که در آفریقا گرفته است، در بخش سفر حضور دارد.

مسابقه عکاسی سونی

برندگان این مسابقه عکاسی در ۲۰ مارس اعلام خواهد شد. تمام تصاویر منتخب و برنده‌های نهایی در نمایشگاه عکس سونی در سال ۲۰۱۸ در خانه سامرست در لندن به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه از ۲۰ آوریل تا ۶ می برگزار می‌شود.

مسابقه عکاسی سونی

مطالب مرتبط:

منبع Lonelyplanet

دیدگاه