هتل چهار فصل ریاض، میزبان جشنواره غذای لبنان

زینب موحدی
زینب موحدی سه شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
هتل چهار فصل ریاض، میزبان جشنواره غذای لبنان

جشنواره‌ی غذای لبنان از ۱۵ تا ۳۱ مارس در هتل چهار فصل ریاض دایر است. 

گردشگران بین المللی می‌توانند از جشنواره‌ی غذای لبنان که از ۱۵ مارس ۲۰۱۸ در هتل چهار فصل ریاض آغاز شده است و تا ۳۱ مارس ۲۰۱۸ ادامه دارد، بازدید کنند.

مدیریت این هتل از نمایندگان رسانه‌های محترم و افراد موثر در برگزاری جشنواره‌ی غذای لبنان در رستوران المنتز (Elements) استقبال کرد. دکتر فوزی کبارا، سفیر لبنان، هم در این مراسم حضور داشت.

جشنواره غذای لبنان زمانی برگزار شد که تیم آشپزی المنتز همراه با احمد الزهرا، آشپز هتل چهار فصل بیروت، غذاهای ویژه بسیار لذیذ لبنانی را آماده کردند و از بهترین مواد برای طبخ غذاهای متنوعی استفاده کردند که دهان هر بیننده‌ای را آب می‌اندازد.

طارق بیخیت، مدیر منطقه‌ای بازاریابی هتل، می‌گوید که بخش مدیریت هتل چهار فصل ریاض به شدت علاقمند به برگزاری رویدادهای آشپزی و فرهنگی منحصر به فرد و متمایزی هستند و در همین راستا، میزبانی جشنواره‌های مختلف غذایی را به عهده دارند.

همچنین او به این نکته اشاره می‌کند که جشنواره‌ی غذای لبنان، به خاطر غذاهای نفیس و محیط فرهنگی جامعی که دارد، مورد تحسین گسترده ی مهمانان محلی قرار گرفته است.

جشنواره غذای لبنان، هر روز از ساعت ۷:۰۰ عصر در رستوران المنتز شروع به سرو غذا می‌کند و تا ساعت ۱۲:۰۰ نیمه شب ادامه دارد.

مهمانان در طول جشنواره می‌توانند انواع غذاهای سنتی لبنانی مانند هوموس، کباب سرخ شده، تابوله، برگ انگور و غیره را انتخاب و میل کنند. در بوفه‌ی غذای گرم، انواع مختلفی از غذاهای اصلی منطقه بیروت سرو می‌شود و در پایان هم مهمانان می‌توانند از دسرهای شرقی و بین المللی متنوع لذت ببرند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه