هتل جمیرا پس از پنج ماه تعمیر بازگشایی شد

زینب موحدی
زینب موحدی شنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
هتل جمیرا پس از پنج ماه تعمیر بازگشایی شد

به لطف بازسازی‌های پنج ماهه‌ای که به تغییر هتل ساحلی جمیرا به شکل معاصر و افزودن چند غذاخوری جدید منجر شد، این هتل همچنان چنان ستون محکمی در عرصه‌ی صنعت هتلداری در دبی محسوب می‌شود.

طبق اعلام گروه جمیرا، هتل ساحلی جمیرا، مهم‌ترین هتل شهر دبی که در سال ۱۹۹۷ افتتاح شد، اکنون پس از یک برنامه‌ی پنج ماهه دوباره فعالیت‌های خود را از سر گرفت. هتل جدید ساحلی جمیرا که پیشگام هتل‌های ساحلی لوکس در دبی به شمار می‌آید، این بار با محیطی معاصر و مجموعه‌ای از تجربه‌های بی‌نظیر غذاخوری، با حفظ فضای دوستانه و اتاق‌های مجلل و سوئیت‌های باشکوه برای اقامتی جذاب‌تر، راحت‌تر و لوکس‌تر بازگشته که همگی تحت تاثیر سرویس‌های سخاوتمندانه و متفکرانه‌ی این هتل قرار گرفته‌اند که در گذشته نیز برنده‌ی جوایزی در این صنعت شده است.

خوزه سیلوا، مدیر گروه جمیرا، گفت:

سال ۱۹۹۷، هتل ساحلی جمیرا، هتلی پیشگام در هتل‌های لوکس ساحلی دبی بود و تبدیل به یک بوم نقاشی شد که ۲۰ سال خاطرات ما روی آن نقش بسته است.

این هتل، در نظر آن دسته از مهمانان بین‌المللی وفادار ما که خیلی از آن‌ها، اعضای گروه هتل را دوستان خود می‌پندارند، و از نظر جامعه‌ی محلی، محبوب‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین مقصد برای تعطیلات است که بخش بزرگی از این محبوبیت به خاطر میراث نوستالژی ساحلی است که در پشت درهای این هتل نهفته‌اند.

اطلاعاتی درباره‌ی هتل ساحلی جمیرا

هتل ساحلی جمیرا

نمای جدید هتل: بازسازی‌ها با الهام از محلی که هتل در آن بنا شده است، انجام گرفت؛ یعنی دریا، ماسه و بادبان‌هایی که در هوا برافراشته شده‌اند. نتیجه‌ی حاصل، فضایی معاصر و در عین حال، صمیمی به رنگ سفید، طلایی و آبی است که یادآور طبیعت منطقه است.

ورودی جدید هتل: از لحظه‌ای که مهمانان وارد لابی چراغانی‌شده و آرام‌بخش هتل می‌شوند، می‌توانند از مناظر غروربرانگیز برج‌العرب بهره‌مند بشوند و همچنین، طراحی داخلی لابی امواج دریا را برای اذهان تداعی می‌کند. سه چیدمان هنری متحرک در لابی آویزان شده است که یادآور حرکت‌های گیاهان زیر آب، انعکاس نور روی آب و درخشش خورشید هستند.

محل‌های اقامت مسافران: اتاق‌ها و سوئیت‌ها، همگی مناظری خیره‌کننده از برج العرب دارند که آرامش و سکون خلیج فارس نیلگون را به ارمغان می‌آورند.

غذاخوری‌های جدید هتل: ترکیبی از مفاهیم غذاخوری‌های جدید و قدیمی باعث شده است که هتل جمیرا همچنان یکی از ستون‌های مستحکم در عرصه‌ی رستوران‌های دبی باشد. بخش «آشپزخانه پارتی» که در قلب هتل تعبیه شده است، مهمانان را به صرف غذاهایی دعوت می‌کند که در ۹ ایستگاه آشپزی تعاملی تهیه شده‌اند و صبحانه، ناهار، شام و همچنین، میان‌وعده‌ی افسانه‌ای جمعه‌ها را برای مهمانان سرو می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع travelpulse

دیدگاه