تداوم روند کاهش نرخ بلیط هواپیما

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵
تداوم روند کاهش نرخ بلیط هواپیما

روند کاهش نرخ بلیط هواپیما فعلا ادامه دارد.

محمدسعید ولی‌زاده رئیس اتحادیه دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان رضوی در خصوص تاثیر کاهش قیمت دلار بر قیمت بلیطهای هواپیما گفت:

زمانی که قرار شد مبنای نرخ محاسبه بلیط بر مبنای ۹۷۰۰ تومان باشد، دلار مسافرتی دقیقا ۵۰۰۰ تومان برای صدور بلیط ارزان شد و این خود یک نوید خوبی بود که با استقبال خوبی روبه‌رو می‌شود. ولی باز هم با توجه به نوسانات کنونی دلار در بازار، ورودی‌های ما از کشورهای عرب‌زبان و خصوصا عراق خوب شده است و گردشگری داخلی ما در تابستان گذشته خیلی بهتر شده بود.

این روند کاهش همچنان ادامه دارد و با توجه به افتی که بازار ارز داشته و تجدید نظری که در آینده صورت می‌گیرد، احتمال کاهش وجود دارد.

ولی‌زاده در خصوص خرید و تهیه بلیطها از دفاتر مجاز خدمات مسافرتی گفت:

از همشهریان و مسافران محترمی که خرید بلیط هواپیما دارند، تقاضا داریم از دفاتر مجاز که برچسب عضویت انجمن صنفی دفاتر مسافرتی را دارند، خرید کنند تا دچار مشکل نشوند. ضمن اینکه اخیرا تعدادی دفاتر اینترتی ایجاد شدند که مجاز به فروش قطار، هواپیما، تور و غیره نیستند و خرید از آن‌ها برای مسافران مشکلاتی را به وجود آورده است. در حالی که اگر این خرید از دفاتر مجاز صورت گیرد و پروانه‌های این آژانس‌ها را رویت کنند، این مشکل برایشان وجود نخواهد داشت.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه