بازبینی در منوی غذایی خطوط هوایی بریتیش ایرویز

زینب موحدی
زینب موحدی دوشنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵
بازبینی در منوی غذایی خطوط هوایی بریتیش ایرویز

خط هوایی بریتیش ایرویز برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود دست به اقدامات جدیدی زده و اقلام جدیدی را به منوی غذایی خود افزوده است.

بریتیش ایر ویز (British Airways) اعلام کرده است که میلیون‌ها پوند بر روی سیستم پذیرایی بخش ورلد تراولر (World Traveler: مسافر جهانی) (کابین اقتصادی مخصوص مسافرت هایی با مسافت‌های طولانی) سرمایه‌گذاری کرده است تا منوی جدید و هیجان‌انگیزی را برای افزایش کمیت و کیفیت غذاها و میان‌وعده‌ها در طول پرواز تهیه کند.

پیش از این، مشتریانی که در این کابین مسافرت می‌کردند، با توجه به زمان و طول پرواز خود در هر سه ساعت با غذاهای سبک یا میان‌وعده‌های رایگان و همچنین نوشیدنی‌های گرم و سرد پذیرایی می‌شدند.

منوی غذایی جدید از ۱۷ ژانویه سرو می‌شوند و منوها هم هر شش ماه تغییر می‌کنند.

کارولینا مارتینولی (Carolina Martinoli)، مدیر برند و تجربه مشتریان در بریتیش ایر ویز می‌گوید:

مشتری‌ها می‌گویند که سرو غذاهای عالی و نوشیدنی‌های لذیذ در مسافرت‌های طولانی باعث تغییر روحیه‌ی آن‌ها می‌شود.

این کار باعث جلب رضایت بیشتر مشتری‌ها می‌شود و ما می‌خواهیم مطمئن باشیم که تجربه‌ای عالی را برای آن‌ها رقم می‌زنیم.

هدف ما از انجام این‌گونه سرمایه‌گذاری‌های عظیم، توجه بیشتر به کیفیت و کمیت غذا، ارائه‌ی غذاهای خوشمزه و تنقلات عالی در طول پرواز است.

غذای اصلی ما که در چهار بخش پیش غذا، دسر و ... سرو می‌شود، توسط تیم آشپزان ما به گونه‌ای تهیه شده است که طعمی متفاوت را در ارتفاع ۱۰,۰۰۰ متری ایجاد کند و برای این کار، سلایق منطقه‌ای را هم با توجه به هر مسیر در نظر گرفته‌اند.

وعده‌ی دوم غذا، یک ساندویچ خوشمزه و یا یک برش اشتهابرانگیز از پیتزا است که هر دو به همراه اسنک‌هایی متنوع سرو می‌شوند.

بریتیش ایرویز

مشتریان این خط هوایی با بیسکوییت‌های نمکی و یک نوشیدنی گوارا پذیرایی خواهند شد.

هنگامی که مسافرین روی صندلی‌های خود مستقر شوند، با غذایی مانند یک سالاد کاسکوس پذیرایی می‌شوند و سپس، یک غذای اصلی متشکل از مرغ، پوره‌ی کولکانون (خوراک ایرلندی حاوی سیب زمینی و سبزیجات پخته) و سبزیجات فصلی یا یک بشقاب حاوی سبزیجات، گوجه‌فرنگی و پاستا سرو می‌شود.

کارامل نمکی Pots & Co و شکلات هم به عنوان دسر در نظر گرفته شده است و سپس، بیسکویت و پنیر برای مسافرین آورده می‌شود.

یک برش نان و یک بطری آب از چشمه‌ی هایلند هم به همراه غذا آورده می‌شود.

در پروازهایی با مسافت کوتاه‌تر که در طول روز و به مقاصدی مانند نیویورک و دبی انجام می‌شود، ساندویچ‌هایی مانند تخم‌مرغ و سبزی‌هایی مثل شاهی به همراه شکلات یا آجیل برای مشتریان سرو می‌شود.

مسافران پروازهای طولانی‌تری که طی روز و به مقصدهایی مانند کیپ‌تاون و هنگ‌کنگ انجام می‌شوند، یک وعده‌ی غذایی گرم مانند یک برش پیتزا یا غذای محلی به همراه پاستا، نان شکلاتی، نوشیدنی و همچنین، یک نوشیدنی و یک بسته از مغزهای خوراکی «Graze» سرو می‌شود.

بریتیش ایرویز

در پروازهایی که به صورت شبانه انجام می‌شوند هم صبحانه‌ی گرم انگلیسی سرو می‌شود.

بریتیش ایر ویز ۴٫۵ میلیارد پوند برای نصب و راه‌اندازی اینترنت وای‌فای با بهترین کیفیت و پریز برق برای هر صندلی در مدت ۵ سال آینده سرمایه‌گذاری کرده است تا ۱۲۸ فروند از هواپیماهای خود را که مسافت‌هایی طولانی را می‌پیمایند، به فضای داخلی جدیدی مجهز کند و ۷۲ هواپیمای جدید به ناوگان خود اضافه کند.

این شرکت هواپیمایی، همچنین، اقدام به سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون پوند روی کلاب ورلد (Club World: باشگاه جهانی) کرده است که شامل خدمات پذیرایی فوق‌العاده و تختخواب‌های لوکس شرکت وایت (White) می‌شود و از سال ۲۰۱۹، صندلی جدیدی به آن‌ها خواهد افزود که دسترسی مستقیمی به راهرو خواهند داشت.

بریتیش ایر ویز در سال جاری اقدام به خدمات‌رسانی در شش مسیر جدید، از جمله نشویل و سیشل خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه