بانکوک پذیرای ۷۸۰۰۰۰ نفر بازدیدکننده در جشن سال نو ۲۰۱۸

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۵
بانکوک پذیرای ۷۸۰۰۰۰ نفر بازدیدکننده در جشن سال نو ۲۰۱۸

محبوب‌ترین شهر جهان بانکوک در طول دوره جشن سال نو بیش از ۷۸۰٬۰۰۰ نفر بازدیدکننده را جذب می‌کند.

بانکوک محبوب‌ترین مقصد بازدیدکنندگان در سراسر جهان، از بیش از ۷۸۰٬۰۰۰ نفر بازدیدکننده در طول جشن سال نو پذیرایی می‌کند و با ۵۰ درصد گردشگر بین‌المللی به رشد ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل خود دست می‌یابد.

بانکوک

در میان جاذبه‌های گردشگری برجسته‌ای که در این دوره وجود دارد، پروژه معماری بانکوک زیبا توسط شرکت Magnolia طراحی شده است و یک نورپردازی سه بعدی در Ratchaprasong نشان می‌دهد و باعث می‌شود هزاران نفر را به منطقه Ratchaprasong جذب کند.

Ratchaprasong در طول زمان پیشرفت کرده است تا موقعیت فعلی خود را به عنوان قلب و مرکز برتر شهر برای خرید، بیمارستان، کسب و کار و گردشگری به دست آورد.

Magnolia مدیرعامل شرکت Magnolia گفت:

درآمدهای بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا درآمد گردشگری و رشد اقتصادی شهر را تقویت کنیم. ما خوشحالیم که توانستیم پروژه بانکوک زیبا را به عنوان هدیه‌ای به شهر در زمان کریسمس و سال نو ارائه کنیم. این پروژه قطعا پایان سال دلپذیری را برای همه بازدیدکنندگان به وجود می‌آورد. این وضعیت بانکوک را به عنوان مقصدی بین‌المللی برای مسافران گردشگری و نیز سرمایه‌گذارانی که به دنبال ویژگی‌های لوکس هستند، آماده می‌کند.

طبق فهرست سالانه مستر کارت: بانکوک در سال ۲۰۱۶ در مقابل لندن، پاریس و سنگاپور به رکورد توریستی ۱۹٫۴۱ میلیونی دست پیدا کرده است، این در حالی است که لندن ۱۹٫۰۶ میلیون، پاریس ۱۵٫۴۵ میلیون و دبی ۱۴٫۸۷ میلیون گردشگر جذب کرده است، انتظار می‌رود این رکورد برای تایلند در سال ۲۰۱۷ به ۲۰٫۲ میلیون نفر توریست افزایش یابد.

ما انتظار داریم تعداد بازدیدکنندگان در منطقه Ratchaprasong که در حال توسعه آن هستیم، از ۶۰۰٬۰۰۰ بازدید کننده به ۷۸۰٬۰۰۰ بازدیدکننده در طول جشنواره سال نو افزایش یابد.

طبق گزارش اداره گردشگری تایلند، انتظار می‌رود گردشگران خارجی و تایلندی از تاریخ ۲۹ دسامبر ۲۰۱۷ تا ۲ ژانویه ۲۰۱۸  حدود ۱۵٫۵۶ میلیارد بات درآمد وارد این کشور کنند.

بر اساس بلیت هوائی و هتل‌های رزرو شده، انتظار می‌رود که در طول تعطیلات سال نو حدود ۴۲۰٬۰۰۰ گردشگر خارجی، وارد تایلند شوند که در مقایسه با سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.

در نمایش نورانی Magnolias مراسم کریسمس به صورت ویژه، شمارش معکوس سال نو و یک نمایش آتش بازی یکپارچه جالب برای به پایان رساندن سال ۲۰۱۷، برگزار می‌شود.

ماگنولیا

پروژه Magnolias Ratchadamri Boulevard یک پروژه معماری پیچیده است که نماد آن الهام گرفته از گل‌های ماگنولیا است. این پروژه شامل ۳۱۶ واحد مسکونی لوکس، مناطق اداری و هتل‌های ۵ ستاره است. این پروژه یکی از بهترین فرصت‌ها در آسیا برای سرمایه‌گذاری در بخش املاک لوکس است.

 

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه