بازگشایی مجدد مجتمع Copal Tree Lodge در بلیز

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۰
بازگشایی مجدد مجتمع Copal Tree Lodge در بلیز

مجتمع Belcampo در بلیز با نام جدید Copal Tree Lodge بازگشایی می‌شود.

نام تجاری Belcampo مستقر در کالیفرنیا، مجتمع خود را در جنوب پایتخت بلیز تحت نام Copal Tree Lodge راه‌اندازی کرده است. به‌عنوان بخشی از این بازگشایی مجدد این مجتمع نوآوری جدیدی در آنجا ایجاد کرده است و محل تولید نوشیدنی‌های مختلف نیز تخت عنوان Copal Tree Distillery در مجاورت هتل قرار دارد. نوآوری Copal Tree Distillery در بلیز برای حمایت از کشاورزی پایدار و تولید و فروش محصولات ارگانیک ایجاد شده است. با این نام‌گذاری مجدد و تغییر نام از Belcampo Belize به Copal Tree Lodge تدابیر جدیدی برای مدیرت رفت و آمد افراد به این منطقه اندیشیده شده است.

بلیز

این استراحتگاه خودمانی در داخل تپه گرمسیری پونت گوردا واقع شده و امکانات لوکسی را برای کسانی که به دنبال یک منطقه آرام می‌گردند، فراهم کرده است. این مکان یکی از بکرترین و دست‌نخورده‌ترین نقاط طبیعی جهان است.

مجتمع Copal Tree Lodge دارای ۱۶ سوئیت خصوصی، ۳ اتاق خواب، یک مزرعه کوچک، چشمه آبگرم، دو استخر، مسیرهای پیاده‌روی و رستورانی با غذاهای محلی است و مکانی مناسب برای علاقه‌مندان به غذا، ماهی‌گیری و ماجراجویی است. در قلب تپه‌های چوبی این مجتمع کشاورزی رواج دارد و اولین مزرعه دارای گواهی ارگانیک در بلیز است که به کشت محصولات محلی مانند قهوه، کاکائو نیشکر و وانیل می‌پردازد.

در این زمستان با معرفی کارخانه نوشیدنی Copal Tree به مهارت‌های کشاورزی این مجتمع افزوده شده است. این کارخانه با بهره‌گیری از کیفیت مواد ورودی و آب طبیعی باران محصولات جدید در ژوئن ۲۰۱۸ تولید می‌کند. این شرکت به گونه‌ای طراحی شده است که هیچ گونه ضرری بر محیط زیست ایجاد نکند. همچنین از طریق بازیافت ضایعات تولید و تبدیل آن‌ها به ورودی‌های کشاورزی از محیط زیست حمایت می‌کند.

مهمانان این مجتمع می‌توانند از جدیدترین محصولات کارخانه تست کنند و از چشیدن کوکتل‌هایی که با مواد تازه محلی تهیه شده است، لذت ببرند.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه