مراکز خرید تفلیس، خریدی راحت و متنوع در پایتخت گرجستان

حمیده کریمی
حمیده کریمی شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
مراکز خرید تفلیس، خریدی راحت و متنوع در پایتخت گرجستان

تفلیس، پایتخت زیبای گرجستان، با مراکز خرید بزرگ و لوکسش، بهترین شهر این کشور برای خرید کردن است. در این مراکز خرید، برترین و مشهورترین برندهای دنیا در انتظار شما است.

تفلیس، پایتخت گرجستان، بهترین شهر برای خرید در این کشور است. از آنجایی که تفلیس مهم‌ترین مقصد گردشگری در گرجستان است، در نتیجه مراکز خرید بزرگ و متعددی دارد که در آن‌ها هر چیزی که فکر کنید می‌توانید پیدا کنید و بخرید؛ از محصولات ارزان گرفته تا بهترین کالاها و پوشاک لوکس.

در اکثر شهرهای بزرگ و توریستی دنیا، مراکز خرید، صرفا جایی برای خرید و فروش کالا نیستند. برای اینکه گردشگران تجربه‌ای متفاوت و فراموش‌نشدنی از خرید داشته باشند، معمولا در مراکز خرید امکانات رفاهی و تفریحی متعددی ایجاد می‌شود. این کار باعث می‌شود که همه‌ی اعضای خانواده، از هر سن و سالی که هستند حتی اگر علاقه‌ای به خرید نداشته باشند، از حضور در مراکز خرید لذت ببرند و تفریحی برای سرگرمی خود پیدا کنند.

مراکز خرید تفلیس هم این ویژگی را دارند. در ادامه با تعدادی از مهم‌ترین مراکز خرید تفلیس آشنا می‌شویم که در سفر به این شهر، اگر برای خرید برنامه‌ای دارید می‌توانید با توجه به محل اقامت خود یک یا چند تا از آن‌ها را انتخاب کنید و ساعاتی را در آنجا بگذرانید.

تفلیس مال (Tbilisi Mall)

مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید تفلیس، اولین و بزرگ‌ترین مجموعه‌ی تجاری در قفقاز جنوبی است که با استانداردهای جهانی ساخته شده و در سراسر دنیا بین گردشگران مشهور است. این مجموعه‌ی مدرن و کامل، علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، امکانات تفریح و سرگرمی را هم برای خریداران در نظر گرفته است.

این مرکز بسیار مبتکرانه و طبق اصول معماری سبز طراحی شده است. معماری این مجموعه، هم مدرن است و هم متناسب با محیط طراحی شده و به نحوی، نشانی از فرهنگ معاصر این کشور است.

این مجموعه، دسترسی بسیار راحتی از مرکز شهر دارد و یک تجربه‌ی عالی از تفریح در تفلیس را برای خانواده‌های ساکن شهر و گردشگران فراهم می‌کند. این مجموعه‌ی تجاری، میزبان برترین برندهای مشهور بین‌المللی در چهار طبقه است و مساحتی در حدود ۷۴ هزار مترمربع دارد. بیش از ۱۵۰ فروشگاه، ۲۷۰۰ ظرفیت برای پارکینگ، یک هایپرمارکت ۱۵ هزار مترمربعی و یک مجموعه‌ی تفریحی هزار مترمربعی، این مجموعه‌ی بزرگ را تشکیل داده‌اند.

علاوه بر دپارتمان‌استور، نمایندگی‌های برندهای مشهور و خدمات بانکی، بخش‌های دیگری هم در این مجموعه وجود دارد که عبارت‌اند از یک مجموعه‌ی سینمایی چند پرده‌ای، فودکورت و یک مرکز تفریحی خانوادگی در طبقه‌ی بالا. پارکینگ زیرزمینی چهارطبقه‌ی این مجموعه، رایگان است.

حضور در این مرکز، تجربه‌ی شما از خرید را تغییر خواهد داد. در این مجموعه می‌توانید یک روز متفاوت را به خرید، تفریح، گشت و گذار و خوردن غذاهای لذیذ همراه با دوستان و تمام اعضای خانواده بگذرانید.

گردانندگان این مرکز در نظر دارند که نمایش مد و سالن ورزشی هم به مجموعه اضافه کنند تا این مرکز به یک تفریحگاه کامل و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های شهر تبدیل شود.

فضای داخلی این مرکز متناسب با فصل تغییر می‌کند. علاوه بر نمایشگاه‌های فصلی و گالری‌های دیدنی که متناسب با حال و هوای چهار فصل سال برپا می‌شود، تزیینات و دکوراسیون مجموعه و فروشگاه‌ها هم تغییر می‌کند.

ساعت کار این مجموعه هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرانی مال (Merani Mall)

این مجموعه‌ی تجاری به اندازه‌ی مرکز خرید تفلیس بزرگ نیست اما امکانات و دسترسی خوبی دارد. این مجموعه‌ی ۴ طبقه در خیابان Rustaveli واقع شده و میزبان بسیاری از برندهای مطرح دنیا است از جمله زارا، ماسیمو دوتی، پارفوا و... مرکز خرید مرانی شاید در نگاه اول یک مرکز خرید کوچک به نظر برسد اما تقریبا هر چیزی که از یک مجموعه‌ی تجاری انتظار دارید، در آن پیدا می‌شود و می‌توانید محصولات متنوعی در آن پیدا و خریداری کنید.

مراکز خرید تفلیس

علاوه بر فروشگاه، چندین و کافه و رستوران در این مجموعه از خریداران و گردشگران پذیرایی می‌کنند.

ساعت کار این مجموعه هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید ایست پوینت (East Point)

مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید ایست پوینت، ۱۲ دقیقه با ماشین از مرکز شهر فاصله دارد. این مجموعه، هم مرکز خرید است و هم یک مجموعه‌ی تفریحی که در آن تمام اعضای خانمواده تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید جدیدترین محصولات مد و سرگرمی و تفریح خواهند داشت. در این مجموعه‌ی کامل، علاوه بر معماری جالب توجه، امکانات ضروری و کاملی در اختیار خریداران قرار دارد. علاوه بر خرید، امکانات سرگرمی و تعداد زیادی رستوران و کافه وجود دارد که خریداران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و از تمام لحظات خود در این مرکز لذت ببرند.

این مجموعه، بیش از ۱۵۰ فروشگاه‌ از برندهای لوکس و میان رده شامل انواع لباس، کفش و متعلقات مد دارد.

امکانات تفریحی این مجموعه برای سلایق مختلف طراحی شده است. از سالن بولینگ گرفته تا زمین بازی مخصوص کودکان. چندین سالن سینما و یک مجموعه‌ی سینمایی IMAX برای علاقه‌مندان به فیلم، در این مرکز ساخته شده است.

اگر خسته و گرسنه شدید می‌توانید در یکی از چندین فودکورت مجموعه، بهترین غذاها را امتحان کنید. تنوع رستوران‌های این مرکز به اندازه‌ای است که مطمئنا غذا و رستورانی متناسب با بودجه و ذائقه‌ی خود پیدا می‌کنید.

ساعت کار این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید مرکزی تفلیس (Tbilisi Central)

مراکز خرید تفلیس

این مجموعه‌ی تجاری یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در تفلیس است. در این مجموعه می‌توانید بهترین لباس، کفش و زیورآلات و متعلقات مد را از بهترین برندهای داخلی و خارجی خریداری کنید.

سالن بولینگ، سوپرمارکت بزرگ، رستوران و فست فود از دیگر بخش‌های این مجموعه است. این مرکز مثل سایر مراکز خرید تفلیس، یک مجموعه‌ی تفریحی و تجاری کامل است که در آن می‌توانید از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

مرکز خرید گالریا تفلیس (Galleria Tbilisi)

این مرکز خرید یکی از جدیدترین مجموعه‌های تجاری در تفلیس است. این مجموعه علاوه بر فروشگاه‌های برندهای برتر داخلی و خارجی، دارای رستوران، کافه و فودکورت است. این مجموعه با توجه به اینکه تازه آغاز به کار کرده، هنوز به اندازه‌ی سایر مراکز تجاری، به شهرت و محبوبیت نرسیده است.

در ادامه چند نمونه از دیگر مراکز خرید تفلیس را نام می‌بریم:

مرکز خرید اوراسیا (Eurasia) ، مرکز تجاری Homemart، مرکز خرید لیلو (Lilo Mall) و مجموعه‌ی تجاری نکست کیدز (Next Kids).

مطالب مرتبط:

دیدگاه