بازگشایی باغ وحش لندن بعد از آتش سوزی

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان یکشنبه، ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
بازگشایی باغ وحش لندن بعد از آتش سوزی

باغ وحش لندن پس از آتش‌سوزی دوباره باز می‌شود.

بعد از آتش سوزی در باغ وحش لندن و کشته شدن تعداد زیادی از حیوانات و صدمه دیدن بسیاری از کارکنان که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند، قرار است این باغ وحش درباره بازگشایی شود. علت آتش‌سوزی که در منطقه کودکان رخ داده است، هنوز مشخص نیست.

آتش سوزی باغ وحش لندن

یک خوک خاکی (جانوری میان‌جثه، شب‌زی و بومی آفریقا است) و احتمالا ۴ میرتک (پستانداری کوچک و گوشت‌خوار است که در تیره خدنگ قرار دارد) کشته شدند؛ ۷۰ آتش‌نشان برای مهار آتش در قسمت ماجراجویی حیوانات تلاش کردند.

در این آتش‌سوزی یک نفر به بیمارستان منتقل شد و هشت نفر در صحنه درمان شدند.

آتش سوزی باغ وحش لندن

مسئول باغ وحش می‌گوید:

یک خوک خاکی و احتمالا ۴ میرتک در این آتش‌سوزی که هنوز علت آن مشخص نیست، کشته شدند و باغ وحش در روز شنبه بسته شد.

در ساعت ۰۶: ۰۰ به وقت گرینویچ در روز شنبه، ۱۰ ماشین آتش نشانی به پارک Regent در پایتخت رفتند و آتش پس از ۳ ساعت تحت کنترل آن‌ها قرار گرفت.

آتش سوزی باغ وحش لندن

سرویس آمبولانس لندن گفت:

۶ نفر تحت تأثیر دود دچار صدمه شدند و دو نفر دیگر جراحات جزئی برداشتند که در محل درمان شدند و یک نفر نیز به بیمارستان شمال غرب لندن منتقل شد.

در یک بیانیه، باغ وحش در مورد آنچه که اتفاق افتاده است، اعلام کرد:

باغ وحش ویران شد. آن‌ها گفتند متأسفانه دامپزشک ما مرگ خوک خاکی نه ساله را تائید کردند و همچنین ۴ میرتک که هنوز به طور قطعی اعلام نکردند، ولی ما آن‌ها را کشته فرض می‌کنیم.

همه حیوانات دیگر در مجاورت با دامپزشکان ما به طور دقیق نظارت می‌شوند، اما علائم اولیه نشان می‌دهد که آن‌ها تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند. ما همچنان به نظارت بر آن‌ها در روزهای آینده ادامه خواهیم داد.

ما همه این‌ها حیوانات را از دست می‌دادیم، اما از آتش‌نشانی فوق‌العاده سپاسگزاریم که به سرعت به وضعیت واکنش نشان داد تا آتش را تحت کنترل بگیرد.

مطالب مرتبط:

منبع bbc

دیدگاه