۹ ابزار جالب برای وبلاگ‌ نویسان سفر

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا چهار شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
۹ ابزار جالب برای وبلاگ‌ نویسان سفر

وبلاگ‌نویسان سفر کلیه تجربه‌ها و خاطرات خود را در طول سفر با علاقه‌مندان خود در سراسر دنیا به اشتراک می‌گذارند و از این رو، نیازمند امکاناتی مانند برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های خاصی هستند.

امکان سفر و بازدید از نقاط جدید در اقصی نقاط جهان برای تعداد بسیاری از مردم وجود ندارد، ولی از طرفی جهانگردان کلیه تجربه‌ها و تصاویر مربوط به سفرهای خود را با استفاده از وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی در اختیار علاقه‌مندان قرار می دهند. 

۹ ابزار جالب برای وبلاگ‌نویسان سفر

سفر بهترین راه برای کشف ناشناخته‌ها و کسب تجربه است ولی همه افراد از چنین امکانی برخوردار نیستند. خوشبختانه، جهانگردان و علاقه‌مندان سفر کلیه مشاهده‌ها و تجربه‌های سفر خود را از طربق شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها در اختیار عموم قرار می‌دهند و برای انجام این کار نیازمند برنامه‌ها، ابزارها و اپلیکیشن‌های گوناگونی هستند. در ادامه به برخی از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مورد علاقه وبلاگ‌نویسان سفر خواهیم پرداخت.

Polarsteps

اپلیکیشن جدیدی که به صورت خودکار قابلیت رهگیری مقصد و محل استقرار را داشته و نیازی به ثبت کلیه مقصدها توسط نویسنده را ندارد. با در اختیار داشتن این برنامه فقط باید به فکر تهیه غذا و تاکسی برای رفت و آمد خود باشید!

Photoshop Lightroom CC

این نرم‌افزار بارها مورد تحسین وبلاگ‌نویسان و عکاسان قرار گرفته است. نرم‌افزار مذکور نه تنها امکان تنظیم عکس‌ها را برای شما فراهم می‌کند، بلکه قابلیت نصب روی کلیه لوازم را نیز دارد.

Hootsuite

 با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید در هر نقطه از سفر توئیت‌های خود را ارسال کنید. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید کلیه امور سفر را برنامه‌ریزی کرده و استرس از دست دادن اطلاعات خود را نداشته باشید.

Google Nik Collection

در طول سفر فرصتی برای ذخیره عکس‌ها وجود ندارد. ولی با این نرم‌افزار می‌توانید کلیه عکس‌ها را اصلاح و در اختیار تعقیب‌کنندگان خود قرار دهید.

Snapseed

اگر دوست دارید که عکس‌های خود را در دوربین ویرایش کنید، این نرم‌افزار بهترین راه‌حل است. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم‌افزار، تبدیل عکس‌های ساده و معمولی به تصاویری زیبا و جذاب است.

Post Planner

برنامه‌ای کامل برای مدیریت کلیه حساب‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی است.

Facetune

برنامه‌ای مناسب برای گرفتن عکس‌های سلفی و پرتره است.

Superimpose

نرم‌افزاری خلاق و مبتکر که به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی زیبا و منحصر به فرد تهیه کنید.

Google Analytics

وبلاگ‌نویسی منحصر به افراد حرفه‌ای نیست، بلکه با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید محیطی کاملا ساده و دوستانه برای خانواده و دوستان فراهم کنید.

۹ ابزار جالب برای وبلاگ‌نویسان سفر

در این لیست به برخی از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مورد علاقه جهانگردان وبلاگ‌نویس پرداختیم و بدیهی است که این فهرست کامل نیست! به عنوان مثال، برنامه‌ها یا ابزارهای دیگری مانند GoPro، مونوپاد سلفی یا حساب‌های کاربری در شبکه‌های مختلف اجتماعی برای انتشار تصاویر، خاطره‌ها یا تجربه‌های سفر وجود دارند. از این رو، اگر در این رابطه با برنامه یا اپلیکیشن خاصی در مورد سفر آشنایی دارید، با کجارو در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع travelpulse

دیدگاه