بهترین هتل های ارزان زاگرب؛ پایتخت زیبای کرواسی

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارزان زاگرب؛ پایتخت زیبای کرواسی

زاگرب پایتخت کرواسی یکی از شهرهای پربازدید در اروپا است که با انتخاب هتل‌های ارزان و اقتصادی، می‌توان سفری همراه با خاطرات فراموش‌نشدنی و مقرون به صرفه و باکیفیت را در این شهر تجربه کرد.

زاگرب شهری زیبا و رویایی در اروپا است که دارای بناهایی با معماری خیره‌کننده، جاذبه‌های توریستی و گردشگری فوق‌العاده، بازارهای پررونق و مواد غذایی بی‌نظیر، سرزمینی مملو از جشنواره‌های مختلف، رستورا‌ن‌ها و کافه‌های مدرن و سرشار از روح اجتماعی با عطر دلنشین قهوه، نسکافه و نوشیدنی‌های محبوب است که آرامش، هنر، عشق و البته اقتصاد را به خوبی در کنار یکدیگر دارا است. کرواسی بین بالکان و اروپای مرکزی قرار دارد، کشوری که امپراتوری‌ها و پادشاهی‌های متعددی را در طی هزاران سال تجربه کرده و همین امر باعث شده است که زاگرب محلی دیدنی و تاریخی قلمداد شود.

با توجه به اینکه گردشگری در این شهر بسیار رونق دارد، هتل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهند شد و مسافرین با انتخاب هتل‌های ارزان و اقتصادی سفری کم‌هزینه را تجربه خواهند کرد. در این مقاله همراه ما باشید تا با هتل‌های ارزان زاگرب و امکاناتی که ارائه می‌دهند، آشنا شویم.

هتل ارزان زاگرب

هاستل فانک لانگ (Funk Lounge Hostel)

هاستل فانک لانگ (Funk Lounge Hostel)

هاستل فانک لانگ هاستلی میان‌رده و اقتصادی است که استانداردهای مناسبی در کیفیت، راحتی و محل مناسب برای مسافران دارد. در دکور اتاق‌های هتل از رنگ‌آمیزی‌های مختلفی استفاده شده است که محیط شادی را برای مسافران ایجاد می‌کند. بعضی از اتاق‌ها دارای تخت‌های چند طبقه هستند و گزینه خوبی برای افرادی است که گروهی سفر می‌کنند. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم هستند.

مهمانان می‌توانند صبحانه خود را در رستوران هتل نوش جان کنند و از غذاهای محلی و بین‌المللی که برای ناهار و شام نیز سرو می‌شود، امتحان کنند؛ در نزدیکی هاستل نیز گزینه‌های غذاخوردی و رستوران وجود دارد که می‌توانند به آنجا مراجعه کنند.

هتل تا استادیوم Maksimir حدود ۰٫۹ کیلومتر، تا باغ وحش شهر زاگرب ۱٫۲ کیلومتر، تا پارک ماسیمیر ۱٫۷ کیلومتر، تا ایستگاه اتوبوس اصلی زاگرب ۱٫۹ کیلومتر، تا پارک ریباناک ۲ کیلومتر، تا مرکز کاپتول و کلیسای جامع زاگرب ۲٫۲ کیلومتر، تا فرودگاه زاگرب Franjo Tuđman حدود ۹٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه لیوبلیانا Jože Pučnik حدود ۱۲۸٫۶ کیلومتر، تا فرودگاه ریجکا ۱۲۹٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه Hévíz–Balaton حدود ۱۳۲٫۵ کیلومتر و تا فرودگاه گراس ۱۳۸٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ivana Rendića 28b, Maksimir, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هاستل ۲ ستاره است و دارای ۱۷ اتاق است.
  • امکانات هاستل: تراس، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، اینترنت بی‌سیم، نگهداری چمدان، میز تور،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی،‌ فکس/فتوکپی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (کرواسی، صربی، انگلیسی)

بیشتر بخوانید:

هاستل سنتار (Hostel Centar)

هاستل سنتار (Hostel Centar)

هاستل سنتار هاستلی شیک و میان‌رده در زاگرب است که در نزدیکی شهر و بسیاری از جاذبه‌های شهری قرار دارد. این هاستل در سال ۲۰۱۶ مورد بازسازی قرار گرفت و آن را به هاستلی مدرن تبدیل کردند. اتاق‌های آن با کاغذ دیواری‌های رنگارنگ فضای فوق‌العاده‌ای را ایجاد کرده است که مدرنیته و سنت را در هم ادغام کرده‌اند. فضاسازی در دکوراسیون اتاق‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده شده است و محیط راحتی را برای مسافران مهیا کرده‌اند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت و تهویه مطبوع است.

این هاستل با توجه به محیط زیبا و امکانات خوبی که ارائه می‌دهد، یک گزینه مقرون به صرفه در این شهر خواهد بود. هاستل تا بازار دولاک حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا موزه ورزش کرواسی ۰٫۲ کیلومتر، تا پارک Opatovina حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا ایستگاه اتوبوس اصلی زاگرب ۱ کیلومتر، تا موزه فنی در زاگرب ۱٫۶ کیلومتر، تا دروازه سنگ زاگرب و کلیسای جامع زاگرب ۰٫۴ کیلومتر، تا فرودگاه زاگرب Franjo Tuđman حدود ۱۰٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه لیوبلیانا Jože Pučnik حدود ۱۲۶٫۹ کیلومتر، تا فرودگاه ریجکا ۱۲۷٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه Hévíz–Balaton حدود ۱۳۴٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه گراس ۱۳۸ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به کافه‌ها، فضاها و موزه‌ها است.

  • آدرس: Vlaška 7, Gornji Grad, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل ۲ ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هاستل: آشپزخانه مشترک، اینترنت بی‌سیم،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (کرواسی، انگلیسی)

هتل هالیدی (Hotel Holiday)

هتل هالیدی (Hotel Holiday)

هتل هالیدی که هتلی ۳ ستاره در شهر است در یکی از بزرگترین بخش‌های تجاری شهر و مکانی که پر از مراکز خرید است، قرار دارد و به راحتی می‌توان به مرکز شهر و جاذبه‌های مختلف نیز دسترسی داشت. اتاق‌های این هتل در سال ۲۰۱۲ بازسازی شده‌اند و دارای دکوراسیونی جذاب و کلاسیک هستند که نورپردازی و آباژورهایی که با دقت در آن تعبیه شده، به زیبایی اتاق‌ها کمک کرده است. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند.

مهمانان می‌توانند صبح خود را با یک صبحانه خوش‌طعم و لذیذ شروع کنند و از غذاهای لذیذی که در رستوران هتل سرو می‌شود، برای ناهار و شام خود نوش جان کنند. بار هتل نیز با کارمندانی خوش‌برخورد، نوشیدنی‌های بی‌نظیری را سرو می‌کند.

هتل تا دریاچه جارون حدود ۴٫۳ کیلومتر، تا زاگرب آرنا و مرکز خرید آرنا ۵٫۸ کیلومتر، تا موزه Mimara حدود ۷ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی زاگرب ۷٫۸ کیلومتر، تا موزه باستان شناسی زاگرب ۷٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه زاگرب Franjo Tuđman حدود ۱۶٫۶ کیلومتر، تا فرودگاه ریجکا ۱۲۰٫۴ کیلومتر، تا فرودگاه Hévíz–Balaton حدود ۱۴۰٫۸ کیلومتر و تا فرودگاه گراس ۱۳۷٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Jankomir 27, 10090 Zagreb, Croatia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۶۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، تراس، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی‌سیم، نگهداری چمدان، تبادل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی،‌ فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات وی‌آی‌پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (کرواسی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل بست وسترن استلا (Best Western Hotel Stella)

هتل بست وسترن استلا (Best Western Hotel Stella)

هتل بست وسترن استلا هتلی میان‌رده و ۳ ستاره است که امکانات خوب و قابل قبولی را به مهمانان خود عرضه می‌کند. در تمام بخش‌های هتل اینترنت در دسترس است. اتاق‌های هتل بسیار جادار و دکوری ساده و شیک دارند. همه اتاق‌ها دارای امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، میز کار و تلویزیون هستند. هتل یک باشگاه ورزشی برای علاقه‌مندان به ورزش و یک سالن غذاخوری دارد.

هتل تا بازار دولاک حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا موزه ورزش کرواسی ۰٫۲ کیلومتر، تا پارک Opatovina حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا ایستگاه اتوبوس اصلی زاگرب ۱ کیلومتر، تا موزه فنی در زاگرب ۱٫۶ کیلومتر، تا دروازه سنگ زاگرب و کلیسای جامع زاگرب ۰٫۴ کیلومتر، تا فرودگاه زاگرب Franjo Tuđman حدود ۱۰٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه لیوبلیانا Jože Pučnik حدود ۱۲۶٫۹ کیلومتر، تا فرودگاه ریجکا ۱۲۷٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه Hévíz–Balaton حدود ۱۳۴٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه گراس ۱۳۸ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به کافه‌ها، فضاها و موزه‌ها است.

  • آدرس: Maslenička 1, 10010 Zagreb, Croatia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۴۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، تراس، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، باشگاه، سونا، اینترنت بی‌سیم، نگهداری چمدان، تبادل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی،‌ فکس/فتوکپی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (کرواسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل د مووی (The Movie Hotel)

هتل د مووی (The Movie Hotel)

هتل د مووی هتلی ۳ ستاره و اقتصادی است که همانطور که از نامش پیدا است، در طراحی داخلی آن از عناصر سینمایی استفاده شده و شماره‌گذاری اتاق‌ها براساس نام بازیگران یا فیلم‌های معروف است. اتاق‌های هتل ساده و زیبا هستند و محیطی سرشار از آرامش را برای مهمانان ایجاد می‌کنند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند.

رستوران هتل که گزینه برجسته و مورد توجه مهمانان است، با دکوری بی‌نظیر و با تصاویری از بزرگان سینما فضایی خاص را ایجاد کرده است. موسیقی زنده به همراه غذایی لذیذ خاطره‌ای به‌یاد ماندنی را برای مسافران در این محیط رقم می‌زند؛ همچنین مهمانان نباید بار هتل را فراموش کنند و باید از نوشیدنی‌هایی که در آن سرو می‌شود، امتحان کنند. هتل تا موزه فنی در زاگرب ۱٫۵ کیلومتر، تا موزه میرمارا حدود ۲ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی زاگرب ۲٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه زاگرب ۱۰٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Savska 141, 10 000 Zagreb, Croatia
  • این هتل۳ ستاره است و دارای ۴۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، تراس، رستوران، بار، اینترنت بی‌سیم، نگهداری چمدان، تبادل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی،‌ فکس/فتوکپی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل جاگرهورن (Hotel Jagerhorn)

هتل جاگرهورن (Hotel Jagerhorn)

هتل جاگرهورن که هتلی اقتصادی و میان‌رده در زاگرب است شما را غافلگیر می‌کند! اقامت در این هتل به مانند اقامتی لوکس است و زیبایی و دکوراسیون آن شما را مجذوب خود می‌کند. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ها در این منطقه است که زمان ساخت آن به سال ۱۸۲۷ باز می‌گردد که در سال ۲۰۱۱ مورد بازسازی قرار گرفت. اتاق‌های هتل با ظرافت خاصی مبله شده‌اند و ترکیب رنگ‌ها بسیار ماهرانه انتخاب شده است تا مهمانان راحتی بیشتری را در این فضا حس کنند. تمام امکانات رفاهی در اتاق‌ها نظیر تهویه، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون وجود دارد.

این هتل دارای یک تراس تابستانه بی‌نظیر است که فضای سرسبز آن و صندلی‌های زیبایش یک گزینه فوق‌العاده برای یک گپ دوستانه و خوردن عصرانه‌ است. شما در هر بخش از این هتل که قدم بگذارید، عاشق آن خواهید شد و حس فوق‌العاده‌ای به شما خواهد داد، به‌خصوص اگر در شب و در باغ هتل و در زیر نورهای مختلفی که در بخش‌های مختلف تعبیه شده است، قدم بزنید.

هتل تا پارک Opatovina حدود ۰٫۶ کیلومتر، تا ایستگاه اتوبوس اصلی زاگرب ۱ کیلومتر، تا موزه فنی در زاگرب ۱٫۸ کیلومتر، تا دروازه سنگ زاگرب و کلیسای جامع زاگرب ۲٫۳ کیلومتر، تا فرودگاه زاگرب Franjo Tuđman حدود ۱۴٫۹ کیلومتر، تا فرودگاه لیوبلیانا Jože Pučnik حدود ۱۲۷٫۹ کیلومتر، تا فرودگاه ریجکا ۱۲۵٫۳ کیلومتر، تا فرودگاه Hévíz–Balaton حدود ۱۳۵ کیلومتر و تا فرودگاه گراس ۱۳۷٫۹ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به کافه‌ها، فضاها و موزه‌ها است.

  • آدرس: Ilica 14, Donji Grad, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، تراس، باغ، رستوران، بار، اینترنت بی‌سیم، نگهداری چمدان، تبادل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی،‌ فکس/فتوکپی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، کرواسی)

هتل گالریجا (Hotel Galerija)

هتل گالریجا (Hotel Galerija)

هتل گالریجا هتلی ۳ ستاره است که انتخابی عالی برای خانواده‌ها است و دارای محیطی گرم و دوستانه است. اتاق‌های هتل ساده و زیبا هستند و مجهز به اینترنت بی‌سیم، مینی‌بار، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع و تلویزیون است.

رستوران هتل یک گزینه عالی برای تست غذاهای اصیل کرواسی است؛ در فصل‌های خوش آب و هوا مسافرین می‌توانند از فضای سرسبز هتل برای وعده‌های غذایی خود استفاده کنند و لذت خوردن غذای خود را دوچندان کنند.

هتل تا بازار دولاک حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا موزه ورزش کرواسی ۰٫۶ کیلومتر، تا پارک Opatovina حدود ۰٫۷ کیلومتر، تا ایستگاه اتوبوس اصلی زاگرب ۱ کیلومتر، تا موزه فنی در زاگرب ۱٫۶ کیلومتر، تا دروازه سنگ زاگرب و کلیسای جامع زاگرب ۰٫۴ کیلومتر، تا فرودگاه زاگرب Franjo Tuđman حدود ۱۲٫۱ کیلومتر، تا فرودگاه لیوبلیانا Jože Pučnik حدود ۱۲۷٫۱ کیلومتر، تا فرودگاه ریجکا ۱۲۸٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه Hévíz–Balaton حدود ۱۳۵٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه گراس ۱۳۹٫۲ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به کافه‌ها، فضاها و موزه‌ها است.

  • آدرس: Pogaciceva 11, 10020 Zagreb, Croatia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، خدمات آرایشی، تراس، باغ، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، امکانات وی آی پی، اینترنت بی‌سیم، نگهداری چمدان، تبادل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی،‌ فکس/فتوکپی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، کرواسی، ایتالیایی)

هتل لگونا زاگرب (Hotel Laguna Zagreb)

هتل لگونا زاگرب (Hotel Laguna Zagreb)

هتل لگونا زاگرب هتلی اقتصادی است که امکانات خوبی را به مهمانان خود عرضه می‌کند. اتاق‌های هتل دارای دکوری ساده و در عین حال زیبا است و فضایی راحت را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. همه اتاق‌ها در این هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام است.

رستوران هتل طیف وسیعی از غذاهای اصیل کشور کرواسی و همچنین غذاهای بین‌المللی را برای مهمانان خود سرو می‌کند. بار و کافه هتل نوشیدنی‌های بی‌نظیر و کیک‌های خانگی خوش‌عطری را برای مهمانان تهیه می‌کند.

هتل تا مرکز یادبود Drazen Petrovic حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا موزه فنی در زاگرب ۰٫۵ کیلومتر، تا موزه Mimara حدود ۰٫۹ کیلومتر، تا تاتر درام گاولا ۱٫۳ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی زاگرب ۱٫۶ کیلومتر، تا موزه روابط شکست‌خورده (Museum of Broken Relationships) حدود ۱٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه زاگرب Franjo Tuđman حدود ۱۱٫۴ کیلومتر، تا فرودگاه لیوبلیانا Jože Pučnik حدود ۱۲۵٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه ریجکا ۱۲۵٫۹ کیلومتر، تا فرودگاه Hévíz–Balaton حدود ۱۳۶٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه گراس ۱۳۸٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Kranjceviceva 29, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۶۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، خدمات آرایشی، تراس، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، نگهداری چمدان، تبادل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی،‌ فکس/فتوکپی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، کرواسی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی)

هتل ربرو (Hotel Rebro)

هتل ربرو (Hotel Rebro)

هتل ربرو هتلی میان‌رده و اقتصادی در زاگرب است که در منطقه مسکونی و در کنار پارک ماکسیمیر قرار دارد. این هتل مدرن، دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون جذاب است که رنگ قرمز بیشتر از هر رنگ دیگری به چشم می‌خورد و شور و هیجان را در مهمانان زنده می‌کند. همه اتاق‌های این هتل امکانات رفاهی نظیر اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و تلویزیون را دارا هستند. صبحانه هتل یک شروع خوب برای روزی عالی خواهد بود و با طیف وسیعی از مرباجات، میوه‌ها و نوشیدنی‌ها از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل تا بازار دولاک حدود ۰٫۷ کیلومتر، تا موزه ورزش کرواسی ۰٫۹ کیلومتر، تا پارک Opatovina حدود ۱٫۴ کیلومتر، تا ایستگاه اتوبوس اصلی زاگرب ۲٫۱ کیلومتر، تا موزه فنی در زاگرب ۴٫۶ کیلومتر، تا دروازه سنگ زاگرب و کلیسای جامع زاگرب ۷٫۴ کیلومتر، تا فرودگاه زاگرب Franjo Tuđman حدود ۱۲٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه لیوبلیانا Jože Pučnik حدود ۱۲۶٫۶ کیلومتر، تا فرودگاه ریجکا ۱۲۶٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه Hévíz–Balaton حدود ۱۳۵٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه گراس ۱۳۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Kišpatićeva ulica 12, Maksimir, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۶۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، خدمات آرایشی، تراس، رستوران، بار، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، نگهداری چمدان، تبادل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی،‌ فکس/فتوکپی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، کرواسی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی)

هتل سنترال (Hotel Central)

هتل سنترال (Hotel Central)

هتل سنترال یکی دیگر از بهترین‌ هتل‌های ۳ ستاره در زاگرب است که تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به میدان اصلی شهر دسترسی داشته باشید. اتاق‌های هتل با وسایل شیک و مدرن مبله شده و می‌توان گفت در نوع خود و سطحی که این هتل قرار دارد، لوکس است. همه اتاق‌ها مجهز به میز کار، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و تلویزیون است.

صبحانه به‌صورت بوفه‌ای هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود. هتل تا بازار دولاک حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا موزه ورزش کرواسی ۰٫۲ کیلومتر، تا پارک Opatovina حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی زاگرب ۱٫۶ کیلومتر، تا موزه فنی در زاگرب ۱٫۶ کیلومتر، تا موزه روابط شکست خورده (Museum of Broken Relationships) حدود ۲٫۴ کیلومتر، تا فرودگاه زاگرب Franjo Tuđman حدود ۱۰٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه لیوبلیانا Jože Pučnik حدود ۱۲۸٫۹ کیلومتر، تا فرودگاه ریجکا ۱۲۷٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه Hévíz–Balaton حدود ۱۳۶٫۳ کیلومتر و تا فرودگاه گراس ۱۳۷٫۹ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به کافه‌ها، فضاها و موزه‌ها است.

  • آدرس: Branimirova 3, Donji Grad, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۷۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، خدمات آرایشی، تراس، رستوران، بار، کازینو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، نگهداری چمدان، تبادل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی،‌ فکس/فتوکپی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های خانوادگی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، کرواسی)

هتل گالوس (Hotel Gallus)

هتل گالوس (Hotel Gallus)

هتل گالوس هتلی اقتصادی است که تنها ۱۵ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد. این هتل با امکانات بی‌عیب و نقص از مهمانان خود میزبانی می‌کند و یک گزینه مناسب برای سفری ارزان و در عین حال باکیفیت است. اتاق‌های هتل دکوراسیونی شیک دارد و رنگ‌های گرم در کنار نورپردازی که در اتاق‌ها وجود دارد، فضای گرم و دوست‌داشتنی را ایجاد کرده است. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و حمام اختصاصی است.

هتل ۱۵ دقیقه با ماشین (۹ کیلومتر) از مرکز شهر زاگرب، ۶ کیلومتر از پارک Maksimir، از فرودگاه زاگرب ۲۰ کیلومتر، ۸٫۵ کیلومتر از ایستگاه اتوبوس Zagreb، از پارک Ribnjak حدود ۹٫۲ کیلومتر، ۹٫۶ کیلومتر از موزه‌ی باستان‌شناسی زاگرب و ایستگاه مرکزی زاگرب و ۹٫۸ کیلومتر از میدان Cvjetni فاصله دارد.

  • آدرس: Brestovečka 2b, 10360 Sesvete, Croatia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، تراس، رستوران، بار، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، نگهداری چمدان، تبادل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی،‌ فکس/فتوکپی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های خانوادگی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، کرواسی)

هتل وینا (Hotel Vienna)

هتل وینا (Hotel Vienna)

هتل وینا آخرین هتل در لیست بهترین هتل‌های ارزان و اقتصادی در زاگرب است که به شما معرفی می‌کنیم. هتل دارای اتاق‌های ساده و مرتب است که مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه و تلویزیون است. رستوران زیبای هتل نیز که به سبک مدرن طراحی شده است، روزانه صبحانه فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود سرو می‌کند و برای وعده‌های دیگر غذاهای لذیذی را تهیه می‌کند.

هتل از زاگرب ۱۰ کیلومتر، ۵ کیلومتر از Lake Jarun، از Zagreb's fairgrounds حدود ۱۰ کیلومتر، ۲ کیلومتر از arena Dom Sportova، از مرکز خرید Arena حدود ۳٫۸ کیلومتر، ۴٫۱ کیلومتر از موزه‌ی فنی زاگرب، ۵ کیلومتر از موزه‌ی فنی زاگرب، ۴٫۳ کیلومتر از موزه‌ی عکاسی، ۵٫.۲ کیلومتر از موزه‌ی باستان‌شناسی و ۱۴ کیلومتر از فرودگاه زاگرب فاصله دارد.

  • آدرس: Zagrebacka cesta 211, 10 000 Zagreb, Croatia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، تراس، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، نگهداری چمدان، تبادل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی،‌ فکس/فتوکپی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های خانوادگی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، کرواسی، ایتالیایی، آلمانی)

    هتل ارزان زاگرب

آنچه که ذکر شد تنها تعداد معدودی از هتل‌های اقتصادی و ارزان شهر زاگرب بوده، بی‌شک تعداد این هتل‌ها بیشتر است، اما تلاش شد تا هتل‌هایی معرفی شود که در نوع امکانات و موقعیت شهری از برتری بیشتری برخوردار باشند. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه