عضو تحریریه
بهداد خسور

بهداد خسور

استان فارس، شیراز
درباره من:

۱۰ مکان زیبا در مالزی را بشناسید

مالزی کشوری زیبا با میراث فرهنگی غنی است که در آن ترکیبی از تاثیر آسیایی و اروپایی به چشم می‌خورد، در این کشور جاذبه‌های بی‌شماری برای گردشگران وجود دارد.

1

نوروز در کشور تاجیکستان

 تاجیکستان یکی از کشورهایی است که جشن نوروز به‌صورت رسمی در آن برگزار می‌شود. قصد داریم در کجارو تاریخچه و آداب و رسوم این جشن ایرانی را در تاجیکستان بررسی کنیم.

7

راهنمای سفر به فارس (قسمت دوم: شهرستان ها)

شهرستان‌های استان فارس، همچون شیراز دیدنی است و مکانی ایدئال برای سفرهای نوروزی است. همراه کجارو باشید.

3

ورزشگاه آزتیکا، استادیوم فینال های جام جهانی

ورزشگاه آزتیکا مکزیک یکی از ورزشگاه‌های بزرگ دنیا است که با استانداردهای اروپایی ساخته شده است. آزتیکا جزو معدود ورزشگاه‌هایی است که تابه‌حال دو بار میزبان فینال رقابت‌های جام جهانی بوده است. اگر دوست دارید ورزشگاه آزتیکا را بیشتر بشناسید با این مقاله از سری مقاله‌های آشنایی با استادیوم کجارو همراه باشید.

3

کافه گردی: کافه شیراز، شیراز در قلب تهران

کافه شیراز از کافه های تهران است که در خیابان مشاهیر تهران واقع شده است. نوشیدنی‌ها و غذاهای موجود در منوی این کافه و روش جالب نام‌گذاری میزها شما را به شهر شیراز می‌برد. برای آشنایی بیشتر با این کافه با این مقاله از سری مقاله‌های کافه گردی همراه باشید.

ورزشگاه مرسدس بنز آرنا

ورزشگاه مرسدس بنز آرنا ورزشگاهی در شهر اشتوتگارت آلمان است که نام آن در طول سال‌هایی که از افتتاحش می‌گذرد بارها تغییر کرده است. در ادامه‌ی سری مقالات آشنایی با استادیوم در کجارو این ورزشگاه مدرن اروپایی را به شما معرفی می‌کنیم.

6

کافه گردی: کافه چیل؛ کافه ای برای دور هم بودن

کافه چیل کافه‌ای نسبتا بزرگ و دوست داشتنی در مرکز شهر شیراز است که طراحی و دکوراسیون آن به‌خوبی با منطقه‌ای که در آن قرار دارد هم‌خوانی دارد، به همین دلیل این کافه می‌تواند مکان مناسبی برای جمع شدن با دوستانتان باشد. با کجارو همراه باشید تا در ادامه‌ی سری مقاله‌های کافه‌گردی، کافه چیل را به شما معرفی کنیم.

کافه گردی: کافه دوستان؛ محیطی آرام در شلوغی شهر شیراز

کافه دوستان کافه‌ای آرام و دوست داشتنی در قلب شلوغی‌های شهر شیراز است که در آنجا می‌توانید لحظاتی از هیاهوی شهر جدا بشوید. در این قسمت از گزارش‌های کافه‌گردی در کجارو قصد داریم شما را با این کافه‌ در محله‌ی معالی‌آباد شیراز آشنا کنیم.

2

کافه گردی: کافه فردوسی؛ کافه ای سنتی در قلب شیراز

در این قسمت از گزارش‌های کافه گردی به سراغ کافه فردوسی، کافه‌ای در مرکز شهر شیراز رفته‌ایم. با کجارو همراه شوید تا شما را با حس و حال این کافه‌ی زیبا آشنا کنیم.

2

آشنایی با استادیوم مستایا؛ سرزمین خفاش ها

استادیوم مستایا، ورزشگاه خانگی تیم والنسیا و یکی از استادیوم‌های بزرگ اسپانیا است. مستایا در طول دوران خود علاوه بر اتفاقات فوتبالی زیاد، میزبان اتفاقاتی نظیر جنگ و بلایای طبیعی بوده که آن را به یکی از پرماجراترین استادیوم‌های فوتبال در دنیا تبدیل کرده است. برای آشنایی بیشتر با این استادیوم با کجارو همراه شوید.

صفحه ۱ از ۷