جشن بزرگ برای مسافران فرودگاه شهر بمبئی هند

امید جعفری
امید جعفری جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
جشن بزرگ برای مسافران فرودگاه شهر بمبئی هند

مسافرانی که امروز در فرودگاه بین‌المللی چاتراپی شیوا جی شهر بمبئی از هواپیما پیاده شدند، با استقبال متفاوتی به مناسبت جشن دوازدهمین سالگرد مدیریتی شرکت جی وی کی (GVK) مواجه شدند.

شرکت هواپیمایی جی وی کی (GVK) مومبای (بمبئی)، دوازده سال است که اداره فرودگاه بین‌المللی چاتراپی شیوا جی (Chhatrapati Shivaji) را بر عهده دارد. این شرکت، دوازدهمین سالگرد موفقیت خودش در اداره فرودگاه را با مسافران، در فرودگاه مومبائی جشن گرفت. از تمام مسافرانی که در این روز، از فرودگاه مومبائی پرواز داشتند، با برنامه‌های سرگرم‌کننده استقبال شد. شرکت بانی این جشن، جی وی کی سعی کرده بود با استفاده از ابتکارات جدید و سرگرمی‌های خاص، خاطره خوشی را از این روز در ذهن مسافرانش بسازد.

مسافران در طبقات مختلف فرودگاه با برنامه‌های خاصی از جمله تردستی، اجرای موسیقی زنده و مراسم تقلید خوانندگان مشهور مواجه می‌شدند. جی وی کی فکر همه مسافرانش بود و برای کودکان و خانواده‌ها، مراسم اجرای نمایش با استفاده از عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی تدارک دیده بود. شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین غرفه مربوط به کشیدن کاریکاتور از صورت مسافران بود.

فرودگاه شهر مومبائی هند

فضای آکنده از شادی و نشاط به همراه زیبایی‌های بصری دیگر در فرودگاه مومبای، جلوه‌ای جادوئی، پویا و تکرارنشدنی در ذهن مسافران می‌ساخت. بزرگی و شکوه این جشن در مقابل زحماتی که مسئولین اداره فرودگاه در این دوازده سال پر از چالش متحمل شده بودند، ناچیز به نظر می‌رسید. در طول دوازده سال، شرکت جی وی کی توانسته بود، جوایز بسیاری در حوضه فعالیت‌های هوایی دریافت کند.

مسافران این فرودگاه همیشه در مقابل اداره خوب مجموعه سکوت نکردند و از زحمات مسئولان قدردانی می کنند، علاوه بر این فرودگاه مومبائی در سایه تلاش شرکت، جوایز بین‌المللی زیادی دریافت کرده است. به‌تازگی این فرودگاه توانست دو جایزه معتبر در زمینه تأمین رفاه و آسایش مسافران در سطح جهانی کسب کند.

با تلاش‌های جی وی کی، فرودگاه مومبای در زمره بهترین فرودگاه‌های جهان قرار گرفته است. پیشرفت پویای این فرودگاه درزمینه سرویس‌دهی و فعالیت‌های هوای  باعث شده است که سرمایه‌گذاران، از این پروژه عظیم همواره با اشتیاق فراوانی حمایت کنند. برای بسیاری از گردشگران که می خواهند به هند مسافرت کنند این فرودگاه با امکانات مطلوب اولین مقصد است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه