همکاری جاذبه های گردشگری تورنتو با اپراتورهای تلفن همراه چین

زینب موحدی
زینب موحدی جمعه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
همکاری جاذبه های گردشگری تورنتو با اپراتورهای تلفن همراه چین

در سال گردشگری کانادا و چین، دو کشور به دنبال تسهیل گردشگری چینی‌ها در کانادا هستند.

دو جاذبه‌ی گردشگری معروف کانادا، برج CN و آکواریوم ریپلی در تورنتو پذیرفته‌اند که طرح‌های پرداخت با بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه چین – Wechat Pay و Alipay – را اجرا کنند. اضافه شدن WeChat Pay و Alipay به این معنی است که هر دو جاذبه پرداخت‌هایی را که به RMB چین انجام می‌شوند را پذیرفته و آن‌ها را با استفاده از برنامه‌های مربوط به دلار کانادا تبدیل می‌کنند.

مصرف‌کنندگان چینی تمایل زیادی به استفاده از طرح‌های پرداخت با تلفن همراه خود برای خرید کالاها و خدمات دارند و WeChat Pay و Alipay بیش از ۱٫۳ میلیارد کاربر در این کشور فعال دارند.

یوهان بلارنر، رئیس و مدیر عامل گردشگری تورنتو گفت که سال ۲۰۱۸ به عنوان سال گردشگری کانادا و چین اعلام شده است. اکنون زمانی است که باید روی چگونگی تسهیل مسافرت چینی‌ها به تورنتو و کسب تجربیاتی هیجان‌انگیز و راحت در آن، تمرکز کنیم.

دولت کانادا و دولت چین، سال ۲۰۱۸ را به عنوان سال گردشگری کانادا و گردشگری چین اعلام و این رویداد را به صورت رسمی با برگزاری مراسم افتتاحیه به میزبانی مقامات گردشگری چین در تورنتو آغاز کردند.

از سال ۲۰۱۴، چین با ۳۱۹۰۰۰ بازدیدکننده در سال گذشته، بزرگ‌ترین بازار خارج از کشور تورنتو بوده است. طی پنج سال گذشته، بازدید از چین بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. در سال ۲۰۱۷ بازدیدکنندگان چینی ۳۰۴ میلیون دلار در کانادا هزینه کرده‌اند که طی پنج سال، ۱۴۷ درصد افزایش داشته است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه