بهترین رستوران های ارزان در سامارا؛ روسیه

علی  کماسی
علی کماسی پنجشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین رستوران های ارزان در سامارا؛ روسیه

سامارا، یکی از شهرهای کشور روسیه، میزبان جام جهانی 2018، خود را برای حضور گردشگران بسیاری از سراسر دنیا آماده می‌کند. در این مقاله ما به شما رستوران‌های ارزان این شهر را معرفی می‌کنیم.

در سامارا، لازم نیست که آستین بالا بزنید و مشغول آشپزی شوید. در این شهر، کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری وجود دارند که با قیمت‌های مناسب، طعم‌های خوشمزه‌ای را به شما عرضه می‌کنند. اگر در تور جام جهانی روسیه یا تورهای ترکیبی روسیه شرکت کرده‌اید، با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران‌های ارزان سامارا آشنا شویم.

رستوران پاربرگ برگر بار (PARBURG BURGER)

پاربرگ برگر بار

رستوران پاربرگ برگر بار نسبت به دیگر رستوران‌های این لیست اندکی گران‌تر است، زیرا یکی از اولین‌ها و بهترین رستوران‌های برگر شهر به شمار می‌رود. قیمت بیشتر برگرها زیر ۸ دلار هستند. منوی این رستوران بسیار گسترده است و چندین گزینه هم برای افراد گیاه‌خوار وجود دارد. انواع برگرها را، از گوشت مرغ گرفته تا گوشت گاو، بوقلمون  و ماهی را، در حالی که با سس‌های مختلف طعم‌دار شده‌ و با پنیر آب‌شده پوشیده شده‌اند، می‌توانید سفارش دهید. نوشیدنی‌های بسیاری نیز در منو وجود دارد که بعد از خوردن یک ساندویچ بزرگ، حسابی می‌چسبد

فضای رستوران گرم، زیبا و معمولی است و افراد می‌توانند برای صرف وعده‌های ناهار و شام به این رستوران بروند.

  • آدرس: 96 Ulitsa Molodogvardeyskaya, Samara, Russia
  • ساعات کار: دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب، جمعه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد، شنبه‌ها از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۲ بامداد، یکشنبه‌ها از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۱۲ شب.
  • تلفن: 78463325600+

رستوران café puei

café puei

رستوران café puri، مکانی بسیار دنج و دوست‌داشتنی، برای صرف غذاهای گرجی است. خود محلی‌ها هم عاشق این رستوران هستند. در این رستوران می‌توانید نان‌هایی با محتواهای مختلف، شیشلیک، کاچاپوری (یک غذای سنتی گرجی است که در روسیه طرفداران بسیار دارد و به شکل های مختلف طبخ می‌شود، اما به طور کلی نان را با پنیر، تخم‌مرغ و دیگر محتویات پر می‌کنند)، و خینکالی (نوعی غذای گرجی، و نوعی داوپلینگ است که از خمیر با مغز قارچ، پنیر گوشت، سبزی، پیاز و سیر تهیه می‌شود) را در فضایی آرام و مدرن میل کنید. حتی می‌توانید صرفا برای خوردن یک شیرینی سبک، دسر یا یا یک فنجان قهوه یا چای شیرین به این رستوران بروید. اگر به دنبال یک صبحانه خوب باشید، باز هم اینجا گزینه مناسبی است.  رستوران café puri برای قرارهای کاری، جمع‌های خانوادگی، خانواده‌های همراه با کودک، قرارهای عاشقانه و موقعیت‌های خاص مناسب است.

منوی رستوران شامل غذاهای گرجی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است.

  • آدرس: 83 Ulitsa Kuybysheva, Samara, Russia
  • ساعت کار: یکشنبه‌ها تا شنبه ها از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۱ شب.
  • تلفن: 78469893332+

امکانات: غذای بیرون بر، رزرو میز، خوردن غذا در فضای باز رستوران، پارکینگ، دسترسی به ویلچر، اینترنت بی‌سیم رایگان، قبول مسترکارت، ویزا و پرداخت الکترونیکی.

رستوران بالکان گریل (Balkan Grill)

رستوران بالکان گریل

رستوران بالکان گریل، کوچک اما محبوب است. این رستوران که خیلی از رودخانه ولگا دور نیست، کارکنان بسیار خونرگرم و سرویس‌دهی عالی دارد. همان‌طور که از نام رستوران پیدا است، گوشت کبابی غذای اصلی است، اما منو شامل گزینه‌هایی (چون سالاد) برای افراد گیاه‌خوار است. برای بعد از غذا نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌ای از جمله قهوه ترک سرو می‌شود. افراد می‌توانند وعده‌های چاشت، ناهار و شام را در این رستوران میل کنند.

  • آدرس: 7 Ulitsa Shostakovicha, Samara, Russia
  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب. این ساعات در تعطیلی‌های رسمی ممکن است تغییر کند.
  • تلفن: 78462022166+
  • امکانات: رزرو میز، پیشخدمت، اینترنت بی‌سیم رایگان.

این رستوران برای جمع‌های خانوادگی همراه با کودک، جمع‌های شلوغ و موقعیت‌های خاص مناسب است.

رستوران ژیلی بیلی (Zhili Byli)

رستوران ژیلی بیلی

اگر هوس خوردن غذاهای سنتی روسی با قیمت مناسب به سرتان زد، حتما رستوران ژیلی بیلی را انتخاب کنید. منو شامل غذاهایی چون ماهی، استراگانوف، پلمنی (خمیری است که آن را با گوشت چرخ‌کرده پر، و سپس آب‌پز می‌کنند)، وارنیکی (نوعی دامپلینگ است که با خمیر آن را با مواد مختلف پر می‌کنند)، و پنکیک است. همچنین انواع سوپ، از سوپ ماهی گرفته تا سوپ برش (ماده اصلی این سوپ چغندر است که همین امر باعث خوش‌رنگ شدنش می‌شود) را نیز می‌توانید امتحان کنید. طراحی داخلی رستوران به گونه‌ای است که همه را به یاد خانه‌های روستایی روسی به نام داچا می‌اندازد، و همین باعث می‌شود تا تجربه شیرین‌تری را کسب کنید. افراد می‌توانند برای صرف وعده‌های ناهار، شام و آخر شب به این رستوران بروند.

  • آدرس: 81 Ulitsa Kuybysheva, Samara, Russia
  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۲ شب.
  • تلفن: 78462704132+
  • امکانات: رزرو میز

رستوران تل آویو (Tel Aviv)

رستوران تل آویو

رستوران تل آویو، یک رستوران سیار است، که در اطراف رودخانه ولگا مستقر می‌شود و تابستان‌ها غذاهای سالم و تازه‌ی خیابانی سرو می‌کند. تمام افرادی (چه گوشت‌خوار چه گیاه‌خوار) که می‌خواهند بیشترین بهره را از آفتاب تابستان ببرند، می‌توانند از غذاهای خوشمزه این رستوران سیار میل کنند. منوی ژیلی بیلی شامل فلافل، شاک شوکا (نوعی املت)، و شاورما (کباب ترکی) است که با سبزیجات و خیارشور همراه است.

  • آدرس: 135B Ulitsa Buyanova, Samara, Russia
  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب.
  • تلفن:  78469917888+

کافه بنجامین

کافه بنجامین

ساختمان کافه بنجامین همان ساختمان دندان‌پزشکی است که لنین بعد از فارغ‌التحصیلی و اسکان در این شهر، برای درمان به آنجا می‌رفت. افسانه‌ها بیانگر این هستند که آخرین حضور لنین در این ساختمان، مصادف بوده با تلد بنجامین فرانکلین؛ از این رو نام کافه را بنجامین نهاده‌اند. طراحی داخلی کافه بسیار گرم، دنج، شاد و مانند فضای دهه ۵۰ و ۶۰ آمریکا است. منوی رستوران شامل غذاهای آمریکایی مانند انواع برگرها، مرغ سوخاری، انواع پای (کیک)، و نوشیدنی‌های گرم و سرد است. افراد می‌توانند برای صرف وعده‌های صبحانه، چاشت، ناهار و شام به این رستوران بروند.

  • آدرس: 103 Ulitsa Kuybysheva, Samara, Russia
  • ساعت کار: دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب، جمعه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، شنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بامداد، یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب. ساعت کاری در روزهای تعطیل متغیر است.
  • تلفن: 78469901576+
  • امکانات: تحویل درب منزل، بیرون‌بر، رزرو میز، پیشخدمت، تلویزیون، صندلی‌های بلند، قبول مسترکارت، ویزا و کارت اعتباری، اینترنت بی‌سیم رایگان.

این رستوران برای خانواده‌های همراه با کودک، موقعیت‌های خاص و قرارهای کاری مناسب است.

کلود کافه (Cloud café)

کلود کافه

کلود کافه مکانی بسیار دنج و خوشایند است که غذاهایی با طعم غذاهای خانگی را سرو می‌کند. منوی ناهار هر روز تغییر می‌کند؛ بنابراین، تنوع غذاهی رستوران بسیار است. افراد گیاه‌خوار نیز گزینه‌های خاص خود را دارند. منوی صبحانه نیز تا پیش از ظهر روی میز است و مشتری‌ها می‌توانند از وعده‌های سبک مانند نان، تا پنیر، میوه و سبزیجات را سفارش دهند. آخر هفته‌ها، تمام وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در ساعت‌های خاصی سرو می شوند، پس ساعت خود را با ساعت‌های رستوران هماهنگ کنید. منوی رستوران شامل غذاهای اروپایی است.

  • آدرس: 4 Moskovskoye Shosse, Samara, Russia
  • ساعت کار: دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب، شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب.
  • تلفن: 79033017585+
  • امکانات: بیرون‌بر، فضایی برای نشستن، پیشخدمت، پارکینگ، قبول مسترکارت، ویزا و کارت اعتباری، اینترنت بی‌سیم رایگان.

 

مطالب مرتبط:

منبع Culture Trip

دیدگاه