کافه های لوکس تهران که باید بشناسید + عکس و آدرس

معصومه صادقپور
معصومه صادقپور یکشنبه، ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
کافه های لوکس تهران که باید بشناسید + عکس و آدرس

کافه‌ های لوکس تهران با دکوراسیون شیک و امکانات عالی، مکان مناسبی برای گذران وقت، برگزاری جشن و قرارهای مهم کاری و دوستانه است.

در حال حاضر، یکی از تفریح‌های رایج در بین مردم، کافه‌گردی و رستوران‌گردی است. در شهرهای بزرگ و به‌ویژه تهران، تعداد بی‌شماری کافه و رستوران وجود دارد که مکانی مناسب برای قرارهای کاری، دیدارهای دوستانه و خانوادگی و برگزاری جشن است. کافه‌ های تهران تنوع زیادی دارد؛ برخی دنج و بعضی‌ها شلوغ، برخی دارای قیمت مقرون‌به‌صرفه و بعضی دارای قیمت‌های بسیار گران هستند.

تعدادی از کافه‌ها به‌دلیل موقعیت مکانی، نمای ظاهری مدرن، دکوراسیون شیک و منوی غذایی متفاوت در لیست کافه‌های لوکس تهران قرار می‌گیرد و گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم خاص و گذران اوقات در روزهای گرم و سرد سال به شمار می‌رود. 

بهترین کافه های لوکس تهران

۱. خانه پنیر پرچک

خانه پنیر پرچک تهران

منبع عکس: cafeyab.com، عکاس: ناشناس

«خانه پنیر پرچک» یا «کافه پرچک» کافه‌ای دو طبقه است که به طعم پنیرهای متنوع خود شهرت دارد. در این کافه همه چیز از دیوارها گرفته تا میز و صندلی و ظروف سرو با تم سفید طراحی شده است. کافه پرچک برای قرارهای دوستانه و کاری مناسب است. وعده صبحانه و شام این کافه طرفداران زیادی دارد؛ از این‌رو، ممکن است برای خالی‌شدن صندلی چند دقیقه‌ای منتظر بمانید.

در خانه پنیر پرچک، بشقاب پنیر پرچک را امتحان کنید تا از طعم‌ جدید پنیرهای متفاوت لذت ببرید. همچنین می‌توانید انواع چیزکیک‌ را به‌همراه نوشیدنی‌های گرم سفارش دهید. در این کافه، ساندویچ، سوپ، سالاد و پیش‌غذا، انواع قهوه، شیک، کیک‌های پنیری، دسر، اسموتی، فراپه، آب‌میوه، دمنوش و سردنوش ایرانی نیز سرو می‌شود.

۲. کافه رستوران ری را

  • آدرس: خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بن‌بست لولاگر، شماره پنج (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶۶۷۰۷۶۴۶ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه به‌غیر از شنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۴

کافه رستوران ری را لولاگر تهران

منبع عکس: اینستاگرام reera_lolagar، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران ری را» کافه‌ای شیک در یکی از محله‌های قدیمی تهران است که در کوچه ساختمان‌های قرینه یعنی کوچه لولاگر قرار دارد؛ کافه‌ای با معماری و طراحی متفاوت در یکی از خانه‌های قدیمی کوچه که به گفته برخی از اهالی محل، به نوه از فرنگ‌‌ برگشته لولاگرها تعلق دارد. فضای پرنور و دلنشین کافه رستوران ری را زیبا و نشستن در کنار پنجره‌های بزرگ رو به حیاط، گردشگران را به آرامش دعوت می‌کند.

کارکنان کافه رستوران ری را با برخورد بسیار صمیمی و گرم و با غذاهای لذیذ و باکیفیت از میهمانان پذیرایی می‌کنند. در منوی این کافه می‌توانید انواع قهوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد، سالاد، برگر، لازانیا، شنیتسل مرغ و کتلت را سفارش دهید. میهمانان این کافه بیشتر به لازانیا، برگرها، ساندویچ زبان و سالاد سبز با ریحان علاقه‌مند هستند. 

۳. کافه رستوران ویکولو الهیه (کافه لئون)

  • آدرس کافه لئون (کافه ویکولو سابق): بزرگراه مدرس، بلوار آفریقای شمالی، رو‌به‌روی خیابان گلنار، مرکز تجاری مدرن الهیه، طبقه رویال فلور (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۰۴۳۶۱۵ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه ۹ تا ۲۴

کافه رستوران ویکولو الهیه

منبع عکس: shomareh1.com، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران ویکولو» در سال ۱۳۹۳ در طبقه رویال فلور (طبقه پنجم) مرکز خرید مدرن الهیه تاسیس شد. ویکولو در زبان ایتالیایی به‌معنای کوچه است. طراحی این کافه در فضای باز با زمین سنگ‌فرش، مجسمه‌های سنگی و آب‌نمای سنگی کافه، کوچه‌های قدیمی اروپا را تداعی می‌کند. میز و صندلی‌های حصیری و چترهای زرشکی‌رنگ بالای آن که در نقش سایه‌بان حضور دارد، زیبایی کافه را دوچندان کرده است.

کافه ویکولو شامل قسمت سرپوشیده‌ای نیز می‌شود؛ اما نشستن در فضای باز کافه حس و حال متفاوتی دارد. این کافه در سال‌های اخیر با تغییر مدیریت و تغییرات جزیی در دکوراسیون، به کافی‌شاپ و رستوران لئون تغییر نام داده است. 

۴. کافه لئون سام سنتر

  • آدرس سابق: خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر
  • ساعت کاری: خاتمه فعالیت

کافه لئون سام سنتر

منبع عکس: اینستاگرام loginbrands.com، عکاس: ناشناس

«کافه لئون» یکی از مشهورترین کافه‌های لوکس تهران است که در چند نقطه از پایتخت شعبه دارد و به‌ کافه لئون ۱۹۶۰ نیز معروف است. یکی از شعبه‌های این کافه در مرکز خرید سام سنتر واقع شده بود که در طی سال‌های اخیر به طبقه رویال فلور (طبقه پنجم) مجتمع مدرن الهیه انتقال یافت و جایگزین کافه رستوران ویکولو شد.

کافه لئون در حال حاضر در چهار شعبه مرکز خرید مدرن الهیه، پاسداران، آبان در خیابان کریم خان زند و مجتمع آ.اس.پ فعالیت دارد و با طراحی شیک و پرسنل مجرب و خوش‌برخورد، محیط مناسبی برای قرارهای کاری و دوستانه فراهم کرده است. منوی این کافه شامل انواع صبحانه (صبحانه انگلیسی، صبحانه ایرانی، املت مخصوص، پنکیک، آیرون پنینی، کروسان)، پیش‌غذا (اسپرینگ رول، نان سیر، ژولین چیکن، ملانزانه، کاسادیا)، سالاد، سوپ، غذاهای اصلی (لمب چاپس، انواع استیک، غذاهای دریایی، انواع سس)، پیتزا، پاستا، ساندویچ، برگر، قهوه‌های سرد و گرم، نوشیدنی، کیک و دسر می‌شود.

۵. کافه رستوران رایدر

  • آدرس: شھرک غرب، خیابان ایران‌زمین، خیابان مھستان، مرکز تجاری مھستان، طبقه ھمکف (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸۶۱۲۸۴۲۱ ۰۲۱
  • ساعت کاری: هشت تا ۲۳:۳۰

کافه رستوران رایدر تهران

منبع عکس: اینستاگرام rider.restaurant، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران رایدر» با طراحی محیطی سبز و پرنشاط و با استفاده از عناصر خاص، فضایی متفاوت و مدرن برای قرارهای دونفره، کاری و دوستانه ایجاد کرده است. چند دوچرخه با نورپردازی نئون رنگی برای جذابیت و زیبایی محیط کافه از سقف آویخته شده است. تازه و ارگانیک‌ بودن مواد غذایی مصرفی اهمیت بسیار بالایی در تهیه غذاهای این کافه رستوران دارد. 

در منوی کافه رستوران رایدر می‌توانید انواع پیتزا، ساندویچ، استیک، شنیتسل، پنه، انواع برگر، سوپ و انواع سالاد را سفارش دهید. همچنین انواع قهوه (اسپرسو، آمریکانو، لاته، کاپوچینو، موکا و..)، قهوه‌های دمی، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های گرم (هات چاکلت، ماسالا و...)، قهوه‌های سرد (آیس آمریکانو، آیس لاته، آیس موکا و...)، اسموتی، انواع شیک، چیزکیک و کیک روز در این کافه موجود است.

۶. کافه مگنولیا

  • آدرس سابق: بزرگراه کردستان، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی، خیابان زاینده رود غربی، مجتمع پارک پرنس (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: خاتمه فعالیت

کافه مگنولیا تهران

منبع عکس: sepanja.com اینستاگرام ، عکاس: ناشناس

«کافه مگنولیا» یکی از کافه‌های لوکس تهران بود که به‌محض ورود، ترکیب رنگ‌های سبز و بنفش در دکوراسیون داخلی آن جلب نظر می‌کرد. این کافه محیط خوبی برای قرارهای دونفره و دوستانه به شمار می‌رفت. نوشیدنی‌ها، کیک و دسرهای آن با قیمت‌های مناسبی سرو می‌شد و سالاد سزار و شیک‌های آن طرفداران زیادی داشت. این کافه در حال حاضر فعالیت ندارد.

۷. چای بار

  • آدرس: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۲۱۰۳۱۱ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه ۹:۳۰ تا ۲۳

کافه چای بار تهران

منبع عکس: اینستاگرام chaibartehran، عکاس: ناشناس

«چای بار» از کافه‌‌ های روباز تهران با فضایی دل‌باز و دل‌نشین است که اگر می‌خواهید حال و هوایتان عوض شود، حتما سری به آن بزنید. این کافه در یک عمارت کلاه‌فرنگی قرار دارد که قدمت آن به دوره قاجار می‌رسد. بخش عمده میز و صندلی‌ها در فضایی روباز در باغ انجمن خوش‌نویسان ایران قرار گرفته است که با زیبایی خود، شما را به دل تاریخ می‌برد؛ تعدادی صندلی نیز در فضای بسته عمارت قرار دارد. بیشتر مشتریان این کافه را افراد تحصیل‌کرده و فرهنگی تشکیل می‌دهند.

صبحانه‌های چای بار طرفداران زیادی دارد و می‌توانید صبحانه ایرانی، املت اسفناج و قارچ، سوسیس تخم‌مرغ، نرگسی و... را در آن امتحان کنید. انواع قهوه‌های سرد و گرم، چای، دمنوش، نوشیدنی‌‌های سرد، کیک و دسر در منوی این کافه موجود است. برای غذا نیز می‌توانید انواع ساندویچ‌ (مرغ کوبایی، مرغ باربیکیو، چیز استیک، بادمجان کبابی و...)، انواع رول و تست (بوقلمون با پنیر گریل)، سوپ، سالاد (سالاد دیتاکس ویژه افراد وگن) و غذای روز را سفارش دهید.

۸. کافه درسا

  • آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع یخچال، فروشگاه خانه درسا، طبقه سوم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن:  ۷۵۹۸۲۹۱۰ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه ۱۰ تا ۲۲

کافه درسا تهران

منبع عکس: اینستاگرام dorsacafe، عکاس: ناشناس

«کافه درسا» محیطی دل‌نشین برای گذران وقت و قرارهای کاری و دوستانه دارد. این کافه با دو فضای سرپوشیده و روباز، در برخی از مناسبت‌های خاص، شب یلدا و آخر سال برنامه‎‌های ویژه‌ و جشن برگزار می‌کند. 

منوی کافه درسا شامل انواع قهوه‌های گرم، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های سرد، کیک و شیرینی، انواع شیک، اسموتی و دسر می‌شود. قهوه‌ها و کروسان‌های این کافه را حتما امتحان کنید. همچنین می‌توانید انواع صبحانه‌های لذیذ (پنکیک، املت، تست بیکن)، خوراک گوشت، انواع ساندویچ، استیک و... را سفارش دهید. نگران جای پارک خودرو نباشید؛ چراکه پارکینگ اختصاصی مجموعه در خیابان یخچال واقع شده است.

۹. کافه رستوران ربلان

  • آدرس: ضلع شمالی میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، مرکز خرید تندیس، طبقه هفتم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۷۳۴۲۵۲ ۰۲۱ 
  • ساعت کاری: همه‌روزه ۹ تا ۲۴

کافه رستوران ربلان پاساژ تندیس تجریش

منبع عکس: اینستاگرام rebelangroup، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران ربلان» واقع در طبقه هفتم پاساژ تندیس در فضایی بزرگ با ظرفیتی حدود ۱۳۰ نفر از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. طراحی درب ورودی رستوران به‌شکل کریستال‌های آبی، وجود سالنی بزرگ با پنجره‌های قدی و میز و صندلی‌های شیک نشان از لوکس‌بودن این رستوران دارد. رفتار پرسنل کافه ربلان بسیار محترمانه است. مشتریان این کافه می‌توانند به‌طور رایگان از پارکینگ مرکز خرید تندیس استفاده کنند.

در کافه رستوران ربلان می‌توانید انواع صبحانه‌های لذیذ (تهرونی، ترکیش، بریتیش، بیروتی، پیتزا زعتر با پنیر کنجدی، املت ایرونی،  سوسیس تخم‌مرغ و املت اسفناج) را سفارش دهید. منوی گیاهی کافه شامل غذاهایی مانند سیب‌زمینی سرخ‌‌شده با ادویه مخصوص، پاکوره پاکستانی تند، خوراک سبزیجات رژیمی، میستا، آووکادو، بروسکتا، پیتزا زعتر و پیتزا وجترین می‌شود. انواع پیش‌غذاهای سرد و گرم (ماست مراکشی، بورانی بادمجان، دیپ زیتون، بادمجان محشی و سوپ روز)، سالادهای لذیذ، پیتزا، پاستا، انواع استیک و برگر نیز در منو وجود دارد.

منوی غذاهای سنتی و بین‌المللی کافه رستوران ربلان شامل سینی اعیانی ربلان، سینی درباری، خوراک ماهیچه شاندیزی، خوراک گردن شاندیزی، کباب شالتو مصری، شامی کباب ازبکی، آدانا کباب، ته‌چین شیرازی، کته باقالی و پلو دیگی زعفرانی می‌شود. قهوه‌های سرد و گرم، قهوه‌های دمی، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، چای، ماکتیل، آب‌میوه طبیعی، اسموتی، شیک و کیک تولد از خوشمزه‌های این کافه است که پس از خرید در پاساژ تندیس می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

۱۰. کافه لبینا اندرزگو

  • آدرس: بلوار اندرزگو، روبه‌روی سه‌راه قیطریه، نبش شریفی منش (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۲۳۱۲۸۵ ۰۲۱ و ۲۲۲۳۱۴۲۱ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه ۱۰ تا ۲۳

کافه لبینا اندرزگو تهران

منبع عکس: اینستاگرام lebiina، عکاس: ناشناس

«کافه لبینا» در بلوار اندرزگو قرار دارد و به‌شکل کافه‌های عربی و مدرن طراحی شده است. اگر علاقه‌مند به باقلوای لبنانی یا چای مراکشی هستید، این کافه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. سرویس‌دهی، برخورد پرسنل و کیفیت غذاها بسیار مناسب است و بیشتر مشتریان از خدمات کافه رضایت دارند. کافه لبینا برای قرارهای مهم کاری و برگزاری مراسم خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند.

در کافه لبینا اندرزگو انواع صبحانه (املت گوجه‌فرنگی، پنکیک، چاپاتا آووکادو، چاپاتا اسفناج و تخم‌مرغ) و انواع پیش‌غذاهای سرد و گرم (تمپورا مرغ، پیتزا زعتر، سوپ، سمبوسه، فلافل، بورک اسفناج، پیده، حمص بیروت، میکس لبینا و محمره) سرو می‌شود. برای ناهار و شام نیز می‌توانید غذاهای عربی (شاورما مرغ، شیش طاووق، کابسه، ماسکوف)، غذاهای ایرانی (انواع کباب‌ و پلو)، انواع پیتزا و استیک را سفارش دهید. دسرهای خوشمزه عربی (باقلوای پسته، باقلوای لبنانی، کنافه و بستنی)، انواع کیک، انواع قهوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم در منوی این کافه موجود است.

۱۱. کافه باب البحر باملند

  • آدرس: بزرگراه همت، بلوار کاشان، بلوار موج، بلوار صدف، باملند، بلوک c (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۰۴۴۷۲۸۲ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه ۱۲:۳۰ تا ۲۳

کافه باب البحر باملند تهران

منبع عکس: اینستاگرام babalbahr.restaurant، عکاس: ناشناس

«کافه باب البحر» یکی از کافه‌های لوکس مجموعه تفریحی و تجاری باملند است که در دو فضای سرپوشیده داخلی و فضای روباز با چشم‌اندازی زیبا از دریاچه چیتگر از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. در این کافه می‌توانید انواع غذاها و دسرهای عربی لذیذ را سفارش دهید.

پیش‌غذاهای سرد (حمص بلطحینه، لبنه ساده، لبنه بلثوم، متبل بادمجان)، پیش‌غذاهای گرم (حمص بلحمه، سمبوسک لبنانی، کبه، میگو موتافا)، سوپ، سالاد، غذای اصلی (شش طاووق، میکس گریل بیروت، انواع شاورما، برنج ریزوتو، چلو ماهیچه) و انواع نوشیدنی با قیمت و کیفیت مناسب در کافه باب البحر باملند موجود است. علاوه بر غذا و چای، قلیان نیز سرو می‌شود. 

۱۲. کافه ریبار موزه زمان (کافه بلوما)

  • آدرس کافه بلوما (کافه ریبار سابق): خیابان ولیعصر، ابتدای زعفرانیه، موزه زمان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۱۸۲۹۵۱ ۰۲۱ و ۲۲۴۲۵۰۵۲ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه ۸:۳۰ تا ۲۳

کافه ریبار موزه زمان

منبع عکس: اینستاگرام Ribar_Cafe، عکاس: ناشناس

«کافه ریبار» در یکی از موزه‌های تهران به نام موزه زمان قرار داشت؛ کافه‌‌ای در دل یک بنای تاریخی و قدیمی که از محبوبیت بسیاری برخوردار بود. فضای روباز کافه با چشم‌انداز زیبایی به درون موزه در محوطه باغ موزه زمان قرار داشت. این کافه در حال حاضر  به فعالیت خود خاتمه داده و «کافه بلوما» با تغییرات جزیی در دکوراسیون، جایگزین آن شده است.

در بوفه صبحانه کافه بلوما می‌توان انواع صبحانه سرد و گرم را سفارش داد. انواع پیش‌غذا (سوپ، بروسکتا، داینامیت شریمپ، باربیکیو وینگز و سیب‌زمینی تنوری)، سالاد، انواع استیک، پیتزا، برگر، پاستا، ساندویچ را در این کافه می‌توانید سفارش دهید. همچنین انواع قهوه‌های گرم و سرد، چای و دمنوش، شیک، انواع پانچ، آب‌میوه‌های طبیعی، موکتیل، اسموتی، کیک، دسر و شربت‌های سنتی در کافه بلوما سرو می‌شود. کارکنان این کافه بسیار خوش‌برخورد هستند و رفتار گرم و صمیمانه آن‌ها باعث می‌شود تا گذشت زمان را فراموش کنید.

۱۳. کافه بیسترو یا کافه لایم فرشته

  • آدرس: خیابان فرشته، نبش کوچه شبدیز، پاساژ فرشته (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۰۰۹۲۱۴ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه هشت تا ۲۳:۴۵

کافه بیسترو یا کافه لایم فرشته

منبع عکس: اینستاگرام limecafebistro، عکاس: ناشناس

«کافه بیسترو» یا «کافه لایم فرشته» از سال ۱۳۸۸ در پاساژ فرشته فعالیت دارد. این کافه با طراحی دکوراسیون داخلی بسیار شیک و با تم رنگی سفید، محیطی دل‌پذیر برای قرارهای کاری و برگزاری جشن‌های کوچک و دوستانه است. در منوی کافه بیسترو می‌توانید انواع صبحانه‌های لذیذ، قهوه‌های دمی، نوشیدنی‌های سرد و گرم، بشقاب‌های وافل، دسر، انواع پیش‌غذا، پیتزا، پاستا، استیک، انواع سوشی، سالاد و... را سفارش دهید. قهوه اسپرسو و سوشی‌های کافه لایم فرشته طرفداران زیادی دارد.

۱۴. کافه کاوالی سعادت‌آباد

  • آدرس: سعادت‌آباد، فرحزاد شمالی، روبه‌روی نمایندگی سایپا، پلاک ۲۵ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۱۱۴۹۷۶ ۰۲۱
  • ساعت کاری: خاتمه فعالیت

کافه کاوالی سعادت آباد تهران

منبع عکس: اینستاگرام caffe_cavalli1، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران کاوالی سعادت‌آباد» با معماری اروپایی، طراحی خاص مشکی و طلایی و نورپردازی صحیح در لیست کافه‌های لوکس تهران قرار داشت. فضای بزرگ این کافه برای قرارهای مهم کاری و خانوادگی بسیار مناسب بود که در دو طبقه و با منویی کامل از انواع غذاهای بین‌المللی از میهمانان خود پذیرایی می‌کرد.

طبقه اول کافه کاوالی با فضایی گرم و دوستانه و با مبلمانی شیک برای پذیرایی در نظر گرفته شده بود. طبقه دوم کافه با ارائه خدمات وی‌آی‌پی و ظروف لوکس، شرایط پذیرایی از میهمانان در فضایی مجلل و رویایی را فراهم کرده بود. در این کافه رستوران انواع قلیان‌های اسپیشیال نیز سرو می‌شد. این کافه در حال حاضر به فعالیت خود خاتمه داده است.

۱۵. کافه مون لانژ زعفرانیه

  • آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بین خیابان‌های کیهان و پسیان، پلاک ۲۵، طبقه اول (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۱۸۳۰۰۷ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه ۹ تا ۲۴

کافه مون لانژ زعفرانیه تهران

منبع عکس: اینستاگرام moonloungecafe، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران مون لانژ زعفرانیه» دارای فضای سرپوشیده و روباز و قابلیت پذیرش میهمان تا ظرفیت ۱۰۰ نفر و امکاناتی نظیر موزیک زنده در روزهای جمعه، اینترنت، تحویل رایگان در محل، رزرو تلفنی، پارکینگ و... است. این کافه در مناسبت‌های ویژه، جشن و ایونت‌های (رویدادهای) خاصی برگزار می‌کند.

در منوی رستوران مون لانژ می‌توانید انواع سالاد (سالاد مون لانژ، استیک، فاتوش و سزار)، سوپ، پیش‌غذا (نان کروتان، کتف سوخاری، کالاماری و میگو سوخاری)، غذای اصلی (استیک گوساله، استیک سالمون، مرغ گریل‌شده و مرغ سوخاری)، انواع پاستا، لازانیا و پیتزا سفارش دهید.

برای صبحانه می‌توانید صبحانه ایرانی، صبحانه انگلیسی، املت گوجه‌فرنگی، املت بیکن و پپرونی، پنکیک و وافل کافه مون لانژ را امتحان کنید. انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم، چای ماسالا، قهوه عربی، اسموتی، میلک شیک، موکتیل، دمنوش، کیک و دسر نیز در منوی کافه وجود دارد. قیمت‌ها در این کافه رستوران تا حدودی گران است.

۱۶. کافه سالمبا فردوس غرب

  • آدرس: بزرگراه ستاری، فردوس غرب، بلوار ناصر حجازی، بین خیابان ورزی جنوبی و پروانه جنوبی، پلاک ۴۴۶ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۱۴۵۳۵۳ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه ۱۲ تا ۲۴

کافه سالمبا فردوس غرب

منبع عکس: اینستاگرام salemba_restaurant، عکاس: ناشناس

«کافه سالمبا فردوس غرب» یکی از محبوب‌ترین کافه‌های تهران است که با محیطی شیک، منوی کامل ایرانی و فرنگی، مواد اولیه باکیفیت و امکانات مناسبی نظیر اجرای موسیقی زنده و برگزاری مراسم جشن با رزرو قبلی در لیست کافه‌های لوکس تهران قرار می‌گیرد. این کافه قابلیت سرویس کترینگ (بیرون‌بر) نیز دارد.

در کافه سالمبا می‌توانید انواع کباب (شیشلیک، لقمه، جوجه، کاسه کباب)، ته‌چین مرغ و بادمجان، ناز لقمه، دنده گوساله، چلو کره، انواع پیتزا ایتالیایی، استیک، پاستا، برگر، انواع پیش‌غذا، سوپ و سالاد را سفارش دهید. همچنین انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم، قهوه‌های دمی، انواع شربت، دمنوش، آب‌میوه‌های طبیعی، شیک و گلاسه، کیک و دسر در منو موجود است. نگران قیمت در این کافه نباشید؛ چراکه قیمت غذاها با توجه به کیفیت بالای آن‎‌ها مناسب است.

۱۷. کافه بلوار پالادیوم

  • آدرس: خیابان مقدس اردبیلی، بین خیابان عروضی و الله وردیان، مرکز خرید پالادیوم، طبقه دوم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۶۶۴۵۳۴ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه ۹ تا ۲۳

کافه بلوار پالادیوم تهران

منبع عکس: اینستاگرام cafeblvdtehran، عکاس: ناشناس

«کافه بلوار» از بهترین کافه‌های مرکز خرید پالادیوم است که فضایی بسیار خاص و دل‌نشین دارد. این کافه با دکوراسیون شیک و کلاسیک و دو فضای سرپوشیده و روباز برای نوشیدن قهوه یا صرف یک وعده غذای باکیفیت پس از یک خرید خوب، گزینه مناسبی است.

در کافه بلوار برای صرف صبحانه می‌توانید بشقاب صبحانه انگلیسی، بشقاب املت سنتی، بشقاب املت سوسیس، بشقاب املت سبزیجات، پنکیک، کروسان با بوقلمون و پنیر گودا و کروسان با آووکادو را امتحان کنید؛ تمام بشقاب‌ها به‌همراه سیب‌زمینی، سوسیس و میوه فصل سرو می‌شود. روزهای جمعه نیز امکان استفاده از بوفه صبحانه وجود دارد. 

در منوی غذای اصلی کافه بلوار انواع ماهی، استیک، شاه میگو کبابی، فیله مینیون گریل، شنیتسل مرغ و... موجود است. همچنین می‌توانید انواع پاستا، ساندویچ، برگر، پیتزا، سالاد (کینوا، سزار، سیب و گردو، تریکولور، فتوش)، تست‌های روزانه، پیش‌غذا و سوپ‌های خوشمزه را در این کافه سفارش دهید. بسیاری از بازدیدکنندگان مرکز خرید پالادیوم پس از خرید برای نوشیدن قهوه‌های سرد و گرم، چای سبز، انواع نوشیدنی سرد، دمنوش و چشیدن لذت کیک و دسرهای خوش‌طعم راهی کافه بلوار می‌شوند.

۱۸. کافه لول فور ارگ

  • آدرس: میدان تجریش، خیابان سعدآباد، مجتمع تجاری ارگ، طبقه چهارم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۰۲۲۱۸۷۸ ۰۲۱ 
  • ساعت کاری: همه‌روزه هشت تا ۲۲:۳۰

کافه لول فور ارگ

منبع عکس: اینستاگرام level4cafe، عکاس: ناشناس

«کافه لول فور ارگ» (Level 4) از کافه‌های لوکس تهران در مرکز خرید ارگ تجریش است که در دو فضای سرپوشیده سالنی و فضای روباز از میهمانان خود پذیرایی می‌کند و دارای چشم‌انداز زیبا و اینترنت رایگان است. این کافه با وجود پرسنل مجرب و خوش‌برخورد در تمام ایام هفته سرویس‌دهی دارد و غذاهای دریایی آن بسیار لذیذ و پرطرفدار است.

در کافه لول فور در وعده صبحانه می‌توانید بشقاب صبحانه ایرانی، صبحانه انگلیسی، صبحانه لول فور، میکس اسکرامپل، املت کلاسیک، املت فرانسوی و ترکیش سیمیت را امتحان کنید. همچنین انواع پیش‌غذا (بوفالو وینگز، پاچینی، سیب‌زمینی مخصوص لول فور، سوپ روز، کوفته و حمص) و انواع سالاد در کافه سرو می‌شود.

برای ناهار و شام می‌توانید بشقاب اصلی (لم چاپس، لازانیا، استیک، خوراک زبان، بیف استراگانف و شنیتسل)، بشقاب دریایی (فیش اند چیپس، میگو تمپورا، سالمون گریل، میگو گریل و فیله قزل سالمون)، کباب یونانی، کباب پنج سیخ میکس، انواع ساندویچ، پاستا (فتوچینی عربیتا و پنه سبزیجات) و پیتزا (رست بیف، سزیجات، مرغ و بیکن) سفارش دهید. برای رفع خستگی پس از یک خرید طولانی در پاساژ ارگ از نوشیدنی‌های سرد، انواع قهوه‌ (اسپرسو، موکا و کاپوچینو)، قهوه‌های دمی، انواع شیک، دسر (وافل، کیک و باقلوا)، چای و دمنوش کافه لول فور استفاده کنید.

۱۹. کافه باکس کلاسیک

  • آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، نرسیده به بزرگراه یادگار امام، پلاک ۱۷۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸۸۰۸۶۰۶۰ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه هفت تا ۲۴

کافه باکس کلاسیک تهران

منبع عکس: box_classic.ir، عکاس: ناشناس

«کافه باکس کلاسیک» از کافه‌های کلاسیک تهران در شهرک غرب است که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و با معماری و طراحی داخلی زیبا در دو فضای سرپوشیده و روف گاردن با منوی غذایی کامل و متناسب با ذائقه‌های مختلف، میزبانی مراسم کاری و جشن‌های دوستانه و خانوادگی را بر عهده دارد. این کافه، حفظ کیفیت غذاها و نوشیدنی‌ها را سرلوحه اصول کاری خود قرار داده است. 

امکانات و خدمات کافه باکس کلاسیک شامل دو سالن مجزای غذاخوری و کافی‌شاپ با ظرفیت بیش از ۱۰۰ صندلی، سالنVIP، فضای باز و روف گاردن، امکان سرو هم‌زمان منوی رستوران و کافی‌شاپ، تلویزیون نمایش در سالن‌ها، سرویس بیرون‌بر، باشگاه مشتریان و کارواش است. این کافه خدمات تشریفاتی ویژه‌ای را برای برگزاری مراسم و جشن‌های مختلف ارائه می‌کند.

در کافه رستوران باکس کلاسیک می‌توانید انواع صبحانه، انواع نان (سیمیت، تافتون و کروسان)، پیش‌غذا (سوپ، حمص و نان سیر)، سالاد، غذاهای فرنگی (انواع استیک، میگو گریل، ماهی سالمون نروژی، فاهیتا مرغ و فاهیتا گوشت)، غذاهای ایرانی (انواع خوراک کباب، خوراک گردن،بریانی اصفهان، باقلاپلو و برنج ایرانی)، پیتزا، لازانیا، پاستا و ساندویچ را سفارش دهید. همچنین در منو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کوکتیل، کیک و دسر (باقلوا، بستنی و مولتن چاکلت) موجود است.

۲۰. کافه کاخ لیدوما

  • آدرس: شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، مرکز خرید لیدوما (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳-۸۶۰۹۰۸۹۰ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه ۷:۳۰ تا ۲۴

کافه کاخ لیدوما تهران

منبع عکس: اینستاگرام lidomapalace، عکاس: ناشناس

«کافه کاخ لیدوما» همان طور که از نامش پیدا است، یکی از کافه رستوران‎‌های لوکس تهران به شمار می‌رود که در طبقه بالای مرکز خرید لیدوما قرار دارد و با ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ نفر شامل فضای مسقف، فضای VIP (وی‌آی‌پی) برای برگزاری قرارهای کاری، میهمانی و جشن‌ تولدهای خاطره‌انگیز با چشم‌انداز خیره‌کننده و یک فضای روباز می‌شود. معماری شگفت‌انگیز، سقف گنبدی، دکوراسیون زیبا، میز و صندلی‌های سلطنتی و لوسترهای مجلل از مشخصه‌های بارز کافه لیدوما است. 

در منوی صبحانه کاخ رستوران لیدوما صبحانه انگلیسی، امریکن میکس، املت بیکن، بشقاب مکزیکی، صبحانه ایرانی، املت سبزیجات و املت اسفناج رژیمی به‌ چشم می‌خورد. ساعت سرو صبحانه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱ است. پیش‌غذا و سالادهای این کافه شامل سوپ مخصوص کاخ، نان سیر، سالاد مخصوص کاخ، سالاد سزار، سالاد گاردن، سالاد انتروکت و سالاد مدیترانه‌ای می‌شود.

از غذاهای خوشمزه‌ ایرانی کاخ رستوران لیدوما می‌توان به انواع کباب‌ها (شیشلیک، برگ مخصوص، جوجه، لقمه زعفرانی، شاه‌پسند کاخ)، شیرین پلو با گوشت بره، ماهیچه مخصوص، گردن، باقالی پلو و سردست بره همایونی اشاره کرد. همچنین انواع غذاهای دریایی مانند ماهی قزل‌آلا، ماهی سالمون، بشقاب دریایی کاخ، کالاماری کریسپی و میگو قابل‌سفارش است. طرفداران غذاهای فرنگی نیز می‌توانند فیله استیک مخصوص، لم چاپس، فاهیتا گوشت، فاهیتا چیکن، چیکن پی‌کاتا، بشقاب سبزیجات، انواع پاستا و ساندویچ را در این رستوران بچشند.

در منوی کاخ رستوران لیدوما انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد کافئین‌دار (قهوه اسپرسو، کاپوچینو، لاته، موکا، آیس لاته، فراپاچینو، آیس موکا) و انواع نوشیدنی‌های بدون کافئین (چای، دمنوش، چای ماسالا، هات چاکلت)، انواع ماکتل، اسموتی، آب‌میوه فصل، نوشیدنی سرد سنتی، شیک، کیک و دسر موجود است. کیفیت خوب غذاها، سرویس‌دهی مناسب و رفتار خوب کارکنان این رستوران، آن را در ردیف یکی از بهترین رستوران های تهران قرار می‌دهد و میهمانان را شیفته خود می‌کند.

۲۱. کافه هتل برج سفید

  • آدرس: خیابان پاسداران، روبه‌روی بوستان ششم، هتل برج سفید، طبقه همکف (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۵۷۷۹۶۶ ۰۲۱
  • ساعت کاری: همه‌روزه ۱۰ تا ۲۴

کافه هتل برج سفید

منبع عکس: اینستاگرام cafe.cafi، عکاس: ناشناس

هتل برج سفید از هتل‌های معروف و گران‌قیمت تهران و بلندترین برج‌ های ایران، در خیابان پاسداران قرار دارد که در سال ۱۳۸۶ احداث و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. این برج ۲۰ طبقه شامل بخش‌های اداری، هتل، کافه، رستوران و پارکینگ می‌شود. «کافه هتل برج سفید» که از کافه‌های شیک تهران به شمار می‌رود، در طبقه همکف و در مجاورت پذیرش هتل قرار دارد و لحظات خاطره‌انگیزی برای میهمانان رقم می‌زند. در این کافه انواع قهوه‎ ترک، اسپرسو، لاته، آمریکانو، نسکافه، نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی، کیک، دسر، انواع پیتزا، سیب‌زمینی تنوری با بهترین کیفیت سرو می‌شود.

۲۲. کافه رویال لانژ باملند

  • آدرس: بزرگراه همت، بلوار کاشان، بلوار موج، بلوار صدف، روبه‌روی مرکز تجاری باملند (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۱۶۹۳۲۰۹ ۰۹۱۲ 
  • ساعت کاری: همه‌روزه ۱۴ تا ۲۴

کافه رویال لانژ باملند تهران

منبع عکس: اینستاگرام royallounge_restaurant، عکاس: ناشناس

«کافه رویال لانژ باملند» در مجموعه باملند دریاچه چیتگر قرار دارد که به‌شکل یک کشتی تفریحی دو طبقه ساخته شده است و در ساعات خاصی از روزهای آخر هفته همانند کشتی واقعی روی دریاچه به حرکت در می‌آید و در زمان حرکت موسیقی زنده شاد اجرا می‌شود؛ البته برای اینکه در زمان حرکت، داخل کشتی باشید، باید ورودی نسبتا گران‌قیمتی پرداخت کنید. این کافه برای برگزاری جشن تولد بسیار مناسب است. 

کافه رویال لانژ یکی از بهترین رستوران های بام لند به شمار می‌رود که می‌توانید انواع پیش‌غذا، سالاد، استیک، غذاهای دریایی (پیاتو مارینو، شریمپ گریل و فیلیت سالمون نروژی) و انواع پاستا را در آن سفارش دهید. در منوی کافه انواع قهوه‌های سرد و گرم، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های سرد، اسموتی، ماکتیل، شیک، کیک و دسر قابل‌سفارش است.

میز دونفره کافه کاوالی؛ منبع: shomareh1.com

منبع عکس: shomareh1.com، عکاس: ناشناس

اگر شما نیز تجربه بازدید یا برگزاری جشن در کافه‌های لوکس تهران را داشته‌اید، در بخش دیدگاه‌های مقاله با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

منبع عکس کاور: اینستاگرام babalbahr.restaurant، عکاس: ناشناس (کافه باب البحر باملند)

پرسش‌های متداول

لوکس ترین کافه های تهران کدام است؟

کافه کاخ لیدوما، کافه رستوران ربلان در پاساژ تندیس، کافه بیسترو یا کافه لایم فرشته، کافه بلوار پالادیوم، کافه رویال لانژ باملند، کافه باب البحر باملند، کافه ریبار موزه زمان و کافه لول فور ارگ از کافه های لوکس تهران هستند.

کدام‌یک از کافه‌های لوکس تهران در مراکز خرید قرار دارند؟

کافه رستوران ربلان در پاساژ تندیس، کافه بیسترو یا کافه لایم فرشته در پاساژ فرشته، کافه بلوار در مرکز خرید پالادیوم، کافه لول فور در مجتمع تجاری ارگ و کافه کاخ لیدوما در مرکز خرید لیدوما 

کدام‌یک از کافه‌های لوکس تهران در باملند قرار دارند؟

کافه رویال لانژ باملند و کافه باب البحر باملند

در کدام‌یک از کافه‌های لوکس تهران، غذای عربی نیز سرو می‌شود؟

کافه لبینا اندرزگو، کافه باب البحر باملند و کافه رستوران ربلان

مطالب مرتبط:

دیدگاه