گزارش اختصاصی کجارو از زیرساخت‌های گردشگری فناپ در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا چهار شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰
گزارش اختصاصی کجارو از زیرساخت‌های گردشگری فناپ در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

فناپ در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، آخرین زیرساخت حوزه گردشگری را در این هلدینگ معرفی کرد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران، از تاریخ بیست‌وسوم تا بیست‌وششم بهمن ماه سال جاری، به‌عنوان تنها رویداد تخصصی حوزه گردشگری، با حمایت و حضور وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

در جریان این رویداد، هلدینگ فناپ با مجموعه راهکارهای زیرساخت گردشگری الکترونیکی خود، از جمله سامانه‌های تخصصی مدیریت و رزرواسیون هتل، راهکارهای ارتباطات ثابت (فناپ تلکام)، خدمات نوین پرداخت الکترونیک (پرداخت الکترونیک پاسارگاد) و کیوسک سفارش‌گذاری رستوران (فناپ پرداخت)، در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. محصولات تخصصی حوزه گردشگری هلدینگ فناپ که در مشارکت با دیگر فعالان این حوزه‌ها شکل گرفته است، شامل هرمینا (Hermina)، نخستین سامانه ابری رزرواسیون و مدیریت هتل، لاماسو (Lamasoo)، نخستین سامانه مرکزی رزرواسیون آنلاین هتل و AttRes نخستین سامانه رزرواسیون جاذبه‌های گردشگری ایران می‌شود که همگی با بهره‌گیری از زیرساخت‌های یکپارچه فنی و مالی فناپ، به ثمر نشسته‌اند.

برای اینکه بیشتر با محصولات تخصصی هلدینگ فناپ آشنا شوید، در ادامه همراه کجارو باشید تا گزارشی از قسمت‌های مختلف غرفه فناپ را تماشا کنید:

لینک دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه