بهترین رستوران هتل‌ها در تهران؛ از هتل اسپیناس تا فردوسی

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی سه شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰
بهترین رستوران هتل‌ها در تهران؛ از هتل اسپیناس تا فردوسی

علاوه بر رستوران‌های متعددی که در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند، شهروندان تهرانی و گردشگران می‌توانند یک وعده غذای ناب را در رستوران هتل‌های معروف پایتخت نوش جان کنند.

از میان رستوران‌های فوق‌العاده خوبی که در تهران وجود دارند،‌ تعدادی از آن‌ها در هتل‌های این شهر فعالیت می‌کنند و نه‌تنها مزیتی عالی برای مهمانان هتل به شمار می‌روند، بلکه شرکت‌های محلی نیز می‌توانند ضمن پذیرایی از مهمانان‌شان در محیط رستوران، به مناسبات تجاری خود بپردازند. در این رستوران‌ها از انواع غذاهای سنتی گرفته تا غذاهای بین‌المللی به‌چشم می‌خورد و می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه‌دارد. با ما همراه باشید تا تعدادی از برترین رستوران هتل‌های تهران را به شما معرفی کنیم.

علاوه بر رستوران‌های تهران، برای سفری برنامه‌ریزی شده و بازدید از تک تک جاذبه‌های مشهور تهران می‌توانید از میان فهرست تورهای ده‌ها آژانس معتبر، بهترین تورها را مشاهده و قیمت آن‌ها را مقایسه و در نهایت ارزان‌ترین تور تهران را انتخاب کنید.

هتل پارسیان آزادی

رستوران های تهران

هتل پنج ستاره‌ی پارسیان آزادی میزبانی اشخاص سرشناسی مثل مقامات بلند پایه‌ی کشورهای خارجی تا تیم‌های فوتبال خارجی را بر عهده دارد. این هتل بلندتر از سایر ساختمان‌های منطقه خودنمایی می‌کند و به همین دلیل بهترین چشم‌اندازهای شهر تهران را می‌توان از آن مشاهده کرد. به لطف چهار رستوران عالی در این هتل، انتخاب هر نوع غذایی برای مهمانان وجود دارد، به‌خصوص رستوران ایتالیایی بیچه که می‌تواند گزینه‌ای خوشمزه برای مهمانان باشد. این رستوران با هدف آشنا کردن ایرانی‌ها با غذاهای ایتالیایی به شیوه‌ای جدید و در محیطی دوستانه، شیک و اروپایی همراه با ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای به ایران آمد. رستوران بیچه فعالیت خود را در سال ۱۹۲۶ در میلان ایتالیا آغاز و خیلی زود شعبه‌های خود را در شهرهای مهم جهان راه‌اندازی کرد. با وجود تعداد زیاد رستوران‌های ایتالیایی در پایتخت، اما هیچ‌یک به پای بیچه نمی‌رسند.

رستوران پارسه واقع در طبقه‌ی بیست‌و‌ششم هتل پارسیان آزادی است که ضلع شمالی آن چشم‌اندازی زیبا به رشته کوه‌های البرز دارد

یکی دیگر از رستوران‌های هتل آزادی، رستوران پارسه در طبقه‌ی بیست‌و‌ششم این هتل است که ضلع شمالی آن چشم‌اندازی زیبا به رشته کوه‌های البرز دارد. منوی این رستوران ترکیب گوناگونی از کباب‌ها، خورشت‌ها، پیش‌غذاهای گرم و سرد، دسرها، سالاد و سوپ‌های مختلف است تا انواع خواسته‌ها و ذائقه‌ها را پاسخگو باشد. این رستوران با معماری نیمه‌شرقی که نوای به‌هم‌خوردن کریستال لوسترها در آن به گوش می‌رسد، ظهر آدینه با بوفه‌ای رنگارنگ میزبان کسانی است که می‌خواهند ناهاری خاطره‌انگیز را تجربه کنند. این رستوران به‌تازگی خلاقیتی جدید درپیش گرفته و بوفه‌ی آزاد پیتزا راه‌اندازی کرده که شب‌های جمعه آماده‌ی پذیرایی از مهمان‌ها است و بیش از ۱۲ مدل پیتزا و ۳ مدل سالاد در آن وجود دارد که هر مقدار دوست داشته باشید، می‌توانید میل کنید.

  • تلفن رستوران بیچه: ۰۲۱۲۹۱۱۵۹۸۷
  • تلفن رستوران پارسه: ۰۲۱۲۹۱۱۲
  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام (ره)، هتل پارسیان آزادی
  • وب‌سایت: azadihotel.com

هتل اسپیناس

رستوران های تهران

هتل پنج ستاره‌ی اسپیناس در قلب پایتخت و در فاصله‌ی کمی از جاهای دیدنی تهران قرار دارد. در واقع موقعیت هتل در بلوار کشاورز موجب دسترسی آسان به پارک لاله، موزه هنرهای معاصر، موزه‌ی‌ فرش، میدان ولیعصر و مراکز خرید و اماکن دیدنی پایتخت شده است. چندین رستوران مختلف در این مجموعه فعالیت می‌کنند که با ارائه‌ی غذاهای تایلندی، مدیترانه‌ای، فرانسوی و سنتی ایرانی آماده‌ی پذیرایی از مهمانان سراسر جهان هستند، هرچند شاخص‌ترین آن‌ها را می‌توان رستوران ایرانی هتل دانست که برخی از خوشمزه‌ترین خورشت‌های معروف ایرانی از جمله یکی از بهترین دیزی های تهران را سرو می‌کند که شامل پخت گوشت، سیب‌زمینی، گوجه فرنگی و نخود در ظروف گلی می‌شود. همچنین این مجموعه از رستوران های موسیقی زنده تهران به شمار می‌آید و پخش موسیقی زنده‌ی ایرانی و دکوراسیون سنتی، فضایی دل‌انگیز به این رستوران داده‌ است. مهمانان خارجی که برای کار تجاری به ایران آمده‌اند و فرصت زیادی برای گشت‌وگذار در شهر ندارند،‌ می‌توانند لذت غذای ایرانی را در این محل تجربه کنند.

  • تلفن: ۰۲۱۸۳۸۴۴
  • آدرس: بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری، پلاک ۱۲۶

هتل رامتین

رستوران های تهران

هتل شیک چهار ستاره‌ی رامتین در طولانی‌ترین و جذاب‌ترین خیابان پایتخت، خیابان ولیعصر و در مجاورت پارک ساعی در شمال شهر و در یکی از خوش آب‌وهواترین مناطق تهران واقع شده است. این هتل ۵ طبقه، ۵۵ باب واحد اقامتی مجلل دارد. هتل رامتین کمترین مسافت را تا شرکت‌های تجاری بین‌المللی دارد و به همین دلیل مناسب مهمانانی است که برای سفر کاری به تهران می‌آیند. مهمانان ضمن اقامت در قسمت اداری شهر، تنها ۱۵ دقیقه با طبیعت زیبا و کوهستانی تهران، مانند دربند و درکه فاصله دارند. بااین‌حال حتی اگر در این هتل اقامت هم نداشته باشید،‌ می‌توانید از یکی از بهترین رستوران‌ های تهران، بیستانگو، واقع در این هتل نهایت لذت را ببرید.

رستوران بیستانگو اولین رستوران فرنگی  با استانداردهای روز در  سطح ایران به شمار می‌رود که فعالیت خود را در سال ۲۰۰۴ آغاز کرد و ترکیبی از غذاهای بین‌المللی و محیطی آرامش‌بخش، تصویری خاطره‌انگیز را برای یکایک مهمانان به ارمغان می‌آورد. دکوراسیون مدیترانه‌ای  در کنار پخت و  چیدمان ماهرانه‌ی غذاها که توسط سرآشپز خارجی رستوران طراحی شده، شکل و سبک جدیدی در سرو غذا به‌وجود آورده است. این سرآشپز از مواد اولیه‌ی فصلی و اولیه استفاده کرده و خلاقیت را چاشنی کار خود می‌کند. رستوران بیستانگو از دو سالن تشکیل شده است، یک سالن عمومی که به مشتری‌های معمولی اختصاص دارد و سالنی خصوصی که مخصوص مهمانی‌ها یا مشتری‌های خاص است و ۲۰ نفر ظرفیت دارد. به همین دلیل بیستانگو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری جشن‌های خصوصی نیز باشد.

  • تلفن رستوران: ۰۲۱۸۸۵۵۴۴۰۹
  • آدرس: خیابان ولیعصر، ۵۰۰ متری جنوب پارک ساعی، رو‌به‌روی پمپ بنزین، پلاک ۲۱۵۳، هتل رامتین
  • وب‌سایت: www.bistangorestaurant.com

هتل تاج محل

رستوران های تهران

برای چشیدن طعم غذاهای هندی در ایران می‌توانید به رستوران هتل تاج محل بروید، جایی که اتاق‌های VIP با ترکیب فرهنگ ایرانی و هندی چیدمان شده‌اند و این ترکیب جادویی را می‌توان در دو رستوران این هتل نیز مشاهده کرد. در هتل تاج محل تهران یک رستوران هندی وجود دارد که انواع سبزیجات، سوپ و پیش‌غذا، غذاهای مخصوص برنجی، کاری گوشت گوسفند، غذاهای دریایی، کاری مرغ، غذاهای تندوری، کباب کشمیری، نان‌های مخصوص هندی و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. رستوران دیگری با نام رستوران گیلانی «ماهی ماهی» نیز در هتل تاج محل فعالیت می‌کند که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و غذاهای دریایی تازه و سایر غذاهای سنتی شمال ایران را پیشکش مهمانان خود می‌کند.

  • تلفن: ۰۲۱۸۸۰۳۵۴۴۴
  • آدرس: تهران، میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹

هتل بزرگ فردوسی

رستوران های تهران

هتل چهار ستاره‌ی بین‌المللی بزرگ فردوسی یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های تهران است که در مرکز تجاری-فرهنگی پایتخت، مجاور بازار بزرگ و نزدیک به موزه‌هایی نظیر ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان، سر در باغ ملی و ایستگاه مرکزی متروی تهران قرار گرفته است؛ به همین دلیل از گزینه‌های ایدئال برای گردشگران به شمار می‌رود. این هتل ۶ طبقه چندین رستوران متنوع سنتی، ایرانی، فرنگی و بوفه، تالارهای چندمنظوره، سالن همایش مدرن، استخر، سونای خشک و بخار با فضای بزرگ، جکوزی، تونل بخار سرد و سالن بدن‌سازی، قنادی، فست فود و پارکینگ طبقاتی دارد.

بازسازی‌های صورت‌گرفته، حس‌و‌حال مدرنی به دکوراسیون سنتی ایرانی هتل داده است. هتل بزرگ فردوسی به داشتن چندین رستوران از جمله فست فود، فرانسوی و خاورمیانه‌ای و همین طور یک قنادی در داخل هتل به خود می‌بالد، بااین‌حال شاید بتوان رستوران سنتی ترمه را متمایزترین رستوران هتل دانست. رومیزی‌های اصفهانی، ظروف سفالی و یک سماور بزرگ از اقلامی هستند که شما را به روزهای قدیم ایران می‌برند. علاوه بر این می‌توان انواع و اقسام غذاهای مناطق مختلف ایران را در این رستوران سنتی ایرانی سفارش داد و هنگام پخش موسیقی زنده نوش جان کرد.

  • تلفن: ۰۲۱۶۱۰۱۶
  • آدرس: تهران، میدان امام خمینی،‌ خیابان فردوسی جنوبی، خیابان کوشک مصری، جنب وزارت امور خارجه، هتل بزرگ فردوسی
  • وب‌سایت: www.ferdowsihotel.com

مطالب مرتبط:

دیدگاه