۱۰ آبشار زیبای تایلند برای عاشقان طبیعت گردی

حمیده کریمی
حمیده کریمی دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
۱۰ آبشار زیبای تایلند برای عاشقان طبیعت گردی

تایلند سرزمین زیباترین چشم‌اندازهای طبیعی است. اگر برای سفر به تایلند برنامه‌ریزی می‌کنید، حتما زمانی را به بازدید از آبشارهای شگفت‌انگیز آن اختصاص دهید.

تایلند یک مقصد گردشگری عالی برای دوستداران طبیعت است. در تایلند، جاذبه‌های طبیعی فراوان و متنوعی وجود دارد. از زیباترین سواحل بکر گرفته تا جنگل‌های بارانی و آبشارهای چشم‌نواز.

آبشارها یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی هستند. اگر برای ??? ?????? برنامه‌ریزی می‌کنید و از عاشقان طبیعت هستید، حتما در طول سفر، زمانی را برای بازدید از آبشارهای تایلند در نظر بگیرید.

هر زمانی که قصد سفر به تایلند را دارید می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین آفر تور تایلند را ازطریق جستجوی تور کجارو پیدا و سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه ریزی کنید.

??? ??? ??????

اگر قصد دارید برای تور نوروز 98 مقصد زیبایی مثل تایلند را انتخاب کنید، کجارو به شما کمک می‌کند که در بین تورهای آژانس‌های گردشگری معتبر، بهترین و مناسب‌ترین تور را پیدا و خریداری کنید.

تقریبا در همه مناطق تایلند، آبشار وجود دارد. در ادامه چند مورد از زیباترین آبشارهای تایلند را معرفی می‌کنیم.

آبشار Erawan

این آبشار در شمال غربی تایلند قرار دارد و در یک پارک ملی به همین نام واقع شده است. این آبشار ۷ پله‌ای در بخش شرقی پارک جریان دارد و بیش از ۱٫۵ کیلومتر ادامه دارد.

آبشار Khlong Lan

زیباترین آبشارهای تایلند را بشناسید

این آبشار به خاطر وسعتی که دارد، جزو برترین آبشارهای تایلند است. این آبشار ۱۰۰ متر ارتفاع و ۴۰ متر عرض دارد و یکی از بزرگ‌ترین آبشارهای این فهرست است. این آبشار در ایالت Kamphaeng Phet قرار دارد و فاصله آن از شمال بانکوک یک مسیر پنج ساعته است.

آبشار Sridit

این آبشار ۶ ساعت تا بانکوک فاصله دارد و در شهر زیبای Phetchabun قرار گرفته است. این آبشار، کوچک ولی بسیار زیبا است و فرصتی عالی برای اینکه یک تفریح یک روزه داشته باشید و از شنا کردن در طبیعت تایلند لذت برید. مثل بیشتر آبشارها، بهتر است که در فصل‌های بارانی از این آبشار دیدن کنید.

آبشار Mae Ya

این آبشار خارچ از شهر چیانگ مای قرار دارد و یک ساعت با مرکز شهر فاصله دارد. این آبشار در یک پارک ملی به نام Doi Inthanon قرار گرفته است. این آبشار یکی از بلندترین آبشارهای تایلند است. ۲۶۰ متر ارتفاع و ۱۰۰ متر عرض دارد. آن چیزی که باعث جذابیت آن می شود، لایه لایه و چندسطحی بودن آن است.

آبشار Bang Pae

زیباترین آبشارهای تایلند را بشناسید

شهر جنوبی پوکت، جاذبه‌های فراوانی دارد. از سواحل دیدنی گرفته تا بازارهای رنگارنگ شبانه. آبشار Bang Pae یکی دیگر از جاهای دیدنی پوکت است. این آبشار در خارج از شهر قرار دارد و حدود یک ساعت فاصله دارد. این آبشار کوچک است به‌خصوص نسبت به سایر آبشارهای معرفی شده در این فهرست. ولی فضایی بسیار دلنشین و زیبا دارد و بدون شک ارزش بازدید کردن دارد.

اگر می‌خواهید به پوکت سفر کنید، کجارو کمک می‌کند تا بهترین تور پوکت را خریداری کنید. شما می‌توانید از میان پکیج‌های تور مختلفی که آژانس‌های مسافرتی معتبر کشور در کجارو ثبت می‌کنند، ارزان‌ترین قیمت تور پوکت را مشاهده و تور دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

آبشار Namtok Ton Nga Chang

زیباترین آبشارهای تایلند را بشناسید

این آبشار در ایالت Hat Yai قرار گرفته است. آبشاری هفت قسمتی و بهترین قسمت آن لول سوم است. در قسمت سوم، این آبشار به دو قسمت تقسیم می‌شود و ظاهری شبیه به عاج فیل دارد. اسم این آبشار را نیز به خاطر همین قسمت از آن، آبشار عاج فیل نام‌گذاری کرده‌اند.

آبشار Khlong Chak

این آبشار در جزیره Koh Lanta واقع شده است. برای دسترسی به این آبشار باید از مسیری عبور کنید که در کنار زیستگاه‌های حفاظت‌شده فیل‌ها و میمون‌ها قرار گرفته است. این آبشار در فصل‌های خشک سال، کاملا خشک می‌شود.

آبشار Phliu

زیباترین آبشارهای تایلند را بشناسید

این آبشار در ایالت چانتابوری و در پارک ملی Namtok Phlio قرار دارد. این پارک چهار ساعت تا بانکوک فاصله دارد. این منطقه در مجموع برای علاقه‌مندان به طبیعت بسیار جذاب است. به غیر از آبشار، گودال‌هایی برای شنا دارد که پر از ماهی است.

آبشار Koh Luang

این آبشار در پارک ملی Mae Ping در شمال تایلند قرار دارد. این آبشار در بین اهالی منطقه بسیار محبوب است و اهالی تایلند در تعطیلات خود برای سر زدن به این پارک و آبشار، برنامه‌ریزی می‌کنند.

آبشار Haew Suwat

زیباترین آبشارهای تایلند را بشناسید

این آبشار در پارک ملی Khao Yai واقع شده است. آبشاری است که با مناظر حیرت‌انگیزش، شگفتی گردشگران را بر می‌انگیزد. این آبشار نسبت به سایر مواردی که در این فهرست معرفی کردیم، دسترسی ساده‌تری دارد. بسیاری از اهالی منطقه برای لذت بردن از طبیعت و شنا در استخرهای طبیعی به این منطقه سر می‌زنند.

شما می‌توانید علاوه‌بر آبشارهایی که معرفی کردیم، فهرست کامل جاهای دیدنی تایلند را در کجارو مشاهده کنید و درمورد جاذبه‌های آن اطلاعات کاملی به‌دست بیاورید. موقعیت مکانی هر جاذبه روی نقشه، امکانات آن‌ها و جاهای دیدنی رایگان در تایلند و شهرهای مختلف آن را در کجارو مشاهده کنید و سفرتان را برنامه‌ریزی کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه