۶ دلیل برای سفر به امارات متحده عربی

حمیده کریمی
حمیده کریمی پنجشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵
۶ دلیل برای سفر به امارات متحده عربی

برای سفر به امارات متحده عربی، هزاران دلیل و جاذبه وجود دارد. امارات یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری نه‌تنها برای گردشگران ایرانی بلکه برای گردشگران سراسر دنیا است.

امارات متحده عربی، پر از جاذبه‌های بی‌نظیر و جذاب است. کشور مراکز خرید بزرگ و مجلل، در حاشیه خلیج فارس قرار دارد و میزبان بلندترین ساختمان دنیا، لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های دنیا و مجموعه‌ای از جاذبه‌های سنتی و مدرن است.

اگر برای سفر در نوروز برنامه‌ریزی می‌کنید، تور امارات انتخاب خوبی برای یک سفر متفاوت و به‌یادماندنی است. شما می‌توانید برای سفر به شهرهای مهم این کشور، برنامه سفر تورهای امارات را که از طریق آژانس‌های معتبر مسافرتی در کجارو عرضه می‌شوند مشاهده کنید. جستجوی آسان، مقایسه قیمت و انتخاب ارزان‌ترین گزینه برای تور امارات از ویژگی‌های جستجوی تور در کجارو است.

در هر امارت این کشور، دلیلی برای سفر کردن وجود دارد. در ادامه، محبوب‌ترین امارت‌های این کشور را برای گردشگران معرفی می‌کنیم.

ابوظبی

۶ دلیل برای سفر به امارات

امارت ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی و بزرگ‌ترین ایالت این کشور است. در حدود ۸۷ درصد از مساحت کشور را به خود اختصاص داده است. مسجد شیخ زاید، یکی از زیباترین و چشمگیرترین مساجد دنیا در ابوظبی قرار دارد.

همه حتی غیرمسلمان‌ها می‌توانند وارد مسجد شوند و معماری زیبای آن را تماشا کنند.

دنیای فراری یکی از بهترین پارک‌های موضوعی سرپوشیده دنیا است و با تم این برند مشهور تولید خودرو ساخته شده است. امارات روز‌به‌روز بر تعداد جاذبه‌های رکوردشکن ابوظبی اضافه می‌کند.

دبی

۶ دلیل برای سفر به امارات

همه‌ی مردم دنیا در مورد دبی شنیده‌اند و کسی نیست که آوازه این شهر و برج‌های بلند و مجلل‌اش را نشنیده باشد. فهرست جاذبه‌های گردشگری دبی، تمام نشدنی است. از بلندرین برج دنیا یعنی برج خلیفه گرفته تا بازار طلا و ادویه در دبی وجود دارد.

دبی، یک مقصد گردشگری محبوب است که هر کسی در دنیا حداقل یک بار باید آن را ببیند. در دبی، مجموعه‌ای از جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی و جاذبه‌های مدرن وجود دارد که تعادل و حضور آن‌ها در کنار هم، تجربه‌ای جذاب و متفاوت است. این شهر با وجود اینکه به سرعت رشد می‌کند و مدرن‌تر از قبل می‌شود، هنوز ریشه‌های خود را حفظ کرده است.

خوب است بدانید کجارو به کمک مسافرانی آمده است که می‌خواهند به دبی،‌ منهتن خاورمیانه سفر کنند. ما فهرستی متنوع از پکیج‌های تور ده‌ها آژانس مسافرتی معتبر کشور را عرضه کرده‌ایم تا بتوانید در کمترین زمان، قیمت تور دبی آژانس‌های مختلف را مقایسه کنید و تور دلخواه‌تان را ارزان‌تر از همه جا خریداری کنید.

شارجه

۶ دلیل برای سفر به امارات

شارجه در شمال دبی و ابوظبی قرار دارد. با وجود اینکه به‌اندازه دبی و ابوظبی، جاذبه‌های مشهور ندارد، ارزش سفر کردن دارد. مهم‌ترین و مشهورترین جاذبه شارجه، موزه تاریخ طبیعی است. در این موزه، بازدیدکنندگان با حیات وحش و گیاهان این منطقه بیابانی آشنا می‌شوند. بازدید از این موزه تجربه جالبی است و یادآوری می‌کند که کشوری که اکنون دنیایی از آسمان‌خراش‌های مدرن است، زمانی فقط یک بیابان بود. دیگر جاذبه‌ی دیدنی شارجه، مسجد آبی است که معماری چشم‌نوازی دارد.

فجیره

۶ دلیل برای سفر به امارات

فجیره تنها امارتی است که در سواحل شرقی امارت متحده عربی قرار دارد. از نظر جغرافیایی از سایر امارت‌های این کشور، متمایز است. مناطق کوهستانی و سواحل بی‌انتها دارد. این امارت برای گردشگرانی مناسب است که دریا و غواصی را دوست دارند.

فجیره تا دبی فقط یک ساعت و نیم با ماشین فاصله دارد. گردشگران می‌توانند یک روز را برای تفریح در اینجا بگذرانند و دوباره به دبی برگردند. البته فجیره ریزورت‌های ساحلی بسیار لوکس و مجللی دارد و برای اقامت کردن به‌مدت چند روز نیز مناسب است.

راس الخیمه

۶ دلیل برای سفر به امارات

راس الخیمه یک مقصد عالی برای کسانی است که دوست دارند از شلوغی شهرهای بزرگ فاصله بگیرند. راس الخیمه نیز ریزورت‌های ساحلی لوکس دارد. گردشگران می‌توانند ویلاهای ساحلی با ساحل خصوصی کرایه کنند. بسیاری از اهالی امارات برای تعطیلات آخر هفته به راس الخیمه سر می‌زنند. این امارت، به خاطر بقایای باستانی اش که یک قلعه تاریخی است شهرت دارد.

علاقه‌مندان به هیجان در راس الخیمه می‌توانند به شهر ارواح یا جزیره الحمرا سر بزنند.

عجمان و ام‌القیوین

این دو امارت، کمتر از سایر امارت‌های این کشور، مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرند ولی جاذبه‌های زیادی برای دیدن دارند. عجمان سواحل زیبا و آثار تاریخی متعددی دارد. موزه عجمان در قلعه تاریخی عجمان قرار دارد و فرصت خوبی برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ این کشور است.  

امارت ام‌القیوین میزبان پارک آبی دریم لند است. دریم لند یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی در کل دنیا است.

همچنین شما می‌توانید علاوه بر تفریحاتی که برای هر امارت معرفی کردیم، فهرست کامل جاهای دیدنی امارات را در کجارو ببینید. اطلاعات کامل هر جاذبه، آدرس و موقعیت جغرافیایی دقیق روی نقشه، جاذبه‌های رایگان، تصاویر و نظرات سایر کاربران در مورد هر مکان دیدنی، اطلاعاتی است که می‌توانید در این بخش بیابید.

همچنین می‌توانید تجربیات سفر و تصاویر خود را در این بخش با کجارو و کجارویی‌ها به اشتراک بگذارید تا با نام خودتان منتشر شوند.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه