معرفی امکانات و پتانسیل های گردشگری سلامت جزیره کیش در نمایشگاه بین‌المللی عمان

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی یکشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
معرفی امکانات و پتانسیل های گردشگری سلامت جزیره کیش در نمایشگاه  بین‌المللی عمان

از دوم تا چهارم مهر در مسقط پایتخت عمان، هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی تجهیزات و خدمات پزشکی عمان هلث ۲۰۱۸  برگزار می‌شود.

در نمایشگاه و همایش بین‌المللی تجهیزات و خدمات پزشکی عمان ۲۰۱۸ ظرفیت‌ها و امکانات جزیره کیش در زمینه گردشگری سلامت معرفی می شود.

با هدف معرفی امکانات و پتانسیل‌های این جزیره در زمینه گردشگری به ویژه گردشگری سلامت در این نمایشگاه سازمان‌هایی مانند سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه این سازمان از جمله شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش، هواپیمایی کیش و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره کیش و همچنین برخی مراکز ارائه خدمات گردشگری، کلوپ‌های تفریحات دریایی با تجهیزات غیرموتوری و شرکت داروسازی کیش مدیفارم در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

نمایشگاه عمان هلث ۲۰۱۸ در فضایی به وسعت ۳ هزار مترمربع برگزار می‌شود که غرفه سازمان منطقه آزاد کیش نیز با وسعت ۶۰ متر مربع در این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای معرفی محصولات و خدمات، شناخت فرصت‌های تجاری جدید و گسترش شبکه‌های بازرگانی با کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

شرکت‌کنندگان  در این نمایشگاه محصولات و خدمات خود را در زمینه‌های تکنولوژی و خدمات پزشکی، کالاهای مصرفی بیمارستانی، داروهای تقویتی، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، محصولات مراقبتی زنان، انجمن‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز اقامتی، مراکز توانبخشی، تجهیزات باشگاه‌های ورزشی و مدیریت بهداشت در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

از جمله اهداف سازمان منطقه آزاد کیش برای شرکت در این رویداد مهم علمی و اقتصادی، توسعه گردشگری به‌خصوص گردشگری سلامت به‌عنوان سومین صنعت اقتصادی کشور، قرار گرفتن جزیره کیش در فهرست کشورهای مقصد جهت اعزام بیمار از عمان، صادرات خدمات پزشکی و گردشگری جزیره کیش، دستیابی به سهم مناسب از بازار سلامت عمان با توجه به قرابت جغرافیایی و فرهنگی و مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه‌های پزشکی، دارویی و تجهیزات عمان است.

کنفرانس پزشکی و سلامت عمان با چشم‌انداز سال ۲۰۵۰ دولت هم‌تراز و همسو است و با هدف مباحثه در جهت بهبود فعاليت‌های بخش پزشکی  و  همچنین بررسی چالش‌ها در این زمینه است.

نمایشگاه عمان هلث در سال ۲۰۰۹ به ثبت رسیده و توانست گواهی UFI را در سال ۲۰۱۳ دریافت کند.

این نمایشگاه که هشتمین دوره آن از دوم مهر امسال در مسقط آغاز می‌شود تنها نمایشگاهی است که شرکت جهانی صنعت نمایشگاهی آن را تایید و گواهی کرده و پیشروترین نمایشگاه سلامت و پزشکی در عمان است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه