راه اندازی سامانه ثبت موکب های اربعین

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی شنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۰
 راه اندازی سامانه ثبت موکب های اربعین

سامانه ثبت موکب‌ها، با هدف تسهیل شرایط برای موکب‌ها، ساماندهی امور، جلوگیری از هدر رفت منابع و تامین زیرساخت‌های موردنیاز موکب‌ها راه‌اندازی شد.

جمشید گودرزی قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین، از راه‌اندازی سامانه اینترنتی ثبت نام موکب‌ها خبر داد.

 جمشید گودرزی بیان کرد:

سامانه ثبت موکب‌ها به نشانی اینترنتی www.mokeb.org با هدف تسهیل شرایط برای موکب‌ها، جلوگیری از هدر رفت منابع، ساماندهی امور و تامین زیرساخت‌های موردنیاز موکب‌ها راه‌اندازی شد.

وی ضمن دعوت برای ثبت‌نام در این سامانه از تمامی متقاضیان برپایی موکب گفت که پس از بررسی مدارک، پروانه (مجوز) ویژه موکب‌داری به ثبت‌کنندگان ارائه می‌شود. 

گودرزی در ادامه سخنان خود تصریح کرد که ارائه ویزای رایگان به خادمان موکب‌ها، ارائه توصیه‌های ضروری به موکب‌ها و زائران، امکان گزارش‌گیری، کمک در ارسال محموله‌ها به عراق، و ساماندهی آماری ازجمله تسهیلاتی است که ثبت‌نام‌کنندگان در این سامانه از آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد:

مسئولیت کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین براساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین حسینی، به ستاد بازسازی عتبات عالیات واگذار شده است.

قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین بیان کرد که علاقه‌مندان می‌توانند نذورات خود را به هر میزان دلخواه، برای مشارکت در میزبانی زائران اربعین حسینی از طریق شماره‌گیری کد #۱۰۴۰*۷۸۰* اهدا کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه