ایبیس کوالالامپور، بزرگترین هتل ibis در آسیا و اقیانوسیه

زینب موحدی
زینب موحدی شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
ایبیس کوالالامپور، بزرگترین هتل ibis در آسیا و اقیانوسیه

بزرگ‌ترین هتل ibis با ۶۴۸ اتاق در کوالالامپور افتتاح می‌شود. این هتل، دومین هتل بزرگ این برند در جهان است.  

هتل‌های «AccorHotels» با نام تجاری «ایبیس» (ibis)، با گشایش هتل کوالالامپور سیتی سنتر (ibis KLCC) در ماه اوت، فعالیت‌های خود را در کشور مالزی آغاز می‌کند. «ibis KLCC» که در فاصله‌ی کمی با منطقه‌ی کوالالامپور سیتی سنتر (KLCC) قرار گرفته، قرار است دومین هتل بزرگ ایبیس در جهان و بزرگ‌ترین هتل در منطقه‌ی آسیا-اقیانوسیه باشد و به‌عنوان یک نقطه‌ی عطف در تاریخچه‌ی این هتل‌ها محسوب می‌شود. بخش‌های مختلف (از لابی تا اتاق‌های مهمانان) در هر یک از هتل‌های ایبیس که به خاطر طراحی‌های ساده و در عین حال مدرن، آن معروف هستند، از طراحی اندیشمندانه‌ای برخوردار هستند.

ریکی هو، مدیر کل Ibis KLCC می‌گوید:

بعد از چندین سال فعالیت متوجه شده‌ایم که مسافران زیادی وارد مالزی می‌شوند و تعداد مسافرانی که به دنبال انتخاب هتل‌هایی مقرون‌به‌صرفه هستند تا بتوانند از همه‌ی امکانات رفاهی بهره‌مند بشوند، رو به فزونی گذاشته است. ibis KLCC نیز دقیقا همین کار را انجام می‌دهد و راحتی مسافران در اتاق‌های مدرن و مجهز و نیز استفاده از امکانات رفاهی با بالاترین سطح خدمات را با هم ادغام کرده است.

گشایش Ibis KLCC یک نقطه‌ی عطف استراتژیک برای برند ایبیس در مالزی است و ما به دنبال تقویت حضور برند خود در این بخش از جهان هستیم و می‌خواهیم به رشد شبکه‌ی ایبیس در منطقه‌ی جنوب آسیا کمک کنیم.

به خاطر هم‌جواری این هتل با جاذبه‌های مهم گردشگری، مانند برج‌های دوقلوی پتروناس، مرکز خرید «Suria KLCC»، آکواریوم کوالالامپور و کتابخانه‌ی ملی که تنها پنج دقیقه با آن‌ها فاصله دارد، مهمانان دیگر نگران دسترسی راحت به این جاذبه‌ها نیستند.

خوابی راحت و بی‌دغدغه

هتل ibis

هتل Ibis KLCC با ۶۴۸ اتاق دارای ویژگی «رختخواب دل‌انگیز» است که شامل ملحفه‌ها و بالش‌هایی فوق‌العاده نرم، تلویزیون LCD با صفحه نمایش ۴۳ اینچ، سشوار و اتو، حمام‌های وسیع، میز مدولار و اینترنت وای‌فای با سرعت است. تمام اتاق‌ها دارای پورت‌های USB و سوکت‌های بین‌المللی، امکانات تهیه‌ی قهوه و چای و پنجره‌های دو جداره هستند تا خواب شبانه‌ی خوبی را برای مسافران فراهم کنند.

غذا در اولویت است

هتل ibis

این امکان برای مهمانان فراهم شده است که از غذاهایی با ریشه‌ی محلی در رستوران هتل، به نام «کامپونگ کیچن» (Kampung Kitchen) که غذاهایی با طعم مالزیایی سرو می‌کند، لذت ببرند. مجموعه‌ای از عناصر شرقی مدرن در کنار یکدیگر در جدیدترین کافه‌ی مرتفع کوالالامپور، به نام «جادد» (Jaded)، واقع در طبقه ۳۱ هتل، با چشم‌اندازی خیر‌ه‌کننده از شهر، شبی زیبا و فراموش‌نشدنی را برای مهمانان رقم می‌زند. جادد، با غذاهای خوشمزه، نوشیدنی‌های دلپذیر و محیطی آرامش‌بخش، همه‌ی مهمانان را مبهوت خود کرده است. این کافه در سه ماه‌ی چهارم سال ۲۰۱۸ افتتاح خواهد شد.

امکانات دیگری که در هتل ibis KLCC در نظر گرفته شده‌اند، شامل خدمات حمل و نقلی به نقاط مهم در کوالالامپور، کیوسک‌هایی برای چک-این، سرویس لباسشویی، فضاهایی برای برگزاری جلساتی با ظرفیت ۱۲۰ نفر، «AsianSpa» برای مهمانان برای استراحت و تجدید قوا، یک سالن ورزشی کامل مجهز و یک استخر روی پشت بام با منظره‌ای از خط افق کوالالامپور است. مهمانانی که خارج از وقت معمول چک-این وارد هتل می‌شوند، به‌طور حتم از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد که در این هتل، چک-این به‌صورت ۲۴ ساعته انجام می شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه