برگزاری استارتاپ گردشگری در خراسان رضوی

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی جمعه، ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵
برگزاری استارتاپ گردشگری در خراسان رضوی

استارتاپ گردشگری از ۳۱ مرداد لغایت ۲ شهریور ماه در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

یوسف بیدخوری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از برگزاری یک استارتاپ در حوزه گردشگری استان خبر داد.

یوسف بیدخوری در خصوص این خبر بیان کرد که از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزاری استارتاپ‌های حوزه گردشگری در استان‌ها سیاست‌گذاری شده که در همین راستا در خراسان رضوی نیز استارتاپی برگزار می‌شود.

مدت برگزاری استارتاپ حوزه گردشگری در خراسان رضوی سه روز خواهد بود که از ۳۱ مرداد لغایت ۲ شهریورماه برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد که پس از برگزاری این استارت‌آپ در استان، در مراحل بعدی به‌صورت ملی و سپس بین‌المللی برگزار خواهد شد.

بیدخوری با بیان اینکه در این رویداد فناورانه حوزه گردشگری، دانشجویان، استادان دانشگاه و افراد فعال در زمینه استارتاپ‌ها می‌توانند شرکت کنند، بیان کرد:

جوایزی به‌عنوان مشوق برای ایده‌پردازان حوزه گردشگری از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به‌عنوان متولی آن، در نظر گرفته شده است و از بین شرکت‌کنندگان ۳ ایده برگزیده به رقابت‌های ملی استارتاپ در مهر ماه سال جاری در تهران معرفی خواهند شد.

هدف از برگزاری این استارت‌آپ به گفته بیدخوری، علمی کردن این صنعت و اشتغال‌زایی در صنعت گردشگری است و کمک به تسهیل گردشگری و افزایش ورود گردشگر به استان و کشور با برگزاری این استارتاپ‌ها است.

بیدخوری در خصوص شرکت‌کنندگان در برگزاری این استارتاپ نیز گفت:

 دانشگاه فردوسی، پارک علم و فن‌آوری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و دیگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی حوزه گردشگری در این استارتاپ مشارکت دارند.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه