تاریخ تقریبی افتتاحیه پارک جنگ ستارگان اعلام شد

زینب موحدی
زینب موحدی یکشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
تاریخ تقریبی افتتاحیه پارک جنگ ستارگان اعلام شد

بالاخره زمان آن رسیده است که طرفدارانی که مشتاقانه منتظر افتتاح شهربازی‌های جنگ ستارگان جدید دیزنی لند و دیزنی ورلد هستند، برنامه‌های خود را برای بازدید از این پارک‌ها تنظیم کنند.

سال‌ها است که عملیات احداث پارک «جنگ ستارگان: لبه‌ی کهکشان» ادامه دارد و انتظار آن می‌رفت که این پارک در سال ۲۰۱۹ افتتاح بشود. اما اکنون، دیزنی به طور رسمی اعلام کرده است که شهربازی دیزنی لند کالیفرنیا را در تابستان ۲۰۱۹ و شهربازی والت دیزنی ورلد، فلوریدا را در پاییز ۲۰۱۹ افتتاح کنند.

همین قدر که به طرفداران مشتاق جنگ ستارگان اطمینان لازم را برای چیدن برنامه‌های‌شان ببخشیم، کافی است که این پارک‌ها تبدیل به اولویت اول گردشگری عاشقان این مجموعه فیلم‌ها شود.

این وعده داده شده است که مناطق جدید، مهمانانش را به دل داستان‌هایی جالب توجه در سیاره‌ی «باتو» ببرد که گفته می‌شود ایستگاهی در دورترین نقطه در لبه‌ی کهکشان است. جاذبه‌هایی در این پارک‌ها وجود دارد که به مهمانان اجازه می‌دهد که مسئولیت اداره‌ی سفینه‌ی فضایی «میلنیوم فالکون» را به عهده بگیرند و به جنگ با «فرست اردرها» بروند.

جنگ ستارگان

طرحی از پارک جدید جنگ ستارگان

دیزنی همچنین فاش کرده است که اسم روستایی که مهمانان در «باتو» از آن بازدید می‌کنند، روستای «بلک اسپایر اوت پست» (Black Spire Outpost) است. این روستا برای معامله‌گران، ماجراجویان و قاچاقچیانی که در حال گشتن در اطراف «اتر ریم» (Outer Rim) و «وایلد اسپیس» (Wild Space) هستند، محلی ناشناخته است؛ ولی برای جذب شخصیت‌های «بدنام» محلی معروف و شناخته شده است. اطراف روستای بلک اسپایر پوشیده از بقایای سنگی درختان باستانی احاطه شده است؛ بخشی از این روستا را می توان در ویدیویی که جزئیات عملیات ساختمانی پارک‌ها را فاش می‌کند، مشاهده کرد.

اگر پارک‌های موضوعی دقیقا آن چیزی نیستند که شما به دنبال آن هستید، مکان‌های زیادی هستند که می‌توانید در آن‌ها به کند و کاو بپردازید و لوکیشن‌های فیلمبرداری زیادی را در هر نقطه از جهان پیدا کنید که در فیلم‌های جنگ ستارگان استفاده شده‌اند.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه