سفر جادویی؛ نمایی از داخل قطار تندروی ژاپنی با فضای «هلو کیتی»

زینب موحدی
زینب موحدی چهار شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵
سفر جادویی؛ نمایی از داخل قطار تندروی ژاپنی با فضای «هلو کیتی»

قطار هلو کیتی (Hello Kitty) در پایان ماه ژوئن در غرب ژاپن راه‌اندازی خواهد شد.

قطار «هلو کیتی» (Hello, Kitty!) که در مسیر بین اوساکا و هاکاتا، در بخش غربی کشور، تردد خواهد کرد به صورت کامل با دکوراسیونی به رنگ سفید و صورتی تزئین شده است و مسافران این قطار سریع‌السیر معروف ژاپن به زودی با یکی از مشهورترین شخصیت‌های کارتونی این کشور همسفر خواهند شد. حتی نمای خارجی این قطار هم به رنگ سفید و صورتی در آمده است تا یادآور این گربه‌ی ژاپنی باشد. این قطار، بعد از خارج شدن قطار سریع‌السیر موضوعی قبلی (قطار سریع السیر نئون جنسیس اونگلیون) از سرویس به این خط اضافه خواهد شد.

قطار هلو کیتی

هلو کیتی شخصیت تخیلی ژاپنی است که توسط یاکو شیمیزو و در قالب یک گربه بابتیل ژاپنی طراحی شده است. این شخصیت که ابتدا در سال ۱۹۷۴ معرفی شد و سپس تبدیل به پدیده‌ای جهانی شد، در «سریال انیمیشنی هلو کیتی» و محصولات گوناگونی شامل اسباب بازی‌ها و بازی‌های رایانه‌ای ظاهر شده است.

قطار هلو کیتی

در یکی از واگن‌های قطار، به نام «سلام، پلازا!» (Hello! Plaza)، مسافران می‌توانند از نمایشگاه ویژه‌ی هلو کیتی بازدید کنند و اجناسی را خریداری کنند.

قطار هلو کیتی

در همه‌ی واگن‌ها، از صندلی‌هایی با طرح هلو کیتی استفاده شده و حتی یک اتاقک عکاسی هم در آن تعبیه شده است که مسافران می‌توانند در آن می‌توانند با دوستان و خانواده‌ی خود عکس‌های سلفی بگیرند.

قطار هلو کیتی

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قطار جدید در ۳۰ ماه ژوئن آینده راه‌اندازی خواهد شد.

مطالب مرتبط:

منبع dailymail

دیدگاه