طراحی خانه هنری در بروکلین که هر اتاق آن یک رنگ دارد

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان یکشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵
طراحی خانه هنری در بروکلین که هر اتاق آن یک رنگ دارد

خانه‌ای با اتاق‌های رنگی و آثار هنری مختلف در بروکلین طراحی شده است که در آن می‌توان تاثیر بصری رنگ‌ها را در طراحی فضا به خوبی درک کرد.

یک ساختمان هنری در بروکلین (Monochrome)، ایالت نیویورک، راه‌اندازی شده است و به مهمانان اجازه می‌دهند از این خانه زیبا دیدن کنند. این خانه جذاب دارای ۷ اتاق با رنگ مختلف و طراحی متفاوت است. این خانه توسط خانم Cj Hendry هنرمند استرالیایی تأسیس شده است. او در تمامی آثار نمایشگاهی‌اش نشان می‌دهد که از رنگ‌ها به خوبی استفاده می‌کند.

خانه رنگی بروکلین

Cj می‌گوید:

من تازه با رنگ آشنا شده‌ام و مطمئن نیستم؛ شاید تا کنون آن را درک نکرده‌ام. قبلاً، هنگامی که با جوهر سیاه نقاشی می‌کردم، تمام تمرکز من روی آن شی بود و تمام احساسی که رنگ می‌دهد از کار حذف می‌شد. اکنون به نقاشی‌هایم نگاه می‌کنم و احساس می‌کنم... متفاوت است؛ نمی‌توانم توضیح دهم. رنگ‌ها هیجان‌انگیز، غم‌انگیز، ناامیدکننده و گیج‌کننده هستند. رنگ‌ها در اطراف ما وجود دارند، هرکجا تماشا کنید رنگ‌ها را می‌بینید. رنگ‌ها یک شی فیزیکی نیستند، رنگ چیزی است که یک چیز دیگر را توصیف می‌کند.

خانه رنگی بروکلین

این خانه هنری، ۲۲ هزار فوت مربع فضای صنعتی را در Greenpoint اشغال کرده است. این خانه دارای ۷ اتاق با طراحی‌های منحصربه‌فرد و رنگ‌های مختلف است که هر اتاق به نوعی با یک شی هنری بر روی دیوار تزئین شده است. مهمانان با گشت و گذاری درون این خانه می‌توانند تأثیر بصری رنگ‌ها را در یک فضا به خوبی تجربه کنند.

خانه رنگی بروکلین

Cj می‌گوید:

مردم معمولاً هنر را به عنوان آخرین آیتم خریداری می‌کنند. آن‌ها از هنر برای تطابق خانه‌هایشان استفاده می‌کنند. من سال‌ها با طراحان مختلف رابطه نزدیک داشته‌ام و متوجه شدم که آن‌ها متفاوت زندگی می‌کنند. هنر اولین چیزی است که آن‌ها به فضا اضافه می‌کنند و کل خانه را بر اساس مجموعه خود طراحی می‌کنند. من این مفهوم را بسیار خوب درک کرده‌ام. هر اتاق طراحی شده است تا هنر روی دیوار آن پیاده سازی شود. تمرکز اصلی بر روی هنر است و همه چیز باید با هنر تطابق پیدا کند.

خانه رنگی بروکلین

Monochrome تا ۸ آوریل در خیابان ۲۷۶، Greenpoint در بروکلین برقرار است.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه