۱۰ هتل فرودگاهی برتر دنیا کدامند؟

مریم آقائی
مریم آقائی دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
۱۰ هتل فرودگاهی برتر دنیا کدامند؟

هتل‌های فرودگاهی هتل‌هایی در نزدیکی فرودگاه‌ها هستند که بیشتر برای کسانی مناسب‌اند که در سفر از شهری به شهر یا کشور دیگر، در شهری در میانه راه یه توقف نسبتاْ طولانی دارند. در میان این هتل‌ها، هتل‌هایی با ویژگی‌های منحصر بفرد وجود دارد که بسیار جالب توجه هستند.

برای بسیاری از افراد پیش آمده است که برای سفر از کشوری به کشور دیگر، در شهری بین دو کشور توقف هواپیما داشته باشند و لازم باشد در زمان توقف در این شهر در یک هتل فرودگاهی اقامت کنند. در گذشته یک شب اقامت در یک هتل فرودگاهی تجربه‌ای ناخوشایند به حساب می‌آمد. چون بیشتر به‌صورت فرمالیته توسط خطوط هوایی انجام می‌گرفت و هتل‌ها کیفیت خوبی نداشتند. استانداردهای نظافتی را رعایت نمی‌کردند و از طرفی مسافر هم از نظر غذایی با مشکل مواجه می‌شد.

اما امروزه این شرایط فرق کرده است. تعداد زیادی هتل‌های فرودگاهی وجود دارند که از کیفیت خوبی برخوردار هستند و بررسی اجمالی آن‌ها خالی از لطف نیست. در این مقاله با کجارو همراه شوید تا ۱۰ هتل برتر فرودگاهی را بشناسید.

 ۱. ماکسی میلان (Moxy Milan)

ماکسی هتل

در رستوران هتل ماکسی میلان میز وجود ندارد. دیواری وجود دارد که شامل اطلاعات عمومی است و آثار هنری قابل مشاهده هستند، مانند تصویر یک مرد نیمه عریان که در حال انجام فعالیت‌های روزمره طاقت‌فرسا است (این به دلیل قدمت این هتل است).

قیمت اتاق‌های این هتل مناسب است و در عین حال ظاهری بسیار قابل تحسین دارد. این هتل اولین هتل از هتل‌های زنجیره‌ای ماریوت بوده و بعد از آن در کل دنیا شعبه‌های بعدی آن احداث شده است.

اتاق‌ها تزئینات معرق دارد و در آن به جای کابینت از پیشخوان‌های ۱ متر و ۷۰ سانتی‌متری استفاده شده است. در اتاق‌ها تلفن وجود ندارد و دلیل آن هم این است که مسافر مجبور باشد به محوطه عمومی هتل برود و از توقف خود در فرودگاه لذت ببرد. قیمت هر شب برای یک اتاق دو نفره حدود ۳۶۰۰۰۰ تومان است.

 ۲. رادیسون بلو استنستيد (Radison Blu Stansted)

بلو

جاذبه اصلی این هتل انواع مختلف نوشیدنی است که در آن قابل دسترس بوده و کارکنان آن تمام تلاش خود را برای مهیا کردن خواسته مشتری به کار می‌گیرند.

هتل بلو استنستید گوشت کبابی و ماهی کباب شده‌ی انگلیسی-برزیلی را برای مشتریان فراهم می‌کند. همچنین یک باشگاه ورزشی در این هتل وجود دارد. اما مهم‌ترین ویژگی آن نزدیک بودن هتل به ترمینال فرودگاه است و در نتیجه اگر شما ساعت ۶ صبح پرواز داشته باشید، بسیار راحت خواهید بود. قیمت هر شب اقامت در اتاق دو نفره این هتل تقریبا ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 ۳. نامی آکلند (Naumi Auckland )

نامی آکلند

دیوار دوناتی، زمین گلف کوچک و تک شاخ‌های بادی در استخر هتل در هتل تازه تأسیس نامی آکلند وجود دارد. این هتل به تازگی و در اوایل بهمن ۹۶ افتتاح شده است.

در هتل نامی آکلند به ویژگی‌های بومی منطقه توجه بسیار شده و در عین حال جلوه‌های دیداری هتل بسیار زیبا است. در همه بخش‌های هتل آثار هنری دیده می‌شود. زیباترین بخش این آثار هنری یکی از اتاق‌های هتل است که در آن ۴ نفر می‌توانند استراحت کنند. در این اتاق دو تخت دو نفره قرار دارد. قیمت هر شب اقامت در این هتل ۷۵۰ هزار تومان است.

۴. هیلتون شیفول آمستردام (Hilton Schiphol Amesterdam )

هیلتون

قسمت بیرونی این هتل تا ارتفاعی نزدیک به ۴۱ متر،  با شیشه تزیین شده، به همین دلیل هم از بیرون و هم از درون بسیار زیبا است.

رستوران این هتل طوری طراحی شده تا بتواند هم غذاهای سنتی و هم بین‌المللی را سرو کند. در این رستوران غذاهای آسیایی و آلمانی هم سرو می‌شود.

همچنین مسافران می‌توانند در این رستوران پخت غذا را از نزدیک ببینند و سپس از طعم آن هم لذت ببرند. قیمت هر شب اقامت در هتل هیلتون شیفول آمستردام تقریبا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

۵.  ورده کیپ تاون (Verde Cape Town)

ورده

سبزترین هتل آفریقای جنوبی در کیپ تاون یک اقامت بدون کربن را برای شما فراهم می‌کند و برای کسانی مناسب است که می‌خواهند بعد یک پرواز، یک استراحت عالی داشته باشند.

آب‌های خاکستری آن که با یک سیستم اتوماتیک می‌چرخد، در هر روز ۶۰۰۰ لیتر آب صرفه‌جویی می‌کند. و از طرفی آب باران برای آبیاری داخل هتل استفاده می‌شود.

در هتل ورده هدف این است که میزان زباله و دورریز به صفر برسد و از طرفی باشگاه هتل با ورزش مسافران انرژی ایجاد می‌کند. بنابراین این هتل بسیار زیبا و دیدنی است.

قیمت هر شب اقامت در این هتل حدود یک میلیون تومان است و شامل هزینه حمل و نقل برای برگشت به فرودگاه هم می‌شود.

۶. هتل واگار جزیره فارو (Hotel Vagar, Faro Island)

واگار

این هتل در روستایی کوچک در سورواگور در دانمارک قرار دارد و برای رسیدن به فرودگاه از این هتل تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی لازم است. مهم‌ترین ویژگی این هتل این است که از پنجره‌های این هتل می‌توان یک دید کامل از جزیره‌ی فارو داشت.

 طبیعت وحشی آتلانتیک در ورودی هتل واگار و جزیره‌های کوچکی که در آب دریا پیدا هستند، یک مکان رؤیایی را برای بیدار شدن از خواب فراهم می‌کنند. اگر بخواهید از این هتل تا آبشار گاسالادور بروید، تنها ۱۵ دقیقه ماشین‌سواری در پیش دارید. قیمت هر شب اقامت در این هتل در اتاق دو نفره ۶۵۰ هزار تومان است.

۷. سیتیزن ام دی گله (CitizenM Charles de Gaulle)

سیتیزن ام

نام این هتل ممکن از در حد بین‌المللی شناخته شده نباشد، اما سیتیزن ام چارلز دی گُله برای کتاب‌ها و مجلات و مواردی از این دست شهرت دارد.

طراحی خاص و پنجره‌های بسیار بزرگ این هتل آنرا به یکی از شیکترین هتل‌های اروپا تبدیل کرده است. در هتل سیتیزن ام دی گله اشیایی از نقاط مختلف دنیا وجود دارد. قیمت هر شب اقامت در این هتل حدود ۵۰۰ هزار تومان است.

۸. فرودگاه شهر وستین دترویت (Westin Detroit Metropolian Airport )

وستین

هتل فرودگاه شهر وستین دترویت برای کسانی مناسب است که از پروازهای وی‌آی‌پی استفاده می‌کنند یا کسانی که پروازهایی در ساعات اولیه روز دارند. اقامت در هتل وستین به معنی حفظ اصول امنیتی است، چون در داخل هتل از نظر امنیتی تمهیدات ویژه دیده شده است. این هتل در داخل ترمینال فرودگاه واقع شده و پس از اقامت در این هتل  برای رسیدن به گیت پرواز تنها چند دقیقه لازم خواهید داشت.

۹.  کرت یارد بای ماریوت در فرودگاه بوگوتا (Courtyard by Marriott Bogota Airport)

بوگوتا

نکته ویژه در مورد هتل کرت یارد بای ماریوت در فرودگاه بوگوتا طراحی براق، شیک و جمع و جور آن است. ورودی هتل با سنگ‌های مرمر تزیین شده و اتاق‌های هتل دارای نقشه‌های با ابعاد بزرگ و رستوران هتل غذاهای آمریکایی و کلمبیایی را سرو می‌کند.

۱۰. یوتلیر در گات ویک لندن (Yotelair London Gatwick)

لندن

این هتل برای افراد پر مشغله‌ای تدارک دیده شده که پروازهای بین‌المللی دارند. این هتل در قلب فرودگاه گاتویک از مسافران استقبال می‌کند.

در هتل یوتلیر در گات ویک لندن، کابین‌های نسل جدید وجود دارند که با نورپردازی ویژه‌ای که دارند، مکان بسیار مناسبی برای استراحت هستند. شاید به نظر بیاید این کابین‌ها آنقدرها ساکت نباشند، اما در ورودی به شما گوش بندهایی داده می شود که تقریبا ورود هر گونه صدا را غیرممکن می‌کند. قیمت هر شب اقامت در این هتل  در اتاق دو نفره ۶۰۰ هزار تومان است.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه