رئیس سازمان میراث فرهنگی از هلیاپارک تبریز بازدید کرد

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر سه شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰
رئیس سازمان میراث فرهنگی از هلیاپارک تبریز بازدید کرد

ظهر امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از مجتمع هلیاپارک تبریز دیدن کرد.

علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌همراه محمد محب‌خدایی معاون گردشگری، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی، قدرت ابراهیمی مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی، مرتضی آبدار مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و جمعی از مدیران سازمان میراث‌فرهنگی و استان از هلیا پارک بازدید کرد.

مونسان در این بازدید به مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت که این مجتمع را در سامانه بهین‌یاب برای دریافت تسهیلات ثبت کنند.

مجتمع فرهنگی، ورزشی، تجاری و گردشگری هلیاپارک یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تفریحی تبریز است که به منظور تأمین زیر‌ساخت‌های جذب گردشگر برای «تبریز ۲۰۱۸» ساخته شده است.

هلیاپارک با هدف ایجاد رفاه و جذب گردشگران داخلی و خارجی و ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری ایجاد شده و از امکانات تفریحی، اقامتی و خدماتی متنوعی مانند سالن‌های ورزشی، استخر، ۳ تالار، رستوران‌ و کافی‌شاپ، مجموعه تجاری هتل پنج ستاره و سالن‌های ماساژ درمانی تشکیل یافته است.

تاکنون ۹۲ میلیارد برای ساخت این مجتمع هزینه شده که از این میزان ۳۴میلیارد برای پارک آبی، ۱۵٫۵میلیارد برای مجتمع‌های تجاری، ۱۴٫۵میلیارد برای خرید تجهیزات و ماشین‌آلات، ۳٫۵میلیارد برای رستوران سنتی و مابقی صرف سایر هزینه‌ها شده است. 

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌منظور شرکت در مراسم افتتاحیه رویداد فراملی «تبریز ۲۰۱۸» که فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت در تبریز با حضور و سخنرانی حسن روحانی رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود به تبریز سفر کرده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه