آغاز به کار بیست و پنجمین رویداد ATM در دبی

زینب موحدی
زینب موحدی دوشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵
آغاز به کار بیست و پنجمین رویداد ATM در دبی

ATM 2018، رویداد سفر و گردشگی بین‌المللی و پیشرویی است که فرصت‌های تجاری موجود در خاورمیانه را پیش روی کارشناسان گردشگری می‌گشاید.

رویداد «بازار گردشگری عربی ۲۰۱۸» (ATM 2018) روز ۲۲ آوریل با حضور شیخ مکتوم بن محمد بن رشید آل مکتوم، معاون حاکم دبی، به صورت افتتاح شد. این رویداد، امسال بیست و پنجمین سالگرد برگزاری خود را جشن می‌گیرد.

«نیکولاس پیلبیم»، مدیر بخش نمایشگاه‌های سفر ریید (Reed Travel Exhibitions) و چندین شخصیت مهم دیگر هم وی را در بازدید از این نمایشگاه صنعت چهار روزه همراهی می‌کردند.

نمایشگاه امسال که از ۲۲ تا ۲۵ آوریل در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود، میزبان بیش از ۴۰۰ غرفه‌دار اصلی از ۱۵۰ کشور جهان است.

انتظار می‌رود که بیش از ۴۰ هزار بازدید کننده از ATM 2018 بازدید کنند؛ بیش از ۲۵۰۰ شرکت – که از این میان، ۱۰۰ شرکت حضور اول‌شان را در این رویداد تجربه می‌کنند – و ۶۵ سازمان دولتی در این نمایشگاه حضور دارند.

موضوع اصلی نمایشگاه ATM 2018 که بیست و پنجمین سال برگزاری خود را جشن می‌گیرد، گردشگری مسئولانه – شامل رویکردهای مسافرتی پایدار – است که می‌توان این موضوع را در همه‌ی فعالیت‌های آن مشاهده کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه