برگزاری بازار سفر عربستان در دبی در ماه جاری

زینب موحدی
زینب موحدی چهار شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
برگزاری بازار سفر عربستان در دبی در ماه جاری

ATM رویدادی جهانی و تاثیرگذار در صنعت گردشگری است که بیست و پنجمین دوره‌ی آن در آوریل امسال، در دبی برگزار می‌شود.

نمایشگاه‌های مسافرتی رید (Reed Travel Exhibitions)، برگزار کننده‌ی نمایشگاه سالانه‌ی مسافرت عربستان (ATM) در دبی، که از ۲۲ تا ۲۵ همین ماه در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود، اعلام کرد که این نمایشگاه، میزبان اولین «کنفرانس دانشجویان ATM – اشتغال در بخش مسافرت» خواهد بود.

این کنفرانس دو ساعته در روز چهارشنبه، ۲۵ آوریل در سالن تئاتر نمایشگاه برگزار خواهد شد و شامل سه جلسه سمینار تعاملی در مورد چگونگی یافتن یک شغل در این صنعت، توسعه مهارت‌های گردشگری و فرصت‌های شغلی در بخش سفر و گردشگری و نیز، نحوه‌ی ایجاد یک کار در صنعت سفر و گردشگری است.

بخش سفر و گردشگری نقش مهمی در اقتصاد امارات متحده عربی دارد و بخش قابل توجهی از مردم در این بخش مشغول به کار هستند. بیشتر شدن خدمات جدید در مشاغل خرده‌فروشی، تفریحی و سرگرمی باعث سرعت گرفتن این رشد در هشت سال آینده خواهد شد.

پس از اصلاحات اخیر در مقررات ویزا، عربستان سعودی تمام تلاش خود را معطوف به سرمایه‌گذاری روی این عوامل کرده است؛ چرا که این کار باعث فعال شدن بخش سرگرمی و اواقت فراغت با پشتیبانی از نسل جدید هتل‌ها می‌شود. در سال ۲۰۱۷، صنعت سفر و گردشگری در این کشور پادشاهی بیش از ۶۱۳٬۰۰۰ شغل ایجاد کرد و انتظار می‌رود که این آمار افزایش می‌شود.

سیمون پرس، مدیر ارشد نمایشگاه، گفت:

در ۱۰ سال گذشته، اشتغال در سفر بخش جدایی‌ناپذیری از WTM لندن بوده است. به دنبال این موفقیت، مفتخریم که کنفرانس دانشجویی انحصاری را برای ATM 2018 معرفی کنیم. این برنامه‌ی تکمیلی که برای افزایش فرصت‌های شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان در بخش سفر و گردشگری به شرکت‌کنندگان این اجازه را می‌دهد که مطالبی را از درخشان‌ترین چهره‌های این صنعت بیاموزند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه