بازدید معاون استاندار آذربایجان غربی از پروژه مجتمع تفریحی موج های آبی ارومیه

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر چهار شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
بازدید معاون استاندار آذربایجان غربی از پروژه مجتمع تفریحی موج های آبی ارومیه

پروژه مجتمع تفریحی موج‌های آبی ارومیه در ۲۰ فروردین ۹۷ توسط معاون استاندار آذربایجان غربی بازدید شد.

روند اجرای پروژه مجتمع تفریحی موج‌های آبی ارومیه، دوشنبه ۲۰ فروردین توسط رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان آذربایجان غربی و مدیر‌کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان غربی بازدید شد.

حسینی که به دعوت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان به بازدید این مجتمع رفته بود، پیشرفت پروژه را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت:

احداث چنین مجتمع‌های تفریحی در جذب گردشگر در کل استان بسیار مؤثر خواهد بود.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این پروژه افزود:

همه بخش‌ها بسیار خوب طراحی و اجرا شده‌اند و مطمئنا با آغاز به‌کار این پروژه شاهد اشتغال جوانان و ایجاد فضایی با نشاط در بین همشهریان و مسافران خواهیم بود.»

جلیل رستم‌پور سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان نیز ضمن همراهی حسینی، درباره اقدامات اداره‌کل در زمینه حمایت از سرمایه‌گذار و بهره‌بردار پروژه توضیحاتی را به او داد.

او پیش‌بینی کرد:

با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ ‌درصد و تعاملات بوجود آمده بین بخش دولتی و بخش خصوصی تا سه ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری کامل برسد.

مسعود اسکندری یکی از سرمایه‌گذاران ارومیه‌ای در زمینی به‌مساحت ۱۳ هزار و ۵۵۹ متر و زیربنای ۸۴۵۰ متر‌مربع در ۶ کیلومتری جاده ارومیه به مهاباد، مجتمع تفریحی موج‌های آبی ارومیه را برای نخستین بار در آذربایجان غربی احداث کرده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه