بهترین هتل های نوشهر؛ بهشت گردشگران مازندران

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی دوشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰
بهترین هتل های نوشهر؛ بهشت گردشگران مازندران

برای اقامت در نوشهر بسته به نوع سلیقه و بودجه‌تان می‌توانید در یکی از هتل‌های مناسب و تمیزی که در این شهر تعبیه شده است، مستقر شوید.

نوشهر یکی از شهرهای زیبا و رویایی استان مازندران است که در ۱۶۳ کیلومتری غرب شهر ساری جای گرفته است. این شهر دیدنی دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که آن را به یکی از شهرهای توریستی ایران تبدیل کرده است.

برای اقامت در نوشهر بسته به نوع سلیقه و بودجه‌تان می‌توانید در یکی از هتل‌های مناسب و تمیزی که در این شهر تعبیه شده است، مستقر شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های این شهر را به شما معرفی کنیم.

نوشهر

هتل صدف

هتل صدف

هتل صدف یکی از هتل‌های سه ستاره اقتصادی نوشهر است که از سال ۱۳۶۳ در ساحل دریای خزر رو به جنگل در جوار رودخانه قرار دارد. فاز دوم این هتل در سال ۱۳۷۲ بهره‌برداری شده است. نزدیکی به پارک جنگلی سیسنگان و دسترسی به شهر توریستی نمک‌آبرود از جمله ویژگی‌های ممتاز این هتل محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال اقامتی آرامش‌بخش در محیطی بی‌نظیر و به دور از هیاهوی شهر هستید، حتما هتل صدف را انتخاب کنید.

امکانات هتل: کافی‌شاپ، کافی‌نت، لابی، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، اینترنت در لابی، اعلام حریق، تاکسی سرویس، پارکینگ، خشکشویی، صندوق امانات، نمازخانه، روم سرویس

آدرس: مازندران، نوشهر، پنج کیلومتری جاده‌ی نوشهر به رویان، بعداز پل خیرود

هتل متل صحرا

هتل متل صحرا

هتل متل سه ستاره صحرا از هتل‌های مناسب و میان‌رده شهر نوشهر است که در محیط و موقعیتی مناسب ساخته شده است. تمام اتاق‌های این هتل تمیز و مجهز به کلیه امکانات رفاهی هر هتل سه ستاره‌ای هستند. از دیگر امتیازات این هتل می‌توان به فاصله نزدیک به دانشگاه آزاد اسلامی نوشهر، پارک جنگلی فین چالوس، شهر توریستی نمک‌آبرود، غار دانیال و پارک جنگلی نور اشاره کرد.

امکانات هتل: رستوران، اینترنت در لابی، پارکینگ روباز، نمازخانه، لابی، کافی‌شاپ ساحلی، سالن بیلیارد، سفره‌خانه سنتی، صندوق‌امانات، فضای سبز

آدرس: نوشهر، ابتدای جاده نور، روبه‌روی دانشگاه آزاد اسلامی نوشهر

هتل عرش

هتل عرش

هتل سه ستاره عرش یکی از هتل‌های شیک نوشهر است. این هتل انتخاب مناسبی برای افرادی است که به‌دنبال اقامتگاهی تمیز با هزینه مناسب هستند. هتل عرش فاصله کمی تا پارک فین چالوس، شهر توریستی نمک آبرود، غار دانیال و پارک جنگلی خشکه‌داران دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، نمازخانه، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پارکینگ، استخر، سونا، پذیرش ۲۴‌ساعته، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، اینترنت در لابی

آدرس: شهر نوشهر، جنب فرودگاه نوشهر

هتل آپادانا

هتل آپادانا

هتل سه ستاره آپادانا یکی از هتل‌های میان‌رده نوشهر است. این شهر فاصله نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری شهر از جمله پارک فین چالوس، شهر توریستی نمک‌آبرود و همین طور فرودگاه دارد. اگر برای سفر کاری به نوشهر سفر کرده‌اید، حتما در این هتل اقامت کنید.

امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات، پذیرش ۲۴‌ ساعته، پارکینگ، نمازخانه، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، فضای سبز، خدمات خانه‌داری، اینترنت در لابی، خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سیستم اطفای حریق، برق اضطراری

آدرس: نوشهر، خیابان بهار آزادی، بعداز پل ماشلک

هتل آپارتمان کسری (شایلی سابق)

هتل آپارتمان کسری (شایلی سابق)

هتل آپارتمان دو ستاره کسری یا شایلی سابق از هتل‌های مناسب و تمیز نوشهر است. این هتل به‌دلیل تازه ساخت بودن دارای امکانات مدرن هتلداری است. هتل آپارتمان کسری به ساحل و دریا بسیار نزدیک است و مناظری رویایی از کوه، جنگل و دریا دارد. این هتل همچنین دسترسی آسانی به جاذبه‌های توریستی نوشهر نظیر دریاچه آبیدر و آبشار آب‌پری و همین طور فرودگاه دارد.

امکانات هتل: لابی، صندوق امانات، اعلام حریق، پارکینگ، پذیرش ۲۴‌ساعته، روم سرویس، صندوق امانات، اینترنت در اتاق

آدرس: نوشهر، منطقه‌ی توریستی سیاحتی سیترا، پلاژحسینی، انتهای کوچه‌ ایثار

هتل جهانگردی چلندر

هتل جهانگردی چلندر

هتل جهانگردی دو ستاره و اقتصادی چلندر یکی از هتل‌های خوب و مناسب در ۱۸ کیلومتری نوشهر در منطقه چلندر است. این هتل  چشم‌اندازهای زیبایی از جنگل و دریا دارد. هتل جهانگردی چلندر دسترسی راحتی به جنگل‌های سرسبز سیسنگان، پارک فین چالوس، شهر توریستی نمک‌آبرود، غار دانیال و آبشار آب‌پری دارد. هتل همین طور در نزدیکی فرودگاه و بازار واقع شده است.

امکانات هتل: لابی، نمازخانه، فضای سبز، خدمات باربری، پارکینگ، پذیرش ۲۴‌ساعته، خدمات خانه‌داری، اینترنت در لابی

آدرس: نوشهر، کيلومتر ۱۸ جاده نوشهر به نور

هتل نسیم

هتل نسیم

هتل دو ستاره نسیم در سواحل شمالی شهر نوشهر با اتاق‌هایی کاملا نوساز و مجهز قرار دارد. این هتل از لحاظ جغرافیایی در منطقه‌ای که کمترین فاصله بین کوه و دریا را دارد، جای گرفته است و به همین دلیل خوش آب و هوا است و مناظر زیبایی از کوه و دریا دارد. هتل نسیم همچنین فاصله نزدیکی به جنگل سیسنگان و بازار سنتی رویان دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت

آدرس: کیلومتر ۲۴ جاده‌ ساحلی نوشهر به رویان، علی‌آباد عسگر خان

هتل شالیزار

هتل شالیزار

هتل دو ستاره شالیزار یکی از هتل‌های مناسب و مطلوب نوشهر با قیمت مناسب است. این هتل در فاصله نسبتا نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی شهر مانند پارک فین چالوس، شهر توریستی نمک‌آبرود، غار دانیال و پارک جنگلی خشکه‌داران دارد.

برای گشت‌وگذار در نوشهر و مشاهده دیدنی‌های آن، فهرست کاملی از جاهای دیدنی نوشهر را در کجارو ببینید.

امکانات هتل: رستوران، فضای سبز، لابی، آسانسور، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، اعلام حریق، نمازخانه، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت در قسمت لابی، فروشگاه و غرفه

آدرس: نوشهر، میدان آزادی، نزدیک بندر

هتل آپارتمان ستاره شب

هتل آپارتمان ستاره شب

هتل آپارتمان ستاره شب یکی از هتل‌های تک ستاره و خوب نوشهر است. این هتل آپارتمان در فاصله نزدیکی به فرودگاه واقع شده و به همین دلیل مناسب افرادی است که برای سفرهای کاری به این هتل آپارتمان سفر کرده‌اند. هتل آپارتمان ستاره شب همچنین در فاصله نزدیکی به جاذبه‌های توریستی نوشهر مانند پارک جنگلی نور و بازار سنتی رویان قرار دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، نمازخانه

آدرس: نوشهر، کیلومتر ۱۵ نوشهر، رویان، نرسیده به ملکار 

مطالب مرتبط:

دیدگاه