افزایش ۴۰ هزار واحدی در سایت Urbandoor؛ تنها شبکه جهانی برای رزرو فوری آپارتمان

زینب موحدی
زینب موحدی چهار شنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
افزایش ۴۰ هزار واحدی در سایت Urbandoor؛ تنها شبکه جهانی برای رزرو فوری آپارتمان

بازار آنلاین Urbandoor برای رزرو فوری آپارتمان که مالکین زیادی در آن عضو هستند، بیش از ۲۰۰ ملک و ۴۰,۰۰۰ واحد جدید را در ۲ ماه گذشته به لیست املاک قابل رزرو خود افزوده است.

کمتر از شش ماه پس از راه‌اندازی اولین پلت فرم حقوقی «Urbandoor» برای رزرو و مدیریت املاک مورد استفاده در صنایع چندمنظوره، این سایت با افزودن بیش از ۴۰,۰۰۰ (چهل هزار) واحد در ۵۰ شهر اقدام به گسترش شبکه رزرو فوری خود کرده است.

فقط در ماه گذشته، هزاران آپارتمان جدید از «Cortland Partners»، «Greystar» و بسیاری جاهای دیگر وارد این بازار شده است. با اضافه شدن این املاک جدید، مسافرین کاری و تجاری از سرتاسر جهان اکنون می‌توانند به سرعت اقدام به رزرو آپارتمان‌های در حال سرویس در کلمبوس، اوهایو، آتلانتا، دالاس، تگزاس و ده‌ها شهر بزرگ دیگر کنند. اکنون افراد بسیار بیشتری هستند که می‌توانند با معرفی املاک خود در Urbandoor، اقدام به افزایش پایدار NOI خود کنند. این سایت فرصتی برای شرکت‌های پیشرو، آژانس‌های مدیریت مسافرت و اقامت فراهم کرده است تا به راحتی در سرتاسر جهان اقدام به رزرو آپارتمان در بیش از ۷۰۰ بازار کنند.

اریک اکلس، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران سایت Urbandoor می‌گوید:

هدف ما، رزرو آسان یک آپارتمان برای مسافرین تجاری است و این کار باید به همان راحتی رزرو هتل‌های مورد علاقه‌ی افراد انجام شود. ما به‌صورت پیوسته و بدون نقص، اقدام به بررسی مشتریان کرده و سپس، قراردادهای رزرو را از طرف شرکت‌های مشتری که به دنبال آپارتمانی کاملا مجهز و در حال خدمات‌دهی هستند، ارسال می‌کنیم.

چون درخواست‌هایی از طرف بهترین شرکت‌های جهانی داریم، مالکین این امکان را دارند که ارزش دارایی‌های خود را بهبود بخشیده و NOI را به شیوه‌ای جدید و موثر و بدون هیچ‌گونه ریسک ناشی از موجودی افزایش دهند.

بعد از انجام رزرو، هر مشتری می‌تواند یک واحد دارای مبلمان، برنامه‌ی مربوط به امور خانه‌داری و اینترت کابلی / وای‌فای دریافت کند، همه‌ی این کارها تنها با چند کلیک انجام می‌شود.

Urbandoor، به‌عنوان پلت‌فرمی پیشرو برای رزرو آپارتمان، هیچ ریسکی را به صاحبان خانه‌ها و اپراتورهای بازار املاک تحمیل نمی‌کند. این سایت با استفاده از روشی ساده برای راه‌اندازی و یکپارچه‌سازی در سیستم‌های صنعتی، می‌تواند شرایط را برای رزرو فوری واحدهای خالی، ظرف فقط چند روز، فراهم آورد.

رزرو آنلاین آپارتمان

دیمون گچیسیا، رئیس بخش عرضه‌ی Urbandoor می‌گوید:

طی دو سال گذشته، ما با صاحبان و اپراتورهای برتر این صنعت کار کردیم تا نیازهای خود را بشناسیم. تقریبا در هر مورد، اپراتورهای چند منظوره به دنبال راه حل‌هایی هستند که به آن‌ها کمک کند ضمن بهره‌برداری از منافع رو به رشد شرکت‌ها، افزایش معنی‌داری را در NOI خود تجربه کنند.

تیم هرملینگ، معاون اجرایی بازاریابی در شرکت «شرکای کورتلند» که اخیرا سبد سهام کشوری خود را به بازار Urbandoor افزوده است، هم همین نظر را دارد:

همیشه به دنبال راه‌هایی برای بیشتر کردن کانال‌های جدید تقاضا برای جوامع خود هستیم. سایت Urbandoor به ما این اجازه را می‌دهد که در تقاضای رو به رشد جابجایی‌ها و مسافرت‌های کاری نقش داشته باشیم، اما هیچ کار اضافه یا ریسک ناشی از اختصاص واحدهای مسکونی به مسافران کاری را به تیم خود تحمیل نکنیم. پلت‌فرم آن‌ها، پلت‌فرمی بسیار انعطاف‌پذیر است که استفاده از آن هم برای مشتری و هم برای ما، خیلی آسان است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه