تورهای مجازی در استان ایلام راه اندازی می‌شود

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر پنجشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
تورهای مجازی در استان ایلام راه اندازی می‌شود

به منظور جذب هر چه بیشتر گردشگران از استان ایلام تورهای مجازی در این استان ایجاد می‌شود.

راه‌اندازی تورهای مجازی یکی از مسائلی است که وارد صنعت جهانگردی شده است. در این نوع تورها به منظور جذب افراد، به وسیله تصاویر ویدئویی و عکس‌های سه بعدی، چشم‌اندازهای زیبایی از محل سفر به نمایش گذاشته می شود. ممعمولا عکس‌های بسیار با کیفیت توسط مسئولان تورهای مجازی در اینترنت آپلود شده و نشانگر همه جزئیات یک مکان بخصوص در یک صحنه می‌شود.

یکی از موثرترین راهکارها برای جذب گردشگران تبلیغات است، به همین خاطر است که سازمان جهانی جهانگردی توصیه می‌کند که سازمان‌های ملی گردشگری ۳ تا ۵ درصد بودجه خود را به تبلیغات گردشگری اختصاص دهند.

امین نظریان رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت:

ایران را باید یکی از پرظرفیت‌ترین کشورهای جهان در زمینه جذب گردشگر دانست اما بر اساس آمارها، با وجود آن‌که کشوری مثل امارات که یک صدم توانمندی تاریخی و فرهنگی ایران را ندارد، توانسته است بیش از ۱۰ میلیون گردشگر در سال جذب کند که این اقدام به برکت استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات برای جذب توریست است.

رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام افزود:

در این راستا این اداره‌کل نسبت به عقد قرارداد با شرکت مجری تهیه تورهای مجازی در استان جهت تهیه تور مجاری از ۵۰ جاذبه شاخص استان به سه زبان (انگلیسی-فارسی و عربی)، همچنین ایجاد وب‌سایت با قابلیت استفاده در عینک‌های واقعیت مجازی اقدام کرده است.

عکس کاور از: امین ح

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه