تبدیل سرکان به باغ‌شهر شناسنامه دار گردشگری

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی چهار شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵
تبدیل سرکان به باغ‌شهر شناسنامه دار گردشگری

با اجرای طرح‌های عمرانی و اختصاص اعتبارات مالی مناسب شهر سرکان به‌عنوان یکی از شهرهای شهرستان تویسرکان به یک باغ شهر شناسنامه‌دار گردشگری تبدیل می‌شود.

به گفته حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان، سرکان در غرب کشور دارای طبیعت بکر و جذاب بی‌نظیر است و همین ظرفیت موجب شده تا سرکان به‌عنوان باغ شهر و نگین گردشگری شهرستان تویسرکان نامیده شود.

ایشان بیان کرد:

سعی داریم عنوان باغ شهر را برای سرکان به‌صورت شناسنامه‌دار با توسعه زیر‌ساخت‌های گردشگری، رفاهی و ورزشی ثبت کنیم.

مومیوند در ادامه سخنان خود گفت که در سال ۹۶ برای توسعه بخش ورزش سرکان ۲۵۰ میلیون اعتبار اختصاص داده شده است.

به گفته او، ایجاد زمین چمن مصنوعی فوتبال در کنار پارک گردشگری و تفریحی کمر بسته از پیوست گردشگری برخوردار می‌شود و موجب جذب بیش از پیش گردشگران می‌شود.

فرماندار تویسرکان تاکید کرد که سرکان می‌تواند به مقصدی برای برگزاری اردوهای تیم‌های معتبر و ملی ورزشی و مسابقات سطح بالای ورزشی با توجه به طبیعت بکر، آب و هوا و مشخصات خاص اقلیمی و جغرافیایی مناسب تبدیل شود.

در حالت عادی شهر سرکان به گفته ایشان از چهار هزار نفر جمعیت برخوردار است، اما شاهد رشد سه برابری این جمعیت و اسکان بیش از ۱۰ هزار نفر در شهر سرکان در ایام تعطیل و مناسبت‌ها هستیم.

مومیوند در پایان سخنان خود افزود که در سرکان حضور و اسکان این میزان جمعیت نشان از ظرفیت کم‌نظیر گردشگری این شهر دارد و برای رونق گردشگری در این شهر توسعه بیشتر زیرساخت‌های گردشگری نیاز است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه