راه اندازی خط پروازی اصفهان - دوحه در بهمن ماه امسال

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی یکشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۰
راه اندازی خط پروازی اصفهان - دوحه در بهمن ماه امسال

پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان با ایجاد خط هوایی مستقیم به دوحه، به بیش از ۱۶۰ نقطه جهان انجام می‌شود.

حسن امجدی، مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان، بیان کرد که بهمن ۹۷ برابر چهارم فوریه ۲۰۱۹ خط پروازی شرکت هواپیمایی قطر در مسیر اصفهان - دوحه دایر می‌شود.

حسن امجدی در ادامه افزود:

پروازهای مستقیم شرکت هواپیمایی قطر (Qatar Airways) به اصفهان در روزهای دوشنبه و جمعه و با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ به‌صورت دو پرواز بدون توقف انجام می‌شود.

به گفته ایشان شرکت هواپیمایی قطر با راه‌اندازی مسیر هوایی یاد شده به چهار شهر بزرگ ایران شامل تهران، شیراز، مشهد و اصفهان، خط دائم پروازی خواهد داشت.

امجدی ادامه داد که با ایجاد خط هوایی مستقیم به دوحه، پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان به بیش از ۱۶۰ نقطه جهان انجام می‌شود.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت:

برای آماده‌سازی بستر حضور در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با نماینده شرکت قطر ایرویز مذاکرات لازم ادامه دارد و در آینده نزدیک اطلاعات تکمیلی در این رابطه ارائه خواهد شد.

به‌طور متوسط ۶۰ پرواز روزانه و ۴۰۰ پرواز هفتگی به ۱۹ مقصد داخلی و ۶ مقصد خارجی در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان انجام می‌شود.

فرودگاه اصفهان به‌عنوان پشتیبان فرودگاه‌های کشور عمل می‌کند و میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده در طول سال است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه