ضروریت تسریع در انجام پروژه فرودگاه قم

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر دوشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
ضروریت تسریع در انجام پروژه فرودگاه قم

به گفته امام جمعه موقت قم باید اقدامات مناسبی در خصوص فرودگاه قم انجام و مشکلات حل و فصل شود تا این پروژه هرچه سریع تر به سرانجام برسد.

به منظور هرچه سریع‌تر تمام شدن پروژه فرودگاه قم، باید اقدامات مناسبی صورت گیرد.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار سرپرست استانداری قم عنوان کرد:

قبول مسئولیت در جمهوری اسلامی هم افتخار است و هم بار سنگینی است که باید طبق لوازم این مسئولیت، اقدامات را به انجام رساند.

وی افزود:

استاندار سابق استان قم انسانی متین و بزرگوار بودند و انشالله در آینده بتوانند برای کشور منشأ خدمت باشند و به سرپرست جدید نیز بابت مسئولیت تصدی سرپرست استانداری تبریک می‌گویم و امیدوارم تا زمانی که این مسئولیت بر دوش شما است، موفق باشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:

باید تصمیماتی که گرفته می‌شود متناسب با زمان‌ و شرایط باشد؛ کارهای انجام نشده در قم بسیار است، استان قم هم یک ظرفیت معنوی و هم یک ظرفت استراتژیک دارد و باید از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت و ارتقاء استان استفاده شود.

به گفته وی باید به نیازهای استان قم توجه شود و این نیازها اولویت‌بندی شود. قم شاهراه مواصلاتی چندین استان و محل عبور مسافران است و بسیاری از مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی استان قم به همین دلیل است.

وضعیت معیشتی و فرهنگی مردم بسیار با اهمیت است و باید مسئولان به این نکته توجه کنند، اقدامات نباید باعث نارضایتی مردمی شود و مشکلاتی که در استان‌های دیگر ایجاد شده است، در قم تکرار نشود.

به گفته آیت الله حسینی بوشهری، پروژه‌های شهری و برنامه ریزی‌ها باید به صورت متوازن و طبق شرایط استان قم انجام شود و با فضای فرهنگی این استان سنخیت داشته باشد.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه