تقویت ارزآوری به کشور به وسیله رونق صنعت گردشگری

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر دوشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
تقویت ارزآوری به کشور به وسیله رونق صنعت گردشگری

رونق صنعت گردشگری ارزآوری به کشور را تقویت می‌کند.

برگزاری رویداد بین‌المللی همدان ۲۰۱۸ و حضور نمایندگان ۱۷۰ کشور در همدان، بهترین موقعیت برای میراث فرهنگی به منظور توسعه گردشگری بوده است.

رویدادهای چهلمین اجلاس جهانی گردشگری از ۲۱ تا ۲۳ آبان در استان همدان و رویداد بین‌المللی همدان ۲۰۱۸ با حضور نمایندگان ۱۷۰ کشور خارجی در این اجلاس، برای استان بسیار ارزشمند است، زیرا مؤثرترین بخش‌های هر حوزه برای ارزیابی و تعامل در بخش گردشگری وارد همدان خواهند شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فرصت، موقعیت خاص برای گردشگری کشور به شمار می‌آید که باید آن را مغتنم شمرد، گفت:

سازمان میراث فرهنگی در این رابطه باید بسیار مهیاتر از قبل در صحنه حاضر شد و از این فرصت به بهترین نحو ممکن بهره ببرد.

همدان پتانسیلٔ‌های بالقوه‌ای برای گردشگری دارد و باید به کارشناسان به درستی شناسانده شود تا شرایط را برای تعامل بیشتر به منظور افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور مهیا کرد.

رونق گردشگری در شرایط تحریمی کشور یکی از مسیرهای مهم ارز آوری به شمار می‌آید. به منظور توسعه گردشگری در کشور همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را انجام دهند.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اقدام مشهودی به منظور میزبانی از چهلمین اجلاس جهانی گردشگری انجام نداده و در این مسیر باید تفاهم‌نامه‌هایی بین بخش‌های مختلف با نمایندگان گردشگری ۱۷۰ کشور دنیا برای ارتقای گردشگری در کشور صورت گیرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه