رستوران های حلال هانوی، پایتخت ویتنام را بشناسید

حمیده کریمی
حمیده کریمی شنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
رستوران های حلال هانوی، پایتخت ویتنام را بشناسید

هانوی، پایتخت ویتنام، یکی از محبوب‌ترین و متنوع‌ترین مقصدهای گردشگری در دنیا است. در هانوی به‌راحتی می‌توانید رستوران‌های حلال را در گوشه و کنار شهر پیدا کنید.

رستوران های هانوی بسیار متنوع هستند و انواع غذاهای محلی و بین‌المللی در منوی آن‌ها پیدا می‌شود. شاید فکر کنید که در هانوی پیدا کردن غذا و رستوران حلال کار سختی است. در صورتی که این‌طور نیست و هانوی تعدادی رستوران حلال دارد که غذاهایی باکیفیت و بی‌نظیر دارند و در آن‌ها می‌توانید با خیال راحت، بهترین غذاها را نوش جان کنید. 

هانوی پایتخت کشور ویتنام تاریخچه پرفراز و نشیبی را سپری کرده و با توجه به جاذبه‌های بی‌نظیری که دارد، گردشگران بسیاری را در سال‌های اخیر به‌سمت خود جذب کرده است.

در ادامه، چند مورد از رستوران‌های حلال هانوی را معرفی می‌کنیم.

رستوران d’Lions

رستوران d’Lions یکی از رستوران‌های حلال هانوی است که غذاهای مالزیایی و سنگاپوری سرو می‌کند. در منوی رستوران انواع نودل و کاری و غذاهای گیاهی پیدا می‌شود و هر غذایی که از این منو انتخاب کنید، بسیار لذیذ است و با مواد اولیه‌ی حلال تهیه می‌شود. منوی رستوران بسیار متنوع است بنابراین هر ذائقه‌ای که داشته باشید، غذای مناسبی برای خوردن پیدا می‌کنید.

البته چند مدل غذای ویتنامی هم در این رستوران سرو می‌شود مثلا غذایی سنتی به نام فو که سوپ نودل همراه با گوشت مرغ یا گوساله است. هرروز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران Namaste Hanoi

رستوران های حلال هانوی

رستوران Namaste Hanoi یک رستوران هندی است که درست در مرکز شهر هانوی قرار دارد. منوی رستوران پر از غذاهای محلی و منطقه‌ای هندوستان است و با همان طعم‌های خاص و اصیل هندی سرو می‌شود. انواع پیش‌غذاهای سنتی، غذای اصلی و حتی دسر و دمنوش در منوی رستوران وجود دارد. از شمال تا جنوب هند، از هر منطقه‌ای یک غذای لذیذ در منو گنجانده شده است. اگر دوست ندارید هتل را ترک کنید، این رستوران سرویس دارد و غذا را در هتل به شما تحویل می‌دهد. سرویس این رستوران تا مسافتی رایگان است و برای مسافت‌های بیشتر از مناطق تعیین شده، کمی هزینه دریافت می‌کند.

از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و از ۶ بعدازظهر تا ۱۰ و نیم شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران هندی Khazaana

رستوران های حلال هانوی

رستوران Khazaana یکی دیگر از رستوران‌های هندی و حلال در هانوی است. این رستوران از سال ۱۹۹۲ فعالیت می‌کند و منوی آن شامل انواع غذاهای هندی از مناطق مختلف این کشور است. عطر و طعم غذاها، درست مثل غذاهای اصیل هندی است و تند و پرادویه.  برای تهیه‌ی غذاها از مواد اولیه‌ی حلال استفاده می‌شود. به غیر از غذا انواع دسرهای محلی هم در منو وجود دارد که فرصت امتحان کردن آن‌ها را نباید از دست بدهید. این رستوران تا شعاع ۱۲ کیلومتری، سرویس رایگان دارد و غذا را به دست‌تان می‌رساند. زمان استاندارد تحویل غذا ۴۵ دقیقه است. این رستوران هرروز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه شب، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است.

رستوران Nan N Kabab

رستوران Nan N Kabab رستورانی عالی برای امتحان کردن غذاهای افغانستانی، پاکستانی و خاورمیانه است. تخصص اصلی این رستوران در ارائه‌ی نان تازه و کباب‌های بی‌نظیر است. مسلمانان منطقه و بسیاری از شهروندان و مهاجران، از مشتریان ثابت این رستوران هستند.

در این رستوران معمولا همه غذای کبابی می‌خورند، ولی منوی آن تعدادی غذای گیاهی هم دارد. اگر در سفر هوس غذاهای کبابی و عربی کردید، بدون تردید این رستوران را انتخاب کنید. همه غذاها با مواد اولیه‌ی حلال تهیه می‌شوند و با خیال راحت می‌توانید از منو هر غذایی که دوست داشتید انتخاب کنید. در نهایت بعد از صرف غذا می‌توانید یک لیوان چای پاکستانی بنوشید. این رستوران برای مسافت‌های نزدیک، سرویس تحویل رایگان دارد.

برای وعده‌های صبحانه و ناهار هرروز هفته از ساعت ۹ و نیم صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و برای شام از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۵ عصر تا ۹ و ۳۰ دقیقه شب فرصت دارید.

رستوران Juni’s Kitchen

رستوران های حلال هانوی

رستوران Juni’s Kitchen یکی از بهترین انتخاب‌های شما در شهر هانوی برای خوردن غذای حلال است. این رستوران اندونزیایی، غذاهایی حلال سرو می‌کند و هر غذایی که از منوی آن انتخاب کنید با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه‌ی حلال تهیه می‌شود. شاید مکان قرار گرفتن این رستوران توجه‌تان را جلب نکند ولی غذای باکیفیت دارد. فضای رستوران بسیار دنج و دوستانه است و منوی رستوران تنوع قابل‌قبولی دارد که بیشتر سلیقه‌ها را راضی می‌کند. غذاهای منو معمولا با گوشت مرغ یا گوشت گوساله تهیه می‌شوند. چند نوع غذای گیاهی هم در منو وجود دارد. این رستوران هم سرویس تحویل رایگان دارد.

از ساعت ۱۱ صبح تا ۳ بعدازظهر و از ۵ بعدازظهر تا ۱۰ شب می‌توانید به این رستوران سر بزنید و غذاهای لذیذ آن را امتحان کنید.

رستوران Red House Hanoi

رستوران های حلال هانوی

رستوران Red House Hanoi دکوراسیونی جذاب دارد. با فانوس‌های سنتی و وسایل چوبی تزیین شده است و همه ویژگی‌های یک رستوران دنج و آرام را دارد. این رستوران غذاهای متفاوتی نسبت به سایر رستوران‌های حلال دارد. انواع غذاهای دریایی هم در منوی آن دیده می‌شود. غذاهای آن، حسابی با انواع ادویه‌ها طعم‌دار می‌شوند. هر غذایی که از منوی این رستوران انتخاب کنید، با مواد اولیه‌ی حلال تهیه می‌شود و می‌توانید آن را با خیال راحت نوش جان کنید. هرروز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب می‌توانید برای سر زدن به این رستوران برنامه‌ریزی کنید.

رستوران Allante

رستوران Allante نسبت به سایر رستوران‌های این فهرست، گران‌تر است. در منوی رستوران انواع غذاهای آسیایی، مالزیایی و بین‌المللی پیدا می‌شود ولی بخشی که نباید آن را از دست بدهید، بخش غذاهای کلاسیک ویتنامی است. بون چا یا گوشت گریل شده با نودل برنج، فو یا خوراک نودل و سبزیجات و انواع غذاهای لذیذ و اصیل ویتنامی در این منو وجود دارد که با اطمینان کامل از حلال بودن مواد اولیه، می‌توانید سفارش دهید. برای وعده‌ی ناهار از ساعت ۱۱ و نیم صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و برای شام از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۱۱ شب فرصت دارید.

 رستوران Dalcheeni

رستوران های حلال هانوی

رستوران Dalcheeni یک رستوران لوکس برای خوردن یک وعده غذای عالی است. نام این رستوران به‌معنای دارچین است و غذاهای اصیل هندی سرو می‌کند. منوی رستوران، دنیایی رنگارنگ از عطر و طعم‌های بی‌نظیر است و انواع کباب‌ها و کاری‌های هندی در آن پیدا می‌شود. این غذاها، زمانی در منوی آشپزخانه‌های سلطنتی هند دیده می‌شدند و اکنون گوشه‌ی کوچکی شکوه و عظمت آن دوران را می‌توانید در این رستوران ببینید و غذاهای لذیذ آن‌ها را نوش جان کنید. غذاها در ظرف‌های مخصوص سفالی و در تنورهای سنتی تهیه می‌شوند به همین دلیل عطر و طعم واقعی و اصیل آن‌ها حفظ می‌شود.

در این رستوران می‌توانید از بین غذاهای متنوع و متعدد منو، هرکدام را که دوست داشتید با خیال راحت انتخاب کنید چون همه غذاها با مواد اولیه‌ی حلال تهیه می‌شوند.

رستوران Zaika

رستوران های حلال هانوی

رستوران Zaika رستورانی عالی برای امتحان کردن غذاهای اصیل و لذیذ هندی است. دستور تهیه‌ی این غذاها، از خانواده‌های هندی در گوشه و کنار هند تهیه شده است و دستورهایی اصیل و واقعی است. این رستوران در محله‌های قدیمی هانوی قرار دارد ولی دکوراسیون آن مدرن و جدید است. بهترین غذاهای هندی را با تازه‌ترین مواد و محصولات محلی تهیه می‌کند. یک منوی مخصوص کودکان دارد که انواع غذاهای سالم و لذیذ در آن دیده می‌شود. یک سالن وی‌آی‌پی هم دارد که می‌توانید آن را برای رویدادهای خصوصی رزرو کنید. در این رستوران، مهمان‌نوازی گرم هندی را تجربه خواهید کرد و علاوه بر غذا، از انواع نوشیدنی‌های و دمنوش‌های هندی لذت خواهید برد.

رستوران P.K spice

رستوران P.K spice غذاهای صد در صد حلال هندی و پاکستانی سرو می‌کند. قیمت‌های این رستوران بسیار معقول است و مشتریان آن را بیش از همه مسلمانان مالزیایی، اندونزیایی و آفریقایی تشکیل می‌دهند. البته این رستوران پذیرایی غیرمسلمانان نیز هست و غذاهای کاملا اصیل و سنتی سرو می‌کند. سرویس‌دهی در این رستوران بسیار دوستانه است و محیطی گرم و دلچسب دارد. در این رستوران، به‌جای اینکه احساس کنید یک مشتری هستید، فکر می‌کنید که در منزل یکی از اهالی، به مهمانی دعوت شده‌اید.

رستوران Little India

رستوران های حلال هانوی

رستوران Little India همان طور که از عنوانش پیدا است یک رستوران هندی است، ولی غذاهای مالزیایی و چینی هم دارد. بهترین غذاهای آسیایی را در محیطی دوست‌داشتنی و جذاب می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید. دکوراسیون رستوران، بسیار جذاب و جالب است. غذاها توسط ماهرترین سرآشپزان هندی تهیه می‌شوند. همه گوشت‌های مورد استفاده در تهیه‌ی غذاها، گواهی حلال دارند و هیچ‌گونه نوشیدنی الکلی در این رستوران سرو نمی‌شود.

رستوران Tandoor Hanoi

رستوران های حلال هانوی

رستوران Tandoor Hanoi بهترین رستوران شهر برای امتحان کردن غذاهای مدرن هندی است. سرآشپزان هندی در این رستوران بهترین غذاهای آشپزی مدرن هندی را سرو می‌کنند. منوی غذای این رستوران شامل انواع غذا از شمال و جنوب هند است و علاوه بر غذاهای غیرگیاهی، منوی مفصلی از غذاهای گیاهی دارد. مرغ تندوری یکی از غذاهای اصیل این رستوران است که فرصت امتحان کردن آن را نباید از دست بدهید. هرروز از ساعت ۱۰ و نیم صبح تا ۱۰ و نیم شب برای سر زدن به این رستوران وقت دارید.

رستوران  1001 Nights

رستوران های حلال هانوی

رستوران هزار ویک شب 1001 Nights، غذاهای اصیل مدیترانه‌ای سرو می‌کند و دکوراسیون آن نیز با الهام از طرح‌های سنتی مدیترانه‌ای طراحی شده است. علاوه بر غذاهای سنتی مدیترانه‌ای، انواع غذاهای عربی نیز در منوی رستوران وجود دارد. تنوع کباب‌های رستوران بسیار قابل‌توجه است و هر کسی با هر ذائقه‌ای، غذایی برای خوردن در این رستوران پیدا می‌کند. از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه