بهترین فستیوال ها و رویدادهای جهانی در سال 2018

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان یکشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین فستیوال ها و رویدادهای جهانی در سال 2018

سال ۲۰۱۸ پر از جشنواره‌ها و رویدادهای هیجان‌انگیز در سراسر جهان است. اگر از علاقه‌مندان به فستیوال‌های جهانی هستید، این مقاله را از دست ندهید. 

همان طور که در آغاز سال جدید میلادی ۲۰۱۸ قرار داریم، می‌خواهیم بهترین و هیجان‌انگیزترین فستیوال‌های موجود در گوشه و کنار دنیا را به شما معرفی کنیم. از نمایش‌های فوق‌العاده تا جشنواره موسیقی، سرگرمی‌های عالی، ورزش‌های هیجان‌انگیز، گرفته تا مواد غذایی خوشمزه و نوشیدنی‌های شگفت‌انگیز که شما می‌توانید از تمام آن‌ها در زندگی لذت ببرید.اگر می‌خواهید زمان خود را در این سال قابل‌توجه برنامه‌ریزی کنید، ما چندین رویداد را برای شما آماده می‌کنیم که می‌توانید پرواز خود را متناسب با آن‌ها رزرو کنید.

Winter X Games، کلرادو، آمریکا

جشنواره های سال ۲۰۱۸

این رویداد ورزشی منحصربه‌فرد در سال ۱۹۹۷ در آمریکا زمانی که بیش از ۳۸۰۰۰ نفر بیننده داشت، آغاز شد. معمولا همه طرفداران ورزش‌های زمستانی این جشنواره را دنبال می‌کنند. این فستیوال از ۲۵ تا ۲۸ ژانویه برگزار می‌شود و در آن بهترین ورزشکاران مسابقات زمستانی شرکت می‌کنند، تمامی رقابت‌ها آزاد و رایگان هستند. همچنین در فستیوال X Winter، شما می‌توانید از اجرای موسیقی‌های زیادی لذت ببیرید.

Wakakusa Yamayaki در نرا در ژاپن

جشنواره های سال ۲۰۱۸

در ژانویه هر سال (امسال در تاریخ ۲۷ ژانویه) در Wakakusa ژاپن یک نمایش آتش‌بازی برگزار می‌شود. تپه‌ی شعله‌ور ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد و در واقع جذابیت واقعی است که از هر گوشه‌ای از شهر دیده می‌شود.

کارناوال در ریودوژانیرو، برزیل

جشنواره های سال ۲۰۱۸

این رویداد کارناوال باور نکردنی از ۹ تا ۱۴ فوریه در ریودوژانیرو، برزیل برگزار می‌شود و بزرگ‌ترین نوع آن در جهان است. جالب است بدانید که این کارناوال ۲ میلیون نفر در خیابان‌های ریو را سرگرم می‌کند! این جشنواره قبل از جشنواره Lent برگزار می‌شود و پدیده آن این است که خوانندگان، رقاصان بهترین مدارس سامبا در ریو، در لباس‌های غیرمعمول به رقصیدن و برگزاری موسیقی در سراسر شهر می‌پردازند. این نمایش‌های لذت‌بخش هر سال هزاران گردشگر را از سراسر جهان جذب می‌کنند.

بازی‌های المپیک زمستانی در PyeongChang، کره جنوبی

جشنواره های سال ۲۰۱۸

بازی‌های المپیک یک رویداد منحصربه‌فرد است که بسیاری از طرفداران ورزش‌های زمستانی را گرد هم می‌آورد. این رویداد امسال بهترین ورزشکاران جهان را دور هم جمع می‌کند که نمایش قدرتمند و شور و شوق زیادی را به نمایش می‌گذارند و آن را به مخاطبان سراسر جهان ارائه می‌دهند. این رویداد از ۹ تا ۲۵ فوریه در کره جنوبی برگزار خواهد شد (پس از آن که پارالمپیک نیز در همین مکان برگزار خواهد شد). هواداران پرهیجان ورزش مطمئنا از این رویداد ناامید نخواهند شد.

هولی در بمبئی، دهلی در هند

جشنواره های سال ۲۰۱۸

در روز دوم مارس، مانند هر سال در هند، فستیوال بزرگ و پر از رنگ جشن هولی برگزار می‌شود. پریدن در پودرهای رنگارنگ، بازی در خیابان‌های شهر، جشن و نمایش از جمله رویدادهای این مراسم است. از صبح تا اواخر شب، همه به شادی، بازی، رقصیدن و خوردن غذاهای هندی می‌پردازند، تعجب‌آور نیست که بینندگان از سراسر جهان در این جشنواره افسانه رنگی شرکت کنند.

روز St Patrick’s در دوبلین، ایرلند، نیویورک و آمریکا

جشنواره های سال ۲۰۱۸

روز سنت پاتریک هر ساله در تاریخ ۱۷ مارس جشن گرفته می‌شود و بخشی جدایی‌ناپذیر از سنت ایرلندی است. شهرها پر از تزیینات سبز، چهره‌های شاد و بوی نان سنتی با کشمش می‌شوند و فضای غیر معمولی را برای چند لحظه ایجاد می‌کنند. در نیویورک، جشن‌های روز سنت پاتریک از سال ۱۷۶۲ برگزار می‌شود. نیویورکی‌ها در این رویداد فوق‌العاده حتی ساختمان دولت امپراتوری را سبز روشن می‌کنند. روز سنت پاتریک سبز بدون شک یکی از سرگرم‌کننده‌ترین روزهای سال است.

Snowbombing در Mayrhofen، اتریش

جشنواره های سال ۲۰۱۸

هر سال در ماه آوریل - این بار از ۹ تا ۱۴ آوریل، میر هوفین اتریش میزبان بزرگ‌ترین جشنواره برف، موسیقی و ورزش‌های زمستانی در جهان است. مسابقات اسنوبوردی و ترکیب آن با موسیقی یک فرصت منحصربه‌فرد و دیوانه‌کننده به نظر می‌رسد! اگر شما از علاقه‌مندان برف و موسیقی هستید، نمی‌توانید این رویداد را از دست بدهید.

بیست و یکمین جام جهانی در روسیه

جشنواره های سال ۲۰۱۸

۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژولای زمانی است که طرفداران فوتبال در یک مکان متمرکز می‌شوند و آن جایی نیست غیر از روسیه!در جام جهانی فیفا، تمام علاقه‌مندان فوتبال می‌توانند از تماشای بازی‌هایی لذت ببرند که بین نمایندگان ۳۲ کشور در ۶۴ بازی در ۱۲ استادیوم و در ۱۱ شهر برگزار می‌شود. این رویداد یک هیجان واقعی برای طرفداران ورزش و ستاره‌های فوتبال است، بنابراین اگر شما یکی از آن‌ها هستید معطل نکنید و همین الان بلیط خود را رزرو کنید.

Comic-Con International در سن دیگو، کالیفرنیا و آمریکا

جشنواره های سال ۲۰۱۸

طرفداران فیلم‌های فانتزی، کارتون‌های متحرک، انیمیشن، بازی‌های ویدئویی، رمان‌های فانتزی و مانند آن‌ها، هر ساله فرصتی برای شرکت در یک جشنواره عالی دارند. از ۱۹  تا ۲۲ ژولای در سن دیگو، جشنواره بین‌المللی طنز کمیک باورنکردنی، به‌همراه طرفداران قهرمانانی مانند Wonder Woman، Wolverine، Deadpool، Spiderman و غیره برگزار می‌شود. جلسات غیرمعمول با افراد مشهور و نویسندگان، بازی‌ها و فعالیت‌های گوناگون باعث می‌شود هیچ جایی از آن ناامید نشوید!

فستیوال ادینبورگ در اسکاتلند

جشنواره های سال ۲۰۱۸

از ۳ تا ۲۷ اوت، علاقه‌مندان به موسیقی، تئاتر، فیلم، کمدی، رقص، موزیک، نمایش‌های موسیقی و نمایشگاه‌های مختلف در انتظار رویداد بزرگ در ادینبورگ هستند! این جشنواره فوق‌العاده‌ی جهانی هنر، هرساله هنرمندان و مهمانان مختلفی را از سراسر جهان به اینجا می‌آید. ایده این رویداد ۷۰ سال پیش مطرح شد و به‌صورت یک نمایش باز بود. هیچ روح هنری نمی‌تواند این جشنواره و ماجراهای آن را از دست بدهد.

دیوالی در بمبئی، هند

جشنواره های سال ۲۰۱۸

جشن نوردیوالی یک رویداد سحرآمیز است که در هند برگزار می‌شود، این رویداد یک نمایش است که فضای شگفت‌انگیزی و عادت‌های عاشقانه مانند تبادل هدیه یا فانوس‌های روشن را ترکیب می‌کند. از ۶ تا ۱۰ نوامبر، بمبئی برای دیدن آتش‌بازی، در یک شب عاشقانه افسانه‌ای چشمک می‌زند. اگر شما فرهنگ هند را دوست دارید، این رویداد فوق‌العاده را از دست ندهید.

Dia de Los Muertos در مکزیک

جشنواره های سال ۲۰۱۸

هر سال از ۳۱ اکتبر تا ۲ نوامبر جشن سنتی مرده‌ها در مکزیک برگزار می‌شود. نمایش‌های بسیار رنگارنگ، آداب و رسوم غیر معمول با رویکرد به موضوع مرگ در این جشن به چشم می‌خورد. این رویداد شباهت چشمگیری به کارناوال در ریو دارد.

Krampusnacht در تيرول، اتريش

جشنواره های سال ۲۰۱۸

رویداد Krampusnacht بر اساس داستان کرمپوس افسانه‌ای، نیمه بز، نیمه شیطان است که کودکان شیطان را ترور می‌کند.

خز، شاخ و چهره ترسناک آن را تبدیل به‌نوعی ضد سانتا کلاوس (بابا نوئل) می‌کند. کوه‌های آلپ اتریش در طول این رویداد همان زمان به‌شدت تاریک و گمراه‌کننده می‌شوند. این نمایش فقط برای افراد شجاع هر ساله در ۵ دسامبر برگزار می‌افتد.

مطالب مرتبط:

منبع jetlookup

دیدگاه