بهترین هتل های 4 ستاره بوداپست؛ پایتخت مجارستان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره بوداپست؛ پایتخت مجارستان

بوداپست، پایتخت مجارستان، یکی از مهم‌ترین کلان‌شهرهای اروپای شرقی در مجاورت رود دانوب است؛ برای آشنایی با هتل‌های ۴ ستاره این شهر همراه ما باشید.

بوداپست از جمله شهرهایی است که گردشگران بسیاری از کشورهای مختلف به آن سفر می‌کنند. شهری که به‌عنوان پایتخت کشور مجارستان از جاذبه‌های فراوانی بهره می‌برد. بسیاری از آثار ثبت شده در یونسکو در این شهر قرار دارد و به گونه‌ای است که به «پاریس شرق» شهرت دارد. با توجه به مسافرانی که این شهر را مقصد سفر خود در نظر می‌گیرند، هتل‌های متنوعی در این شهر میزبان مسافران است و با کیفیت‌ و خدمات متفاوتی از آن‌ها پذیرایی می‌کند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های ۴ ستاره بوداپست بپردازیم، هتل‌هایی که تمرکز اصلی آنان رفاه و آسایش مسافران است؛ همراه ما باشید.

هتل ۴ ستاره بوداپست

هتل کوروین لوکس اپارت (Corvin Lux Aparthotel)

هتل کوروین لوکس اپارت (Corvin Lux Aparthotel)

هتل کوروین لوکس اپارت یک هتل آپارتمان ۴ ستاره و لوکس در بوداپست است که در ناحیه یوجزفواروس، از بافت مشهور تاریخی بوداپست قرار دارد که به‌خاطر موزه‌ها و بناهای تاریخی که در این منطقه قرار دارد، شناخته می‌شود. هتل در یک موقعیت عالی قرار دارد و مرکز خرید مدرن که یکی از مراکز خرید مهم در بوداپست است، در نزدیکی آن قرار دارد. مسافرین می‌توانند با استفاده از مترو یا تراموا به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشته باشند که این موضوع یک امتیاز مهم برای هتل محسوب می‌شود.

آپارتمان‌های این هتل شیک و با وسایل رنگارنگ و شاد مبله شده و شامل یک آشپزخانه مدرن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های چند زبانه است. برخی از واحد‌ها دارای تهویه مطبوع هستند. بعضی از اتاق‌ها چشم‌اندازی با نمای شهری و بعضی دیگر نمایی به سمت باغ دارند.

مرکز اسپا و سلامتی که در نزدیکی هتل قرار دارد، یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به ماساژ و تناسب اندام است و می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای از امکانات فوق‌العاده این مرکز استفاده کنند. رستوران هتل نیز غذاهای خوش‌طعم مجارستانی را برای مهمانان خود سرو می‌کند.

Corvin Plaza در ۰٫۲ کیلومتری و باغ Károlyi در ۱٫۴ کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه Budapest Liszt Ferenc در ۱۵٫۲ کیلومتری هتل است. این هتل یک مکان مناسب برای علاقه‌مندان به مکان‌های تاریخی و فرهنگی و گردش در مراکز توریستی است.

  • آدرس: 1082 Budapest, Corvin sétány 1/b, Hungary
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز بدنسازی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، تراس، باغ، ماساژ، دوچرخه‌سواری، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، خدمات شاتل، کرایه خودرو، کرایه دوچرخه، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چند زبانه (مجارستانی، انگلیسی)

بیشتر بخوانید:

هتل دانوبیس استوریا سیتی سنتر (Danubius Hotel Astoria City Center)

هتل دانوبیس استوریا سیتی سنتر (Danubius Hotel Astoria City Center)

آیا علاقه‌مند به اقامت در هتلی هستید که دارای طراحی کلاسیک و گذشته‌ای تاریخی باشد؟ هتل دانوبیس استوریا سیتی سنتر هتلی ۴ ستاره و لوکس است که در سال ۱۹۱۴ ساخته شده است و به‌عنوان یکی از زیباترین هتل‌های بوداپست افتتاح شد. این هتل با نمای سلطنتی‌اش به‌خصوص در شب همچون نگینی درخشان می‌درخشد. موقعیت هتل عالی و در مرکز شهر قرار دارد و به راحتی می‌توان به ایستگاه مترو دسترسی داشت.

اتاق‌های لوکس این هتل که از لوازم و مبلمان‌های منحصربه‌فرد در آن استفاده شده، با نقش و نگارهای زیبا در رومبلی‌ها و ملافه‌ها، جذابیت فوق‌العاده‌ای را به اتاق‌ها بخشیده است. اتاق‌های استاندارد این هتل در قسمت بالایی خیابان Magyar واقع شده و پنجره‌های ضدصدا در آن‌ها تعبیه شده است. در همه بخش‌های هتل اینترنت بی‌سیم قابل دسترس است. در یک جمله در وصف اتاق‌ها باید گفت که اتاق‌ها بی‌نظیر هستند.

هتل دارای کافه و رستوران سنتی و در عین حال مدرن Astoria است که فضای دلنشین آن حس فوق‌العاده‌ای را به مهمانان می‌بخشد. در این رستوران غذاهای مجلسی عالی که در ظروفی مدرن و شیک سرو می‌شود، ترکیبی از طعم‌های شرقی و غربی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. مهمانان می‌توانند از انواع مختلفی از نوشیدنی‌های خاص، دسر و قهوه در این کافه مدرن لذت ببرند.

در نزدیکی هتل، پارکینگ فرانکلین در دسترس مهمانان است. مهمانان هتل حق استفاده از تخفیف ۲۰٪ در قیمت تعرفه‌ها را دارند. Great Market Hall در ۰٫۸ کیلومتری و Chain Bridge در ۱٫۳ کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه Budapest Liszt Ferenc در ۱۶٫۶ کیلومتری هتل است. این هتل یک مکان مناسب برای علاقه‌مندان به مکان‌های تاریخی و فرهنگی و گردش در مراکز توریستی است.

  • آدرس: 1053 Budapest, Kossuth Lajos u. 19-21., Hungary
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۱۳۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز بدنسازی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ماساژ، دوچرخه‌سواری، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، دستگاه خود پرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، نگهداری کودک، شاتل هواپیمایی، اتاق وی‌آی‌پی، صندوق امانات، روزنامه، کرایه خودرو، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چند زبانه (مجارستانی، انگلیسی، آلمانی)

هتل دانوبیس گالرت (Danubius Hotel Gellért)

هتل دانوبیس گالرت (Danubius Hotel Gellért)

هتل دانوبیس گالرت یکی از هتل‌های ۴ ستاره و معروف بوداپست است که در سال ۱۹۱۸ گشوده شد و با توجه به موقعیت و ویژگی‌های برجسته‌ای که داشت، از همان ابتدا مورد توجه گردشگران قرار گرفت و بسیاری از افراد مشهور نیز آن را به‌عنوان محل اقامت خود برگزیدند. این ساختمان  در ساحل دریای دانوب، در پای گرتل گارته قرار گرفته و خط مترو M4 در نزدیکی آن قرار دارد و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی مرکز شهر و مناطق تجاری نیز قابل دسترسی هستند.

اتاق‌های هتل با کاغذ دیواری‌های زیبا، مبلمان‌های مجلل و روتختی‌های خوش‌رنگ فضای آرام‌بخش و لوکسی را ایجاد کرده است و بی‌شک مهمانان اقامتی با خاطرات خوش را در این هتل تجربه خواهند کرد.

رستوران هتل که نمایی پاناروما از رود دانوب را عرضه می‌کند، رستورانی با ویژگی‌های برجسته است و با غذاهای لذیذ مجارستانی و نوشیدنی‌های گوارا و خوش‌طعم از مهمانان خود میزبانی می‌کند. کافه Gellért Espresso یکی دیگر از بخش‌های محبوب هتل است که با کیک‌هایی که با دستوران خانگی طبخ شده است ،به پذیرایی از مهمانان خود می‌پردازد و با قهوه‌ای بی‌نظیر، یک بعدازظهر فوق‌العاده یا شبانگاه رویایی را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

استخر این هتل که در فضایی با ستون‌های زیبا قرار دارد، همیشه مورد توجه گردشگران بوده و مهمانان می‌توانند از خدمات اسپا و ماساژ هتل که با کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هستند، بهره ببرند.

Great Market Hall در ۰٫۶ کیلومتری و Citadella در ۰٫۷ کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه Budapest Liszt Ferenc در ۱۶٫۷ کیلومتری هتل است. این هتل یک مکان مناسب برای علاقه‌مندان به مکان‌های تاریخی و فرهنگی و گردش در مراکز توریستی است.

  • آدرس: 1114 Budapest, Szent Gellért tér 2., Hungary
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۲۳۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، استخر، مرکز اسپا و بدنسازی، ماساژ، سونا، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، تبادل ارز، شاتل هواپیمایی، دستگاه خودپرداز، روزنامه، کرایه دوچرخه، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چند زبانه (مجارستانی، انگلیسی، آلمانی)

هتل کارلتن بوداپست (Carlton Hotel Budapest)

هتل کارلتن بوداپست (Carlton Hotel Budapest)

هتل کارلتن بوداپست هتلی ۴ ستاره و لوکس است که در موقعیت خوبی از شهر قرار دارد و همه جاذبه‌های مهم و خیابان‌های خرید مانند موزه ملی یا خیابان وکی در فاصله پیاده‌روی کوتاهی از هتل قرار دارد. اتاق‌های هتل در سال ۲۰۱۵ بازسازی شد و با وسایل شیک و مدرن مبله شد. تمامی‌ اتاق‌ها در هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی است.

مهمانان می‌توانند روزانه از صبحانه متنوعی که در هتل برای آنان مهیا می‌شود، نوش جان کنند و برای وعده‌های دیگر خود از غذاهای مجارستانی و بین‌المللی که در رستوران هتل طبخ می‌شود، بخورند.

این هتل در ایستگاه Bastion ماهیگیران، در محوطه قلعه بوداپست، در ۱۰۰ متری از پل معروف Chain Bridge واقع شده است. ایستگاه متروی Batthyany Square تنها ۳۰۰ متر از هتل فاصله دارد و ایستگاه‌های اتوبوس و تراموا را می‌توان در عرض ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر پیدا کرد. گالری ملی مجارستان در ۰٫۴ کیلومتری و Citadella در ۱٫۵ کیلومتری هتل قرار دارند. فرودگاه Budapest Liszt Ferenc در ۱۸٫۳ کیلومتری هتل است. این هتل یک مکان مناسب برای علاقه‌مندان به مکان‌های تاریخی و فرهنگی و گردش در مراکز خرید است.

  • آدرس: 1011 Budapest, Apor Peter utca 3., Hungary
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۹۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، استخر، مرکز اسپا و بدنسازی، ماساژ، سونا، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، دستگاه خود پرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، شاتل هواپیمایی، روزنامه، کرایه دوچرخه، کرایه ماشین، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چند زبانه (مجارستانی، انگلیسی، آلمانی)

هتل نووتل بوداپست سیتی (Novotel Budapest City)

هتل نووتل بوداپست سیتی (Novotel Budapest City)

هتل نووتل بوداپست سیتی یکی از اقامتگاه‌های مناسب برای سفرهای تفریحی و تجاری در بوداپست است. این هتل در مرکز تاریخی شهر و نزدیک به جاذبه‌های تاریخی قرار دارد. اتاق‌های هتل با طراحی مدرن و لوازم لوکس مبله شده و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار و تلویزیون است.

رستوران Café Lounge غذاهای لذیذ مجارستانی و غذاهای بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کند. این هتل دارای استخر سرپوشیده، سونا و مرکز تناسب اندام است که مهمانان می‌توانند برای رفع خستگی خود و داشتن اوقاتی مفرح از امکانات آن بهره ببرند.

هتل تنها در ۲۰ دقیقه پیاده‌روی از خیابان پیاده‌روی Vaci در مرکز بوداپست و ۳ ایستگاه اتوبوس از مرکز شهر فاصله دارد. ایستگاه متروی Deli Palyaudvar را می‌توان با تراموا خط ۶۱ در ۲ دقیقه پیدا کرد. Citadella در ۱٫۶ کیلومتری و Matthias در ۱٫۷ کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه Budapest Liszt Ferenc در ۱۸٫۹ کیلومتری هتل است. این هتل یک مکان مناسب برای علاقه‌مندان به مکان‌های تاریخی و فرهنگی و گردش در مراکز توریستی است.

  • آدرس: 1123 Budapest, Alkotás u. 63-67., Hungary
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۳۱۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، استخر، مرکز اسپا و بدنسازی، ماساژ، سونا، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، دستگاه خود پرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، شاتل هواپیمایی، روزنامه، کرایه دوچرخه، کرایه ماشین، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چند زبانه (مجارستانی، انگلیسی، آلمانی)

هتل آدینا اپارتمنت بوداپست (Adina Apartment Hotel Budapest)

هتل آدینا اپارتمنت بوداپست (Adina Apartment Hotel Budapest)

هتل آدینا اپارتمنت بوداپست هتل آپارتمانی در مرکز شهر است و بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و مراکز تجاری در این محل قرار دارد.‌ اتاق‌های هتل ساده و شیک و دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون هستند.

اقامت در این هتل و خوردن صبحانه بی‌نظیر آن یکی از علاقه‌مندی‌های مسافرین این هتل است. در اطراف هتل نیز رستوران‌های متعددی وجود دارد که مسافرین علاوه بر اینکه با غذاهای محلی آشنا می‌شوند، می‌توانند در محیطی متفاوت با رنگ و بویی دیگر غذای خود را میل کنند.

این هتل نیز دارای استخر سرپوشیده است و امکانات قابل قبولی را ارائه می‌کند. هتل چند دقیقه پیاده از Danube، از مرکز شهر Westend حدود ۰٫۹ کیلومتر، ۱ کیلومتر از ایستگاه Nyugati، از پارک المپیا ۱٫۲ کیلومتر، ۱٫۴ کیلومتر از موزه‌ی قوم‌شناسی، ۲٫۹ کیلومتر از قلعه‌ی بودا، ۲٫۵ کیلومتر از پل Chain، از موزه‌ی ملی Hungarian حدود ۳٫۲ کیلومتر، ۲٫۹ کیلومتر از ایستگاه راه‌آهن Keleti و ۱۸٫۱ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی بوداپست فرنک لیست فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به کافه‌های بهداشتی، غذا و کاوش شهرهای قدیمی انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: 1133 Budapest, Hegedüs Gyula ut 52-54, Hungary
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۹۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، باغ، استخر، مرکز اسپا و بدنسازی، ماساژ، سونا، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری از کودک، دستگاه خود پرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، شاتل هواپیمایی، روزنامه، کرایه دوچرخه، کرایه ماشین، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چند زبانه (مجارستانی، انگلیسی)

هتل میوزیم بوداپست (Hotel Museum Budapest)

هتل میوزیم بوداپست (Hotel Museum Budapest)

هتل میوزیم بوداپست که هتلی لوکس و مجلل است، در بخش مرکزی شهر قرار دارد و به‌همین منظور بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و مراکز کسب و کار در نزدیکی و مجاورت آن قرار دارد. تمامی اتاق‌ها که با دکوراسیون و نورپردازی زیبا دکور و مبله شده، دارای اینترنت، تهویه مطبوع، حمامی شیک با لوازم بهداشتی لوکس و مینی‌بار است.

صبحانه روزانه به‌صورت بوفه‌ای برای مهمانان تهیه می‌شود و مهمانان می‌توانند طعم لذیذ غذاهای مجارستانی را در رستوران هتل بچشند. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های فوق‌العاده و نشاط‌آور آماده پذیرایی از مهمانان خود است.

هتل ۰٫۲ کیلومتر از ایستگاه متروی Astoria، از موزه‌ی ملی قوم‌شناسی ۰٫۳ کیلومتر، ۰٫۶ کیلومتر از ایستگاه متروی Ferenciek Tere، از پل Chain حدود ۱٫۶ کیلومتر، ۱٫۷ کیلومتر از ایستگاه راه‌آهن Keleti، از قلعه‌ی بودا ۱٫۸ کیلومتر و ۱۶٫۴ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی بوداپست فرنک لیست فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به سفرهای شهری، معماری و گشت و گذار انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: 1088 Budapest, Trefort 2, Hungary
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۱۰۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، باغ، استخر، مرکز اسپا و بدنسازی، ماساژ، سونا، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری از کودک، دستگاه خود پرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، شاتل هواپیمایی، روزنامه، کرایه دوچرخه، کرایه ماشین، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چند زبانه (مجارستانی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی)

هتل امبرا (Ambra Hotel)

هتل امبرا (Ambra Hotel)

هتل امبرا یکی دیگر از هتل‌های بوداپست است که در نوع خود بهترین است و در مرکز شهر قرار دارد. ویژگی جالبی که این هتل برای مهمانان خود در نظر گرفته، درصد تخفیفی برای خریداری از بعضی از گالری‌های هنری و فروشگاه‌های خرید سوغاتی است.

هتل دارای یک لابی زیبا است که با فضای دلچسبی که دارد مهمانان از همان بدو ورود از حضور در این هتل حس شادمانی خواهند داشت. اتاق‌های هتل با پنجره‌های نورگیر و فضای دلباز و امکانات رفاهی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، اقامت راحتی را برای آنان فراهم می‌کند.

رستوران هتل و کافه آن از غذاهای مجارستانی و انواع تنقلات را به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد؛ صبحانه نیز با مرباها و لبنیات تازه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود.

هتل ۲۰۰ متر از State Opera House، از ایستگاه متروی Oktogon حدود ۰٫۵ کیلومتر، ۱٫۱ کیلومتر از موزه‌ی ملی Hungarian، از پل Chain حدود ۱٫۴ کیلومتر، ۱٫۷ کیلومتر از ایستگاه راه‌آهن Keleti، از قلعه‌ی بودا ۱٫۸ کیلومتر و ۱۶٫۸ کیلومتر از فرودگاه بوداپست فرنک لیست فاصله دارد.

  • آدرس: 1077 Budapest, Kis Diófa u. 13, Hungary
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۳۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، شاتل هواپیمایی، روزنامه، کرایه دوچرخه، کرایه ماشین، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چند زبانه (مجارستانی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی)

هتل مرکور بوداپست سیتی سنتر (Mercure Budapest City Center)

هتل مرکور بوداپست سیتی سنتر (Mercure Budapest City Center)

هتل مرکور بوداپست سیتی سنتر یک گزینه عالی در شهر بوداپست است که در طراحی آن از عناصر معماری تاریخی، الهام گرفته شده است. اتاق‌های هتل که دکوری اصولی و رنگ‌بندی جذاب دارد اقامتی خاص را فراهم می‌کند.

مهمانان می‌توانند صبحانه خود را در اتاق خود میل کنند و از غذاهای لذیذی که در رستوران تهیه می‌شود نیز برای وعده‌های غذایی خود انتخاب نمایند.

هتل از رودخانه‌ی دانوب ۲ دقیقه پیاده، از Great Synagogue و میدان Deák Ferenc حدود ۵ دقیقه پیاده، ۰٫۳ کیلومتر از ایستگاه متروی Ferenciek Tere، از باغ Károlyi حدود ۰٫۶ کیلومتر، ۰٫۹ کیلومتر از پل Chain، از قلعه‌ی بودا ۱ کیلومتر، ۲٫۵ کیلومتر از ایستگاه راه‌آهن Keleti حدود ۲٫۵ کیلومتر و ۱۷٫۱ کیلومتر از فرودگاه بوداپست فرنک لیست فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به فرهنگ، پیاده‌روی و غذا انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: 1052 Budapest, Váci utca 20., Hungary
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۲۲۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، شاتل هواپیمایی، روزنامه، کرایه دوچرخه، کرایه ماشین، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چند زبانه (مجارستانی، انگلیسی، آلمانی)

هتل پارلمنت (Hotel Parlament)

هتل پارلمنت (Hotel Parlament)

هتل پارلمنت آخرین هتل معرفی شده در لیست بهترین هتل‌های ۴ ستاره بوداپست است که با امکانات، فضای دلپذیر و برخورد دوستانه کارکنان یک گزینه بی‌نظیر برای سفر به این شهر است. رنگ و شادابی در همه بخش‌های این هتل به چشم می‌خورد و همین موضوع آن را به محیطی شاد و جذاب برای مهمانان تبدیل کرده است.

اتاق‌های هتل با نور طبیعی پنجره‌ها در روز و نمایی دل‌انگیز در شب فضایی آرام بخش را ایجاد کرده است. دکوراسیون اتاق‌ها مدرن و همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه و تلویزیون است.

رستوران هتل همانند دیگر بخش‌های هتل با دکوراسیونی بی‌نظیر و رنگ‌های شاد دکور شده است و فضایی مملو از آرامش را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. خوردن غذاهای مجارستانی و بین‌المللی در این محیط لذتی وصف نشدنی را برای مسافران همراه دارد.

هتل ۰٫۴ کیلومتر از میدان Szabadság، از موزه‌ی قوم‌شناسی نیز ۰٫۴ کیلومتر، ۰٫۵ کیلومتر از ایستگاه متروی Kossuth Square، از پارک المپیا ۰٫۷ کیلومتر، ۰٫۶ کیلومتر از مرکز شهر Westend، از قلعه‌ی بودا ۱٫۶ کیلومتر، ۱٫۱ کیلومتر از پل Chain، از موزه‌ی ملی Hungarian حدود ۱٫۹ کیلومتر، ۲٫۴ کیلومتر از ایستگاه راه‌آهن Keleti و ۱۷٫۷ کیلومتر از فرودگاه بوداپست فرنک لیست فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به فرهنگ، پیاده‌روی و غذا انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: 1054 Budapest, Kálmán Imre utca 19., Hungary
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۶۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، سیستم تهویه، ماساژ، سونا، جکوزی، سیستم گرمایشی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، شاتل هواپیمایی، روزنامه، کرایه دوچرخه، کرایه ماشین، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چند زبانه (ایتالیایی، انگلیسی، آلمانی)

    هتل ۴ ستاره بوداپست

در این مقاله تلاش شد تا هتل‌های لوکس بوداپست معرفی شود؛ مطمئنا تعداد هتل‌های ۴ ستاره و مجلل بسیار بیشتر از آنچه که ذکر شد، است و ما سعی کردیم که بهترین‌های آنان را به شما دوستان جان کجارویی معرفی کنیم.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه