رستوران های بارسلونا، اسپانیا: از الکیمیا تا ست پورتس

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
رستوران های بارسلونا، اسپانیا: از الکیمیا تا ست پورتس

رستوران‌های بارسلونا با غذاهای محلی و مدرن تجربه هیجان‌انگیزی را برای گردشگران فراهم می‌کنند. برای آشنایی با بهترین رستوران‌های بارسلون با کجارو همراه باشید.

بارسلونا پر است از رستوران‌ها و کافه‌های مختلف، از این جهت در هر جای شهر که باشید به غذا، حتی یک ساندویچ ساده دسترسی دارید. پیش از وارد شدن به هر رستوران یا پیش از سفارش غذا حتما از قیمت‌ها مطلع شوید. در ادامه به معرفی بهترین رستوران‌های بارسلون می‌پردازیم.

الکیمیا (Alkimia)

رستوران الکیمیا

رستوران الکیمیا یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های بارسلونا است که یکی از بهترین آشپزهای دنیا آن را اداره می‌کند. او این رستوران را در سال ۲۰۰۲ به کمک همسرش افتتاح کرد و از آن به بعد جایزه‌های بسیاری از جمله Michelin star را برنده شد. منوی این رستوران شامل غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی، اسپانیایی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است. افراد می‌توانند برای صرف وعده‌های ناهار و شام به این رستوران مراجعه کنند. از دیگر ویژگی‌های این رستوران کیفیت بالا و طعم لذیذ غذاها، فضای تمیز و دلپذیر و کارکنان مودب است. برای رفتن به این مکان می‌توانید از مترو Sagrada Familia استفاده کنید. به یاد داشته باشید که تنها با کارت‌های اعتباری می‌توانید هزینه را پرداخت کنید. این رستوران برای قرارهای کاری بسیار مناسب است.

رستوران الکیمیا

قیمت‌ها: منوی تست از ۹۸ تا ۱۵۵ یورو، ناهار و شام حدود ۷۵ یورو.

امکانات: رزرو میز (الزامی)

تلفن: ۶۱۱۵ ۲۰۷ ۹۳ ۰۰۳۴

آدرس: روندا سانت آنتونیو ۴۱

ساعت کار: هر روز بجز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر تا ۳:۳۰، و از ۸ شب تا ۱۰:۳۰ شب.

بیشتر بخوانید:

رستوران Botafumeiro

رستوران بوتافومرو

رستوران Botafumeiro یکی از بهترین رستوران‌های دریایی سنتی شهر است. دیوارهای چوبی، رومیزی‌های سفید کتانی و دسته منظم پیشخدمت‌ها با پیش‌بندهای بلند، رستوران را به فضایی گرم و صمیمی، و لذت غذا را چندین برابر کرده است. هر روز ماهی‌های تازه را از بندر کاتالونیا و گالیسیا می‌گیرند و یک ساعت بعد طبخ می‌کنند. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی، اسپانیایی، سوپ‌ها، غذاهای مخصوص گیاه‌خواران و بدون گلوتن است. افراد می‌توانند برای صرف ناهار، شام و آخر شب به این رستوران مراجعه کنند. رستوران Botafumeiro برای قرارهای عاشقانه، موقعیت‌های خاص، خانواده‌های همراه با کودک، صرف غذای محلی، قرارهای کاری و گروه‌های پرجمعیت مناسب است. قیمت غذاها حدود ۶۰ یورو است و تنها با کارت‌های اعتباری می‌توانید هزینه را پرداخت کنید. همچنین می‌توانید با متروی Fontana به راحتی به این مکان بروید.

رستوران بوتافومرو

آدرس: خیابان Gran de Garcia

تلفن:  ۴۲۳۰ ۲۱۸ ۹۳ ۰۰۳۴

امکانات: رزرو میز (پیشنهاد می شود)، میز خصوصی، صندلی‌های بلند، دسترسی به ویلچیر، اینترنت بی سیم رایگان.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد.

بیشتر بخوانید:

کن سوله (Can Sole)

رستوران کن سوله

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های بارسلون که در آن می‌توانید طعم اصیل پائیا را بپچشید رستوران کن سوله است. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و اسپانیایی است که از بین آن‌ها دو غذا از غذاهای خاص به شمار می‌روند، یکی پائیا به سبک های گوناگون و دیگری غذایی است که به نام قاشق مادربزرگ معروف است. این غذا از نخود، سوسیس، عدس، سیب‌زمینی، پیاز، تخم‌مرغ و پنیر تهیه می‌شود. قیمت غذاها حدود ۴۰ یورو هستند و تنها با کارت‌های اعتباری می‌توانید هزینه را پرداخت کنید. در طبقه دوم رستوران سالن غذاخوری آرامی وجود دارد اما بهترین جا طبقه پایین است که همزمان می‌توانید داخل آشپزخانه را نیز تماشا کنید. رستوران کن سوله برای چشیدن طعم غذاهای محلی، موقعیت های خاص، قرارهای کاری و خانواده‌های همراه با کودک مناسب است.

برای رفتن به این رستوران می‌توانید از متروی Barceloneta استفاده کنید.

رستوران کن سوله

امکانات: رزرو میز، دسترسی به ویلچیر و میزهای بلند

آدرس: خیابان Sant Carles

تلفن: ۵۰۱۲ ۲۲۱ ۹۳ ۰۰۳۴

ساعت کار: هر روز بجز دوشنبه‌های از ساعت ۱ بعد از ظهر تا ۱۱ شب.

بیشتر بخوانید:

رستوران حواس پنجگانه (Cinc Sentits)

رستوران حواس پنجگانه

حواس پنجگانه یکی از بهترین رستوران‌هایی است که جایزه‌های بسیاری را از آن خود کرده است. منوی این روزهای رستوران ثابت بوده و شامل دو قسمت ۶ پرس (تاپاس، ۳ پیش غذا، ۱ غذای دریایی، ۱ گوشت و ۱ دسر به قیمت ۱۲۰ یورو) و ۴ پرس (تاپاس، ۲ پیش غذا، ۱ غذای اصلی و ۱ دسر به قیمت ۱۰۰ یورو) است. به طور کلی منو شامل غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی و اسپانیایی است. کیفیت و تنوع غذاها بسیار عالی، فضا بسیار شیک، رفتار کارکنان مودبانه و سرویس‌دهی قابل قبول است. افراد می‌توانند برای صرف ناهار و شام به این رستوران مراجعه کنند. این رستوران برای تجربه غذاهای محلی، موقعیت‌های خاص و قرارهای رمانتیک پیشنهاد می‌شود. برای رسیدن به این مکان می‌توانید سوار متروی Universitat شوید.

رستوران حواس پنجگانه

امکانات: رزرو میز (الزامی)، دسترسی به ویلچیر، قبول مسترکارت و ویزا.

تلفن: ۹۴۹۰ ۳۲۳ ۹۳ ۰۰۳۴

آدرس: خیابان Aribau

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر تا ۳، و از ۸:۳۰ شب تا ۱۰ شب.

بیشتر بخوانید:

کافه- رستوران چهار گربه (Els Quatre Gats)

رستوران ۴ گربه

کافه چهار گربه پاتوق هنرمندان بسیاری از جمله پیکاسو در دوران مدرن بود که به همین دلیل امروزه بسیار معروف است. این کافه در سال ۱۸۹۷ در ساختمان معروف کازا مارتی (Casa Marti) ساخته شد. کیفیت غذاها بالا، سرویس‌دهی قابل قبول و فضا بسیار گرم و دلپذیر است. منوی رستوران شامل غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی، اسپانیایی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است و هزینه ناهار و شام حدود ۳۵ یورو می‌شود. افراد برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانند به این مکان زیبا و قدیمی مراجعه کنند. حتی اگر قصد صرف غذا نداشتید می‌توانید با سفارش یک قهوه از فضای دلپذیر رستوران بهره‌مند شوید. با استفاده از متروی Catalunya می‌توانید به راحتی به این کافه رستوران بروید. همچنین این مکان برای قرارهای رمانتیک، کاری، خانواده‌های همراه با کودک، گروه‌های پرجمعیت و موقعیت‌های خاص مناسب است.

رستوران ۴ گربه

امکانات: رزرو میز (پیشنهاد می‌شود)، دسترسی به ویلچیر، پرداخت هزینه با مسترکارت یا ویزا، اینترنت بی‌سیم رایگان.

آدرس: خیابان Montsio

ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب.

بیشتر بخوانید:

رستوران ست پورتس (Set Portes)

رستوران ست پوررتس

رستوران ست پورتس یکی از رستوران‌های دریایی مجلل و قدیمی شهر است که در یک پیاده‌روی مسقف نزدیک بندر قرار دارد. این رستوران در سال ۱۸۳۶ افتتاح شد و از آن زمان تا به حال مشتریان دائمی بسیاری پیدا کرده است. بوسیله متروی Barceloneta می‌توانید به این مکان بروید. قیمت غذاها حدود ۳۵ یورو است و انواع کارت‌های اعتباری را پشتیبانی می‌کند.

رستوران ست پوررتس

آدرس: خیابان passing Isabel

ساعت کار: هر روز از ۱ بعد از ظهر تا ۱ بامداد.

 بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط:

منبع telegraph

دیدگاه