رستوران های کرج؛ از کباب‌ تا دارچین (قسمت اول)

مهتاب خسروشاهی
مهتاب خسروشاهی چهار شنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
رستوران های کرج؛ از کباب‌ تا دارچین (قسمت اول)

گاهی غذا خوردن بیرون از خانه خیلی می‌چسبد. از آشپزخانه‌ی هر رستوران، خوراک‌هایی با عطر و بوی متفاوت بیرون می‌آید. در کافه و رستوران‌های خوب کرج، می‌توانید خوراک خوشمزه میل کنید و خاطره‌های دلچسب بسازید. 

رستوران فقط جایی برای غذا خوردن نیست.

هر رستورانی شخصیت، ویژگی‌ها، چیدمان و رنگ و بوی خودش را دارد. همین‌ها است که با عطر خوراکی‌ها درهم می‌شود و در خاطر ما می‌ماند.

می‌خواهیم به چند رستوران و کافه در کرج سر بزنیم و ببینیم کجا می‌شود غذای خوب خورد و خاطره‌های قشنگ ساخت. البته که رستوران‌های خوب کرج محدود به این فهرست کوتاه نیستند.

استیک

کباب‌خانه میرزایی

رستوران میرزایی

نشانی: کرج، جهانشهر، میدان هلال اهمر

تلفن: ۰۲۶۳۴۴۷۴۱۳۹

شعبه‌ی اصلی کبابی میرزایی از رستوران های جاده چالوس است. اما اگر زمان کافی برای خارج شدن از شهر ندارید، شعبه‌ی جهانشهر را پیشنهاد می‌کنیم. کمتر ایرانی پیدا می‌شود که کباب دوست نداشته باشد و کباب خوشمزه را تشخیص ندهد. در کباب‌خانه‌ی میرزایی با خیال آسوده می‌توانید کباب سفارش بدهید و از طعم خوب آن لذت ببرید.

رستوران میرزایی

شعبه‌ی دوم میرزایی در عظیمیه، پامچال شمالی قرار دارد.

 رستوران ارگانو

رستوران ارگانو کرج

نشانی: کرج، جهانشهر، میدان گلها

تلفن: ۰۲۶۳۴۴۹۹۶۱۱

رستوران ارگانو کرج

رستوران ارگانو هم غذاهای ایرانی سرو می‌کند و هم فرنگی. کارکنان آن مودب و باحوصله هستند.

رستوران ارگانو کرج

از ماهیچه تا غذای چینی، ‌از استیک تا پیتزا،  از کباب تا سلاد،‌ هرچه سفارش بدهید، خوشمزه است. ارگانو از ۹ صبح تا ۱۱ و نیم شب باز است.

رستوران ارگانو کرج

رستوران روما

رستوران روما کرج

نشانی: کرج، گوهردشت، بلوار موذن، رو‌به‌روی دانشگاه آزاد، ساختمان خلیج فارس

تلفن: ۰۲۶۳۴۴۲۴۰۰۶    

رستوران روما کرج

بدون تردید روما یکی از بهترین رستوران‌های کرج است. علاوه بر کیفیت خوب غذا، منوی متنوعی دارد. هر سلیقه‌ای داشته باشید، از کباب تا پاستا و دسر، گزینه‌ای خوشمزه برای شما وجود دارد. منوی روما شامل غذاهای ایرانی، دریایی، برگر، پاستا، ساندویچ و استیک است. 

رستوران روما کرج

روما فاصله‌ی چندانی با دانشگاه آزاد کرج ندارد. اما با توجه به سطح قیمت‌ها در این رستوران، گزینه‌ی دانشجویی به‌شمار نمی‌رود.

رستوران روما کرج

بلوار موذن در بیشتر ساعت‌های روز و شب پرتردد است و احتمالا مقابل رستوران جای پارک پیدا نخواهید کرد. اما در خیابان‌های اطراف آن جای پارک خواهد بود.

 مستر دیزی

دیزی

نشانی: کرج، عظیمیه،‌ بلوار استقلال، نرسیده به میدان اسبی،‌خیابان ارکیده

تلفن: ۰۲۶۳۲۵۴۱۷۶۸

هر قدر هم از خوردن پیتزا و ساندویچ لذت ببریم، غذای سنتی چیز دیگری است. دیزی یکی از بهترین گزینه‌ها برای ناهار روز تعطیل و غیرتعطیل است. مستر دیزی عظیمیه انواع دیزی را سرو می‌کند، مانند مخصوص، کلاسیک، تند، کم‌چرب، بزباش و دیزی سنتی.

دیزی

خوراک‌های دیگر این رستوران را هم امتحان کنید. مستر دیزی کوفته،‌ کاله جوش، آبدوغ خیار، میرزاقاسمی و کشک بادمجان هم سرو می‌کند. بد نیست بدانید مستر دیزی که در تهران و چند شهر دیگر هم شعبه دارد، امکان سفارش آنلاین و اپلیکیشن هم عرضه کرده است.

دیزی

 رستوران اروندکنار

اروندکنار

نشانی: کرج، میدان شهدا، ابتدای خیابان مظاهری

تلفن: ۰۲۶۳۲۲۲۳۳۰۰

اروندکنار کرج

رستوران اروندکنار از رستوران‌های قدیمی کرج است که حوالی مرکز شهر واقع شده است. این رستوران ایرانی انواع کباب، جوجه، پلو، ماهیچه و استیک را سرو می‌کند. باقالی پلوی آن معروف‌تر از بقیه‌ی خوراک‌هایش است.

 غذای خانگی بی بی

بی بی

نشانی: کرج، گوهردشت، بلوار موذن، سه‌راه دانشگاه آزاد، کنار شهر کتاب البرز

تلفن: ۰۲۶۳۴۴۱۶۳۶۸

رستوران بی بی

رستوران بی بی

غذای خانگی بی‌بی در زیرزمینی کنار شهر کتاب البرز و نزدیک دانشگاه آزاد کرج قرار گرفته است. وارد رستوران که می‌شوید، بعد از بررسی منو، سینی برمی‌دارید و از مقابل خوراکی‌های رنگارنگ و اشتهابرانگیز می‌گذرید. به انتخاب شما غذاها را در ظرف می‌کشند و به‌دست شما می‌دهند.

رستوران بی بی

فضای رستوران لوکس نیست، اما تمیز و پاکیزه است و غذاها واقعا طعم خانگی دارند. بی‌بی مرغ و کباب هم دارد، اما اگر از غذاهای همیشگی خسته شده‌اید و دل‌تان غذای مامان‌پز می‌خواهد، می‌توانید کوفته، کشک بادمجان یا شبیه این‌ها را همراه با سالاد شیرازی یا ماست انتخاب کنید.

رستوران بی بی

بی‌بی از صبح تا شب باز است. بنابراین برای صبحانه هم می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

 برگر ویل

برگر ویل عظیمیه

نشانی: کرج، عظیمیه، میدان مهران، بلوار گلستان، نرسیده به میدان گلستان

تلفن: ۰۲۶۳۲۵۳۱۳۵۰

برگر ویل عظیمیه

برگر ویل یکی از لذیذترین برگرهای کرج را عرضه می‌کند. در برگر ویل همه چیز خوشمزه است. از سیب‌زمینی سرخ کرده که با دست‌ و دلبازی در ظرف چیده می‌شود تا دلستر که در بزرگ‌ترین اندازه از بشکه برای شما پر می‌شود.

برگر ویل عظیمیه

برگرها در طعم‌های گوناگون آماده می‌شوند و چندان به سس آغشته نیستند که مزه‌ی برگر در آن محو شود. همه چیز به‌اندازه است و خوشمزه.

برگر ویل عظیمیه

برگر ویل رستوران کوچک و جمع‌وجوری است، اما اگر فضای داخلی جا نداشت،‌ می‌توانید بیرون بنشینید که حتا در سوز و سرما سیستم گرمایش دلچسبی دارد.

 کافه دارچین

کافه دارچین

نشانی: کرج، جهانشهر، خیابان هلال احمر، نبش خیابان سنبل

تلفن: ۰۲۶۳۴۴۰۹۵۲۴

کافه دارچین

کافه گالری دارچین علاوه بر نوشیدنی‌های سرد و گرم، صبحانه و غذای سبک هم سرو می‌کند. دارچین دوطبقه است و محیط و چیدمان دلچسبی دارد. برخورد کارکنان در دارچین بسیار دوستانه و مودبانه است و کافی است زنگ زیر میز را فشار دهید تا کافه‌چی خوش‌برخورد برای ثبت سفارش شما سر برسد.

کافه دارچین

صبحانه یا برانچ در دارچین تجربه‌ی خوشمزه و فراموش‌نشدنی است؛ طعم و بوی چای، قهوه، پنکیک، ‌پای سیب و سوسیس شما را راضی خواهد کرد. سالاد سبز،‌ پاستا، تست فیله مرغ، کلاب بیکن امریکایی و خوراکی‌های گوناگون دیگر سرو می‌شود.

کافه دارچین

کافه دارچین

دارچین به غیر از شنبه‌ها که از بعداظهر کارش را آغاز می‌کند، هرروز از صبح تا شب باز است. اگر به کافه دارچین بیایید، حتما در کوچه‌های اطراف جای پارک پیدا خواهید کرد. اینترنت و سرویس بهداشتی هم مهیا است.

کافه دارچین

رستوران سیب

رستوران سیب

نشانی: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان ۲۲۳

تلفن: ۰۲۶۳۳۴۱۷۰۰۳

رستوران بین‌المللی سیب چیدمان امروزی دارد و دل‌باز است. خوراکی‌هایی که می‌توانید در سیب سفارش بدهید، متنوع هستند. از سوپ و غذای ایرانی تا خوراکی‌های ایتالیایی مانند انواع پیتزا، پاستا، فوتوچینی و لازانیا، همچنین استیک و چند نوع سالاد فراهم است. رستوران سیب مهرشهر از ۱۲ ظهر تا نیمه شب باز است. سرویس بهداشتی دارد و برای جای پارک به زحمت نمی‌افتید.

رستوران سیب

در مقاله‌ی بعدی هم از کافه و رستوران‌های کرج خواهیم نوشت. شما هم برای ما بنویسید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه