راه آهن آمریکایی از یک مسافر خواست نشان ضدترامپ خود را درآورد

راضیه شاهوردی
راضیه شاهوردی سه شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲
راه آهن آمریکایی از یک مسافر خواست نشان ضدترامپ خود را درآورد

یکی از کارمندان شرکت راه‌آهن امترک در شیکاگو از یک مسافر زن خواسته تا نشان ضدترامپ‌اش را بردارد تا اجازه داشته باشد سوار قطار شود.

عصر جمعه‌ی گذشته، ملیسا استون همراه با نامزدش، چیس مک‌کلور در حال سوار شدن در قطار شیکاگو-سیاتل بود. این زوج می‌خواستند سفر ۴۵ ساعته‌ای به واشنگتن داشته باشند تا دهمین سالگرد آشنایی‌شان را جشن بگیرند.

اما هنگامی که خانم استون قصد داشت سوار قطار شود، کارمند شرکت راه‌آهن امترک (Amtrak) جلویش را گرفت و از او خواست نشان «Love trumps hate» خود را پیش از سوار شدن، دربیاورد.

استون و مک‌کلور بعدتر به خبرنگاران گفتند که در ابتدا فکر کرد‌ه‌اند که این کارمند زن با آنان شوخی می‌کند.

مک‌کلور می‌گوید:

وقتی که این را گفت، من تعجب کردم و فکر کردم معنای این نشان را درست نفهمیده است. اما او توضیح داد که این از سیاست‌های امترک است که مهمانداران از بروز تنش میان مسافران جلوگیری کنند.

استون در پست توییترش نوشته است که این کارمند گفته راه‌آهن بودجه‌ی خود را از دولت فدرال تأمین می‌کند، در نتیجه نمی‌تواند به او اجازه دهد که این نشان سیاسی را بپوشد.

نشان ضدترامپ

مدت کوتاهی پس از این که استون در مورد این ماجرا در شبکه‌‌های اجتماعی مطالبی منتشر کرد، این زوج موفق شدند با شرکت امترک تماس بگیرند و در صحبت با یکی از مدیران این تأیید را بگیرند که هیچ خط مشی‌ای درباره‌ی ممنوعیت استفاده از نشان‌های سیاسی در قطار وجود ندارد.

مارک ماگلیاری، یکی دیگر از سخنگویان امترک، اعلام کرد که آن‌ها با استون تماس گرفته‌اند تا از او بابت اتفاق پیش‌آمده عذرخواهی کنند و توضیح بدهند که آن کارمند به درستی متوجه خط مشی شرکت درباره‌ی منع ورود مسافران تخریب‌گر نشده است.

مک‌کلور در فیسبوکش نوشته است:

اگر کسی جلوی ما از مسافر دیگری که کلاه حمایت از ترامپ به سر داشت هم می‌خواست کلاهش را بردارد، ما به همین اندازه عصبانی می‌شدیم.

هنوز مشخص نیست که آیا کارمند مربوطه با اقدامات انضباطی مواجه خواهد شد یا نه.

مطالب مرتبط:

منبع Fox News

دیدگاه